Mehän tiedetään Rakkaat,,, että hyvät pääsevät taivaaseen ja pahat joutuvat helvettiin!
Onko mussliimit hyviä ja kilttejä?
13
932
Vastaukset
jotkut tuhmia ja suurin osa tavallisia pulliaisia.
- kannattavat
totalitarismia johon eivät kuulu sananvapaus, (naisten) ihmisoikeudet tai uskonnonvapaus...
kannattavat kirjoitti:
totalitarismia johon eivät kuulu sananvapaus, (naisten) ihmisoikeudet tai uskonnonvapaus...
Sinun pitäisi tutustua asioihin, joista kirjoitat, jottet kirjoittaisi höpöjä. Muslimeita on joka lähtöön ihan kuten muitakin.
- islamissa sisäänrakennettu
Aabra-ham kirjoitti:
Sinun pitäisi tutustua asioihin, joista kirjoitat, jottet kirjoittaisi höpöjä. Muslimeita on joka lähtöön ihan kuten muitakin.
sen vuoksi että islam perustuu koraaniin joka on loukkaamatonta ja pyhää Allahin (jumalan) sanaa.
Ja koraanissa todetaan selkeästi mm. että nainen ja mies eivät ole tasa-arvoisia, vaan nainen on miehen alamainen, jota miehellä on oikeus lyödä. Näin todetaan koraanissa ja jokainen oikea muslimi tietää tämän. Ne muslimit jotka väittävät että tämä on väärä tulkinta ovat itse harhaoppisia, eivätkä ole oikeita muslimeja.
Lisäksi yleismaailmallinen ihmisoikeuksien julistus on oikeiden muslimien mielestä loukkaava ja rikkoo törkeästi koraanin ilmoitusta vastaan, mikä kertookin meille kaiken tarvittavan islamista. Ja kaikki jotka kannattavat islamia kannattavat siis näitä aatteita - jos he siis ovat oikeita koraaniin luottavia muslimeja eivätkä harhaoppisia vääriä muslimeja. Ei voi olla tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin ja demokratiaan ja sananvapauteen ja naisten oikeuksiin uskovaa todellista muslimia, se on sula mahdottomuus, koska nuo asiat kielletään Koraanissa joka on jumalan sana!!! - Pato_Donaldo
Aabra-ham kirjoitti:
mahdollisesti helvettiin ?
Pato_Donaldo kirjoitti:
mahdollisesti helvettiin ?
"Kerran kadulla joku tuli sanomaan, että muslimit ovat pahoja ja että kaikki muslimit joutuvat helvettiin, koska eivät usko että Jeesus oli Jumalan poika.
”Silloin olin vihainen. Sanoin henkilölle, että kuka hänelle on antanut valtuudet päättää, kuka täällä maailmassa joutuu helvettiin ja kuka ei! Hän meni ihan punaiseksi, ja olin niin vihainen, että kävelin vain pois."
http://tyl.utu.fi/arkisto/2005/7/juttu3.htm
-Itse en ole tutustunut ao. paikan asukastilastohin.- Eihän?
Aabra-ham kirjoitti:
"Kerran kadulla joku tuli sanomaan, että muslimit ovat pahoja ja että kaikki muslimit joutuvat helvettiin, koska eivät usko että Jeesus oli Jumalan poika.
”Silloin olin vihainen. Sanoin henkilölle, että kuka hänelle on antanut valtuudet päättää, kuka täällä maailmassa joutuu helvettiin ja kuka ei! Hän meni ihan punaiseksi, ja olin niin vihainen, että kävelin vain pois."
http://tyl.utu.fi/arkisto/2005/7/juttu3.htm
-Itse en ole tutustunut ao. paikan asukastilastohin.Muhammed pääsi tarun mukaan vilkaisemaan paikkaa jo etukäteen ja kertoi aikalaisilleen havaintojaan.
Niiden mukaan tuossa mainitsemassasi asukastilastossasi helvetissä enemmistö olisi naisia.
Itseäni ihmetyttää se että jos paratiisissa jokaisella on ne neitseet (naispuolisia? vai onko ne rusinatulkinnat sittenkin oikeampia) ja helvetissäkin enemmistö on naisia, niin maan päälläkin pitäisi ilmeisesti olla naisia moninkertainen määrä miehiin nähden.
- hyviä,
paitsi net, jotka eivät harjoita uskontoaan oikein, kuten muslimiterroristit. Näinhän väittävät aidot muslimit.
- ja paha
Jokainen moslimi voi ystävystyä ja kanssakäydä ei-moslimin kanssa, kunhan se on vilpitöntä. He voivat tarpeen tullessa auttaa toisiaan tässä maailmassa.
http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2525- muslimiveli!
Rauhaa (toivon välillemme).
Kerro tarkemmin, jos jaksat (sen tähden koska kulttuurimme eroavat aika lailla) mikä on vilpitöntä ja mikä taas vilpillistä, sinun näkökulmastasi, Allahin seuraajan ja Allahin kieltäjän kanssakäymisessä? Silti toivon sydämestäni, että lähdette seuraamaan Vapahtajaamme, Jumalan Poikaa, Jeesusta.
"He voivat tarpeen tullessa auttaa toisiaan tässä maailmassa."
Mielestäni olet täysin oikeassa tässä. Ja tuleekin auttaa tarpeen tullen, ei kenenkään elämä ole niin halpa (omaksi kuvakseenhan Jumala ihmisen loi), että sen ohi tai yli voi kulkea, jos uskoo elävään Jumalaan, joka on luonut kaiken mitä olemassa on.
Onko teillä Koraanissa jotain vastaavaa taikka päinvastaista?
Onko Jeesuksen ja Mohammedin puheissa sama sisältö, ovatko ne samassa linjassa toistensa kanssa?
(laupeudesta ja Herran kuuntelemisesta)
23 Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette.
24 Sillä minä sanon teille: monet profeetat ja kuninkaat ovat tahtoneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet."
25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".
29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
31 Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
32 Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".
38 Ja heidän vaeltaessaan hän meni muutamaan kylään. Niin eräs nainen, nimeltä Martta, otti hänet kotiinsa.
39 Ja hänellä oli sisar, Maria niminen, joka asettui istumaan Herran jalkojen juureen ja kuunteli hänen puhettansa.
40 Mutta Martta puuhasi monissa palvelustoimissa; ja hän tuli ja sanoi: "Herra, etkö sinä välitä mitään siitä, että sisareni on jättänyt minut yksinäni palvelemaan? Sano siis hänelle, että hän minua auttaisi."
41 Herra vastasi ja sanoi hänelle: "Martta, Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet,
42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1144070354836&search=&rng=0&submit1=Hae&ref=Luuk. 10:33&ctx=-1&mod1=FinPR&mod2= &mod3=
--
Jaakobin kirje 2:13
13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
Jaakobin kirje 2:8-23
8 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;
9 mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.
10 Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.
11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
12 Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva.
13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
14 Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa?
15 Jos veli tai sisar on alaston ja jokapäiväistä ravintoa vailla
16 ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on?
17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
20 Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?
21 Eikö Aabraham, meidän isämme, tullut vanhurskaaksi teoista, kun vei poikansa Iisakin uhrialttarille?
22 Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi;
23 ja niin toteutui Raamatun sana: "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi", ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Jaak. 2:13&rnd=1144070495347
--
15 Ja Herran enkeli huusi Aabrahamille toistamiseen taivaasta
16 ja sanoi: "Minä vannon itse kauttani, sanoo Herra: Sentähden että tämän teit etkä kieltänyt minulta ainokaista poikaasi,
17 minä runsaasti siunaan sinua ja teen sinun jälkeläistesi luvun paljoksi kuin taivaan tähdet ja hiekka, joka on meren rannalla, ja sinun jälkeläisesi valtaavat vihollistensa portit.
18 Ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki kansakunnat maan päällä, sentähden että olit minun äänelleni kuuliainen."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Moos. 22:8&rnd=1143476521363
--
1 Jeesuksen Kristuksen, Daavidin pojan, Aabrahamin pojan, syntykirja.
2 Aabrahamille syntyi Iisak, Iisakille syntyi Jaakob, Jaakobille syntyi Juuda ja tämän veljet;
3 Juudalle syntyi Faares ja Sera Taamarista, Faareelle syntyi Esrom, Esromille syntyi Aram;
....
