jos siirrän mastercard:lla 50€ niin paljonkos saan peli rahaa???onkos siinä joku kurssi tai jotain??kertokaa te fiksummat:)
pokerstars
8
864
Vastaukset
- NL Hold'em
Saat 50 euron talletuksella noin 60 dollaria pelitilillesi.
PokerStars ei tarjoa mitään talletusbonusta ensimmäisen talletuksen yhteydessä.
Suosittelisin aloittamaan pelit jossakin toisella pelisivustolla, jossa voit saada 50 euron talletuksella enemmän pelimerkkejä.
Saat esim. PartyPokerilla 50 eurolla 85 dollaria, mikäli käytät heidän 25 dollarin talleutsbonustaan.
Tällä hetkellä Absolutepokerilla on 200% bonus 200 dollariin asti, joten voit saada 50 euron talletuksellasi jopa 180 dollaria.
Lue lisää bonuksista tuolta:
http://www.pokerinaama.com/bonukset- .......
mutta mikä on talletus koodi tolle 25s 125 käden jälkeen ja paikka oli partypoker
- NL Hold'em
....... kirjoitti:
mutta mikä on talletus koodi tolle 25s 125 käden jälkeen ja paikka oli partypoker
GET25B
koodilla saat $25 lisää ensimmäiseen siirtoosi, esim. $50:llä saat $75. - ......
NL Hold'em kirjoitti:
GET25B
koodilla saat $25 lisää ensimmäiseen siirtoosi, esim. $50:llä saat $75.tein talletuksen 50€ ja laitoin koodin mut missähän mun boonus on??
- NL Hold'em
...... kirjoitti:
tein talletuksen 50€ ja laitoin koodin mut missähän mun boonus on??
Bonus tulee pelitilille kun olet pelannut 125 kättä joista on mennyt ns. rake osuus Partylle.
Klikkaa sieltä Partyn softan vasemmasta laidasta kohtaa "Real Balance". Aukeavan ikkunan oikeassa laidass on "Bonus account (Pending release)" josta näet paljonko bonusrahaa on odottamassa tarvittavien käsien pelaamista. - ....
NL Hold'em kirjoitti:
Bonus tulee pelitilille kun olet pelannut 125 kättä joista on mennyt ns. rake osuus Partylle.
Klikkaa sieltä Partyn softan vasemmasta laidasta kohtaa "Real Balance". Aukeavan ikkunan oikeassa laidass on "Bonus account (Pending release)" josta näet paljonko bonusrahaa on odottamassa tarvittavien käsien pelaamista.no siel lukee total S00.00 ...eikä mitään rahaa mulle oo tullu:)siistii
- Jep jep
.... kirjoitti:
no siel lukee total S00.00 ...eikä mitään rahaa mulle oo tullu:)siistii
Olihan tuo sun ensimmäinen talletus Partylle?
Tuo talletusbonus toimii vain uusille asiakkaille.
Itse käytin aikoinaan 20% bonusta $100 asti tarjouksen. - ......
Jep jep kirjoitti:
Olihan tuo sun ensimmäinen talletus Partylle?
Tuo talletusbonus toimii vain uusille asiakkaille.
Itse käytin aikoinaan 20% bonusta $100 asti tarjouksen.oli ihan ensimmäinen talletus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344011Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2461476Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1801237Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785