Pääsinpäs lehteen

Kiki

Ostin joku vuosi sitten Virosta FM-radiopuhelimen, jolla pystyy siis puhumaan vaikkapa NRJ:n taajuudelle jolloin se kuuluu kiakista radioista joissa on NRJ päällä, noin 2 kilometrin säteellä...

No kauppakeskus myllysäs soi aina Nova, joten avjoin autoni sinne kattotason parkkihalliin, ja kuulutun sanoin NRJ:n taajuudella " Liikekeksusemme on tulessa, poistukaa mahdollisimman nopeasti käyttäen pääulsokäyntejä tai hätäuloskänytejä" ja sama muutama kertaa. sit noin kolme minuuttii sen jälkeen kuulutin samalla taajuudella että "Aprillii ei se mitään pala"

Oli sit tän aamun Turunsanomissa pieni juttu siitä otsikolla "mauton pila" ja oli kuulema tullut kaupalle tappiota siitä jokunen tonnin...

29

14496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettele oikeinkirjoitusta

      Sen ajan minkä vietät sabotoimiseen, voisit opetella oikeinkirjoitusta, sekä käytöstapoja. Aprillaus on hauskanpitoa ei tihutöitä varten. Häpeä.

      • radioaalloilla

        Kuuluta siellä: Älkää kerätkö liikaa...älkää heittäkö ruokaa roskiin..., niin olet oikeassa.


      • ????

        Jos ittelläs olisi tollanen radipuhelin, niin pitäisitkö sitä hyllyn koristeena?

        Tai menisitkö esim naapuritalon viereen, jossa tiedät että kuunnellaan aina novaa huutelemaan sillä laitteella et on on säteilyvaara ja luet jostain ohjelapusta teksiä, ja naureskeleisit autosta, kun se teippailee ikkunoit?


    • ...............

      viestisi jostain muualta kuin oman internet-liittymän kautta. Muuten voi tulla ikävä yllätys.

      • ..,.,.

        IP:tä ei saa jäljittää jos jos rikoksesta ei tule 6kk ehdotonta.

        Ja raadiopuhelimee huutelusta ei tuu linnaa


      • kiitoksia

        Hyvä pila. Onko tosiaan niin, että Myllyssäkin soi saatanan keksintö eli Nova?


    • Juupa juu

      Kiki on paskanpuhujien kuningas ja peelo pahimmasta päästä.

      • gaga

        kummasti poliisi selvittää ip:n pelkästä warettamisestakin..eikä siitä todellakaan tule 6kk ehdollista


    • tinde

      kannattaa opetella kirjoittamaan... paitsi jos oot todellakin puhunut niinkuin kirjoitit.

      hmmm, hieman epäselvää...?

      • Kiki

        Käyttää vaan kahta etusormea, eikä kato näppikseen, ja kirjoitusnopeus tollane 20 merkkiä sekunnissa, niin kyllä siinä virheitä voi tulla.

        Etenkin kun kyseessä ei ole mikään virallinen hakemus tms.


      • savis
        Kiki kirjoitti:

        Käyttää vaan kahta etusormea, eikä kato näppikseen, ja kirjoitusnopeus tollane 20 merkkiä sekunnissa, niin kyllä siinä virheitä voi tulla.

        Etenkin kun kyseessä ei ole mikään virallinen hakemus tms.

        no opettele käyttää kymmenen sormee ni on vielä enemmän virheitä


      • hyvä hyvä!
        savis kirjoitti:

        no opettele käyttää kymmenen sormee ni on vielä enemmän virheitä

        ihan oikein!! mä oisin kyl kans käyttäny tilaisuutta hyväkseni!!! xD ihan huippuu suorastaan!! mikäs siinä jos korjaa sit jossain vaiheessa sen pilansa.. ja kuka pöterö menee aprillipäivänä tosikoimaan?? hei haloo.. sehän on hauskuus ja jekkupäivä!!


      • Nimimerkki
        hyvä hyvä! kirjoitti:

        ihan oikein!! mä oisin kyl kans käyttäny tilaisuutta hyväkseni!!! xD ihan huippuu suorastaan!! mikäs siinä jos korjaa sit jossain vaiheessa sen pilansa.. ja kuka pöterö menee aprillipäivänä tosikoimaan?? hei haloo.. sehän on hauskuus ja jekkupäivä!!

        Kiki. Juuri sanoit sen tehneesi. Miksi nyt eri nimellä kerrot että olisit tehnyt sen. Vai tarkoitatko että Kiki on unta ja XD valveilla.


      • hih hih
        Nimimerkki kirjoitti:

        Kiki. Juuri sanoit sen tehneesi. Miksi nyt eri nimellä kerrot että olisit tehnyt sen. Vai tarkoitatko että Kiki on unta ja XD valveilla.

        XD on silmät ristissä naurava naama.. eli nim. näky olevan hyvä hyvä! että ei varmasti kiki ollut tuota kirjoittanut. vaan tarkotus on ollut että joku on kehunut kikin pilaa! ja niin kehun minäkin! siiiiiiiiiistiiiiiiiiii!!!! :)


    • Olenko ainut

      Eli siis onnistuit NRJ taajuudelle säädetyllä "piraattiradiolla" puhumaan Novan päälle?