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1144072036058&search=&rng=0&submit1=Hae&ref=matt. 1&ctx=-1&mod1=FinPR&mod2=&mod3=
--
Ilm. 5:5
Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä".
Ilm. 22:16
Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1144074538509&search="Daavidin juurivesa"&rng=0&submit1=Hae&ref=&ctx=-1&mod1=FinPR&mod2=&mod3=
--
Kenen poika Kristus on?
29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
30 Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.
31 Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
32 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."
33 Ja sen kuullessaan kansa hämmästyi hänen oppiansa.
34 Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhteen;
35 ja eräs heistä, joka oli lainoppinut, kysyi häneltä kiusaten:
36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
41 Ja fariseusten ollessa koolla Jeesus kysyi heiltä
42 sanoen: "Mitä arvelette Kristuksesta? Kenen poika hän on?" He sanoivat hänelle: "Daavidin".
43 Hän sanoi heille: "Kuinka sitten Daavid Hengessä kutsuu häntä Herraksi, sanoen:
44 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle'.
45 Jos siis Daavid kutsuu häntä Herraksi, kuinka hän on hänen poikansa?"
46 Ja kukaan ei voinut vastata hänelle sanaakaan; eikä siitä päivästä lähtien yksikään enää rohjennut kysyä häneltä mitään.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1141235658843&search=&rng=0&submit1=Hae&ref=Matt. 22:1&ctx=-1&mod1=FinPR&mod2=&mod3=
Uskokaa tekin elävään Jumalaan (ei siis Allahiin, se on tässä yhteydessä pakko sanoa vaikka aiheuttaa teissä varmasti mielipahaa), niinkuin Aabrahamkin uskoi.
1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
4 Ja mihin minä menen-tien sinne te tiedätte."
5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
7 Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
8 Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
--
Johannes 6:26-29
26 Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ette te minua sentähden etsi, että olette nähneet tunnustekoja, vaan sentähden, että saitte syödä niitä leipiä ja tulitte ravituiksi.
27 Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut."
28 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
Johannes 6:54-56
54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
--
17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=2. Kor. 5:20&rnd=1144075785493
--
1. Joh. 4:9
Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
--
6 Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
11 Sillä tämä on se sanoma, jonka te olette alusta asti kuulleet, että meidän tulee rakastaa toinen toistamme
12 eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli pahasta ja tappoi veljensä. Ja minkätähden hän tappoi hänet? Sentähden, että hänen tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat.
13 Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.
14 Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa.
15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
16 Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä.
17 Jos nyt jollakin on tämän maailman hyvyyttä ja hän näkee veljensä olevan puutteessa, mutta sulkee häneltä sydämensä, kuinka Jumalan rakkaus saattaa pysyä hänessä?
18 Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Joh. 3:17&rnd=1144072928046
--
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
--
Jokainen voi itsekseen arvioida itsensä tätä vasten, toisia ei niinkään kannata, Jumala kyllä näkee kaikkien sydämiin. Luulen, että monikin muslimi on yhtä mieltä tästä, vai onko toisin?
23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 23:1&rnd=1141235719676
tekopyhät joutuu?
Mutta et voi sanoa että on hyvä olla aito paha! Ei joka vahingoittaa toisia ei o tulevaisuutta taivassa! Kuule sinä rakas! jos sulla on epävarmuutta oletko Hyvä vai paha. Niin varmista asia ettei tule schokki-isku kun kuolet ja huomaat että tuomion jälkeen oot matkalla kohti helvetti! anna Jeesus muutta sua hyväxi yliluonnollisesti! Ota Jeesus vastaan nyt! Sano tule Jeesus!!!!
on monta joka luule että on mahdollista että voi olla mahdollista olla hyvä? Ei ole! Sinä voit tulla hyväxi jos otat Jeesus vastan! Hän muuttaa sua yliluonnollisesti uuden hyvän luomuxeen!
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792