"menkat" myöhässä 9 päivää... raskaus?

kiia

Mistähän johtuu ku mulla oli "menkat" myöhässä 9pvää ja mulla aina ollu tosi säännölliset.On kauhee vauvakuume ollu ja lokakuussa jätettiin ehkäsy pois.. Vuoto on verisen vetistä ja välillä tulee jotai kokkoreita, yhtenä päivänä ei tullu vuotoo ollenkaan ja sit taas jatku. Vuoto kestäny nyt 5päivää jos ei sitä väli päivää oteta laskuista pois. Mulla menkat kestää 5-6päivää. Testin tein päivää ennen ku vuoto alko, miinusta näytti. Mitään kipuja ei ole ollut, menkkakivutkin oli sen pari päivää vähäisemmät kuin yleensä. Onko kelleen ollu vastaavaa? Voinkohan olla raskaana tai keskenmeno.vai onko nää jotai valeraskaus oireita liika intoilusta?? Kertokaa joku! Kiitos ja tsemppiä kaikille lasta haluaville!

10

10332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marja

voi olla raskauoireitakin.. vuotoa voi tulla vaikka olisi raskaana..

• hellu

Terve!
      Juuh, mulla ei raskaustesti näyttänyt vaikka olin raskaana.. Raskaustesti näyttää, vasta kun sinulle ei tule menkkoja. Itsekkin luulin että näyttää, mutta aina ihmiselle tulee menkat ja sitten seuraavat jäävät vasta pois kokonaan. Sinun vain täytyy odottaa seuraavaa päivää, jolloin niiden pitäsi alkaa. Itellä, oli viimeiset menkat tosi niukat ja ekana päivänä oli normaalit mutta muutamat loppu päivät oli vain todella kuivaa verta.. Joillain taas saattaa olla runsaat, mutta loppuvat kuin seinään...

• kiia

kiitos sulle neuvosta, täytyy vain odotella sitten ens kuukautta kun ne pitäisi alkaa ja toivoa ettei ala, että saisimme vaavin. Muuten oliko sulla sillon myöskin menkat myöhässä??

• Nimetön
        kiia kirjoitti:

kiitos sulle neuvosta, täytyy vain odotella sitten ens kuukautta kun ne pitäisi alkaa ja toivoa ettei ala, että saisimme vaavin. Muuten oliko sulla sillon myöskin menkat myöhässä??

kokkareinen vuoto usein viittaa keskenmenoon varsinkin jos se on punaista eli ei rusehtavaa tuhrua.. =(

• kiia
        Nimetön kirjoitti:

kokkareinen vuoto usein viittaa keskenmenoon varsinkin jos se on punaista eli ei rusehtavaa tuhrua.. =(

Niin oon sitä miettiny oisko ollu keskenmeno, mut kun ei ollu mitään kipuja, menkkakivutkin tosi vähäsiä.. ja ei niitä kokkoreita tullut kun muutaman kerran paperiin, sormen pään kokoisia ja muuten vuoto tosi niukkaa ja kuivaa. En viitti vielä tehdä testiä kun kuitenkin näyttää miinusta vaikka olisin raskaana. Ei niihin testeihin oo yhtään luottamista! Luuletko silti et ois keskenmeno?

• Nimetön
        kiia kirjoitti:

Niin oon sitä miettiny oisko ollu keskenmeno, mut kun ei ollu mitään kipuja, menkkakivutkin tosi vähäsiä.. ja ei niitä kokkoreita tullut kun muutaman kerran paperiin, sormen pään kokoisia ja muuten vuoto tosi niukkaa ja kuivaa. En viitti vielä tehdä testiä kun kuitenkin näyttää miinusta vaikka olisin raskaana. Ei niihin testeihin oo yhtään luottamista! Luuletko silti et ois keskenmeno?

itselläni alkoi keskenmeno juuri kuvailemallasi tavalla. en halua mitään piruja maalata seinille, mutta sellaista se elämä on. niitä kokkareita tuli minulla noin 2 viikkoa ennen kuin alkoi kunnolla keskenmeno =(

• NukkuvaJoutsen

sen tiiän et kesken meno on kamalan runsas vuotonen ja jos on kesken meno niin siin ei riitä edes kymmenen pyyhettä estämään "läpi vuotamista" silloin jos on kesken meno niin kannattaa mennä sairaalaan. Sairaalaan/ terveys keskukseen voi mennä myös jos epäilee olevansa raskaana ja apteekin testit näyttää miinusta nii kannattaa käyä viel ainaki terveyskeksuksessa antamassa raskaus testi, koska terv keskuksen testit antaa tuloksen jo viikkoo ennen ku menkkojen pitäs alkaa. itse olen epäilly olevani raskaana ja tein apteekin testin joka näytti plussaa ja sit ajattelin et käympä viel terv kekskuksessa ni9i siel sit näytti miinusta. itsekkin haluan lapsen mutta sitten mulla menis välit anoppiin ja appi ukkoon. Mutta kannattaa odottaa jos haluaa pitää välinsä kunnossa appivanhempiin. mulla oli silloin kun luulin olevani raskaana niin menkat myöhässä 15 päivää... joten aloin huolestuu.. sittenmulle annettiin pillerit ja jouduin vaihtamaan ne kun ei sopinut minulle ku oli mikreenii ja vaihoin sitten mini pillereihin niin mulla jäi menkat pois kokonaan joten lopetin pillerit kokonaa, nykyään käutämme vain kondomi ehkäisyä kultani kanssa.

• NukkuvaJoutsen

niin laitoin tohon ensimmäiseen viestiini sähköposti osoitteen vahingossa väärin. Mulle saapi mailailla jos on jotain kysyttävää ja kaipaatte kaverii jolle voi kertoo luottamiksella kaikki.

• googoo

kyllä se nyt vaan on niin että voi se keskenmeno olla vähän niukempi vuotoinenkin. Se kun riippuu ihan siitä kuinka pitkälle raskaus on ehtinyt mennä.

itse sain alkuraskauden keskenmenon tuossa talvella; kivut oli samaa luokkaa kuin "kovat" kuukautiskivut (riippuu toki ihmisen omasta kipukynnyksestäkin) ja vuotoa tuli vain hieman enemmän kuin menkkojen aikaan eli ihan siteillä pärjäsi.

• mä!
        googoo kirjoitti:

kyllä se nyt vaan on niin että voi se keskenmeno olla vähän niukempi vuotoinenkin. Se kun riippuu ihan siitä kuinka pitkälle raskaus on ehtinyt mennä.

itse sain alkuraskauden keskenmenon tuossa talvella; kivut oli samaa luokkaa kuin "kovat" kuukautiskivut (riippuu toki ihmisen omasta kipukynnyksestäkin) ja vuotoa tuli vain hieman enemmän kuin menkkojen aikaan eli ihan siteillä pärjäsi.

Mullakin alkuraskauden kesken meno ja ihan samalta tuntui kun ois menkat vaan viikon myöhässä olleet ja sitten tulivat. Hieman tietysti enemmän hyytymiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      319
      3762
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2068
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1713
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1685
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      110
      1440
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1225
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1176
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1133
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      984
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      74
      914
    Aihe