      Vitun nero.

      • Kiki

        Että olisin puhunut Novan taajudella, en missään, totesin vaan että siellä soi nova!


      • ilkivaltaa
        Kiki kirjoitti:

        Että olisin puhunut Novan taajudella, en missään, totesin vaan että siellä soi nova!

        Tihutyö tai ilkivalta ei ole pilaa.

        Pidätkö hauskana pilana sellaista että esim naarmutan sun autoas?


      • Kiki
        ilkivaltaa kirjoitti:

        Tihutyö tai ilkivalta ei ole pilaa.

        Pidätkö hauskana pilana sellaista että esim naarmutan sun autoas?

        Mutta tosta ei tullut TODELLISTA haittaa kenellekään, naureskisin vana jos joku puhuis mun radiotaajuudelle jotain


    • Tietoa on

      Jos kauppa tekee rikosilmoituksen, selvittää poliisi vaivatta IP:n, eli voi vielä perästä kuulua.
      Oli muuten aivan älyvapaa pila, apinan poikasen tasoa.

      • vghbj

        Kauppa tietää että sitä on täällä kuuluteltu.

        Ja vaikka ne jäljittäiskin kirjoittajan, ei se riitä, ainut mistä ne voi syyttää on se että viesti on kirjoitettu, ei laitonta.

        Niitten pitää hommata näyttöä siitä että olit paikanpäällä silloin, ja että kuulutit sen.


      • Tietoa on
        vghbj kirjoitti:

        Kauppa tietää että sitä on täällä kuuluteltu.

        Ja vaikka ne jäljittäiskin kirjoittajan, ei se riitä, ainut mistä ne voi syyttää on se että viesti on kirjoitettu, ei laitonta.

        Niitten pitää hommata näyttöä siitä että olit paikanpäällä silloin, ja että kuulutit sen.

        Kun täällä kirjoitettu tekotapa ja ajankohta täsmäävät, on niin että ainoastaan tekijä on voinut sen tietää.
        Lisänäyttönä vaikka etsinnässä löytynyt laite, joka mahdollistaa ilkivallan, tai vaikka liikkeen tai pysäköintitalon valvontakamera taltio auton ja rekkarin, joka kuuluu... ja SOU, syytekynnys on ylittynyt.


      • rdftgyhuji
        Tietoa on kirjoitti:

        Kun täällä kirjoitettu tekotapa ja ajankohta täsmäävät, on niin että ainoastaan tekijä on voinut sen tietää.
        Lisänäyttönä vaikka etsinnässä löytynyt laite, joka mahdollistaa ilkivallan, tai vaikka liikkeen tai pysäköintitalon valvontakamera taltio auton ja rekkarin, joka kuuluu... ja SOU, syytekynnys on ylittynyt.

        Tapoin Odolf Palmen

        Koskakohan tulee poliisit ovelleni, kyllä murha on paljon vakavampi juttu kuin radiouhelimella leikki...

        Ja vaikka tossa selvitettäisiin että KO. henkilön auto on ollut tuolloin tuolla, sekään ei todista mitään, niitten pitää todistaa että HÄN on sanonut sen radipuhelimeen, eli siinä tarttetaan äänilabraa jne.


      • gggggrrrrrrrr
        rdftgyhuji kirjoitti:

        Tapoin Odolf Palmen

        Koskakohan tulee poliisit ovelleni, kyllä murha on paljon vakavampi juttu kuin radiouhelimella leikki...

        Ja vaikka tossa selvitettäisiin että KO. henkilön auto on ollut tuolloin tuolla, sekään ei todista mitään, niitten pitää todistaa että HÄN on sanonut sen radipuhelimeen, eli siinä tarttetaan äänilabraa jne.

        Sinä kyllä olit päiväkoti-ikäinen, kun Palme murhattiin, joten epäilykset eivät kovin voimakkaina sinuun kohdistu.
        Kaikki kahelit ne yrittääkin ilmoittautua Palmen murhaajaksi, vaikka se Pettersson se tekikin.


    • hyvin...

      oot opetellut kirjoittamaan, siellähän oli jopa muutama sana ihan oikeinkin, äidinkielesi lehtori on varmaan ylpeä sinusta, vai kuinka?

    • tosi hauska

      Täällä vaan tiukka pipot ei ymmärrä kun ei ite uskalla mitään tehdä.

      • Masa

        Kyllä me ymmärretään ja uskalletaan, mutta kun me EI HALUTA tehdä rikoksia.


    • hdghfj

      Juu

    • @nni

      Kiki, täs on pari sun sanomaa juttuu...
      "Mutta tosta ei tullut TODELLISTA haittaa kenellekään, naureskisin vana jos joku puhuis mun radiotaajuudelle jotain"
      ja
      "Oli sit tän aamun Turunsanomissa pieni juttu siitä otsikolla "mauton pila" ja oli kuulema tullut kaupalle tappiota siitä jokunen tonnin... "

      Haloo! Siis ei niinku todellista haittaa vai?!?!"

    • Mitäs sä lehdessä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe