Ensin maailman kaunein - sitten paskaläjä

ottaa pannuun

Voitteko te ymmärtää miehiä? Ensin olen heidän mielestään maailman kaunein nainen ja sen jälkeen kun olen kertonut transmenneisyyteni olen vain saastaa, johon ei tikullakaan kosketa.
Kuitenkin olen ihan sama nainen ennen ja jälkeen kertomisen...en ymmärrä.

79

5806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidän käytöksensä johtunee jonkinlaisesta kolauksesta miehiseen itsetuntoon. Harvalla miehellä on niin vankka itsetunto, että kykenisi muovaamaan itse oman käsityksensä tapaamastaan ihmisestä. Tulee itsesyytöksiä tyyliin: "miten MINÄ saatoin tällä tavalla haksahtaa???"
      Tiedon puute ja väärät käsitykset ovat myös mahdollisia syitä.
      Valtaosa ihmisistä ymmärtänee esim. sinut mieheksi joka on muuttanut itsensä naiseksi, vaikka oletkin aina ollut nainen. Kroppa ei vaan ole vastannut sukupuoltasi syntymässä. Hirvittävä määrä valistusta tarvitaan ennenkuin yleiset käsitykset muuttuvat.
      Tosi kurjaa, että olet saanut tällaista kohtelua. Toivottavasti löydät itsellesi miehen joka uskaltaa suhtautua sinuun avoimin mielin ja muodostaa itse omat mielipiteensä.

      • taneli

        hän meinaa löytää miehen niin tään pitää olla homo. Heteroseksuaalit ei hyväksy ihmistä jolla on ennen ollut munat. Aitojakin on vara valita että ei se heteromiesten vika ole jos transu ei kelpaa.


      • Liu
        taneli kirjoitti:

        hän meinaa löytää miehen niin tään pitää olla homo. Heteroseksuaalit ei hyväksy ihmistä jolla on ennen ollut munat. Aitojakin on vara valita että ei se heteromiesten vika ole jos transu ei kelpaa.

        heh...taas järjen jättiläinen kehissä. Hauskaa...


      • Fornevermore
        taneli kirjoitti:

        hän meinaa löytää miehen niin tään pitää olla homo. Heteroseksuaalit ei hyväksy ihmistä jolla on ennen ollut munat. Aitojakin on vara valita että ei se heteromiesten vika ole jos transu ei kelpaa.

        Jos nyt kuitenkin tartun näin ilmeiseen provoon....

        "jos...
        Kirjoittanut: taneli 3.4.2006 klo 14.03
        hän meinaa löytää miehen niin tään pitää olla homo."

        Eiks homot tarvitse niitä vehkeitä harjoittaakseen sitä peppuseksiä mikä teikäläisten mielestä on oleellinen osa homon elämää?


      • taneli
        Fornevermore kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin tartun näin ilmeiseen provoon....

        "jos...
        Kirjoittanut: taneli 3.4.2006 klo 14.03
        hän meinaa löytää miehen niin tään pitää olla homo."

        Eiks homot tarvitse niitä vehkeitä harjoittaakseen sitä peppuseksiä mikä teikäläisten mielestä on oleellinen osa homon elämää?

        miehen täytyy olla homo tai bi seurustellaakseen transihmisen kanssa. Tään ajattelette vain mun mielipiteekseni mutta tämän voi kysyä vaikka kuin monelta mieheltä niin saman vastauksen saa. Ei nämä jutut provoja ole vaan reaali mielipiteitä ja minkäs sille voi.


      • mutta silti ihmettelen
        taneli kirjoitti:

        miehen täytyy olla homo tai bi seurustellaakseen transihmisen kanssa. Tään ajattelette vain mun mielipiteekseni mutta tämän voi kysyä vaikka kuin monelta mieheltä niin saman vastauksen saa. Ei nämä jutut provoja ole vaan reaali mielipiteitä ja minkäs sille voi.

        Voihan se olla tuohon suuntaan, mutta silti ihmettelen, että mies voi kyllä seurustella ja harrastaa seksiä kanssani.....ja vasta henkilöhistoriani tietäminen muuttaa kaiken. Mikään REAALINEN tässä hetkessä oleva asia ei ole muuttunut. Eikä myöskään menneisyydessä mikään ole muuttunut. Asian on kyllä pakko olla miehen itsensä päänupissa eikä missään muualla.
        Homoja on mulle kyllä turha tarjota, ei homot ole naisista kiinnostuneita.
        En ole tehnyt tutkimusta suomalaisten heteromiesten suhtautumisesta transtaustaiseen naiseen. Oma otantani on parikymmentä miestä, joista vain kolmelle kerroin jälkeenpäin taustani. 17 jäi autuaasti siihen uskoon, että olen tavisnainen...mikä tavallaan kyllä olenkin.
        Kolmesta yhden reaktio oli "älä viitti...yäk ja antaa vetää", yksi oli "voin käsitellä asian järjellä, mutten pääse asian yli tunnepuolella" ja yksi oli "me ei voida olla enää missään yhteydessä, oot rohkea, mutta tää on loppu".


      • taneli
        mutta silti ihmettelen kirjoitti:

        Voihan se olla tuohon suuntaan, mutta silti ihmettelen, että mies voi kyllä seurustella ja harrastaa seksiä kanssani.....ja vasta henkilöhistoriani tietäminen muuttaa kaiken. Mikään REAALINEN tässä hetkessä oleva asia ei ole muuttunut. Eikä myöskään menneisyydessä mikään ole muuttunut. Asian on kyllä pakko olla miehen itsensä päänupissa eikä missään muualla.
        Homoja on mulle kyllä turha tarjota, ei homot ole naisista kiinnostuneita.
        En ole tehnyt tutkimusta suomalaisten heteromiesten suhtautumisesta transtaustaiseen naiseen. Oma otantani on parikymmentä miestä, joista vain kolmelle kerroin jälkeenpäin taustani. 17 jäi autuaasti siihen uskoon, että olen tavisnainen...mikä tavallaan kyllä olenkin.
        Kolmesta yhden reaktio oli "älä viitti...yäk ja antaa vetää", yksi oli "voin käsitellä asian järjellä, mutten pääse asian yli tunnepuolella" ja yksi oli "me ei voida olla enää missään yhteydessä, oot rohkea, mutta tää on loppu".

        itse olen kyllä naimisissa onnellisesti no joskus tuntuu että vähempi onnellisesti mutta pärjätty on. Tuntuu vaan että sulla on noita petikumppaneita ollut aika lailla ja taidat keksiä koko jutun. Toiset "leikatut" taas sanoo että heitä seksi ei oikeestaan edes kiinnosta. Mutta rehellisesti ajatellen vois olla aika kynnys kertoa miehen vaikka sukulaisilleen että seurustelen entisen miehen kanssa. Kuviteltu ja haaveiltu todellisuus on eri kuin reaali elämän. Myös tällä palstalla aika moni elää kuvitellussa ahdistuksessa tai ruokkii onnellisuuttaan fantasia maailmassa ja sitten pettyy kylmiin tosiasioihin.


      • inttää sun kanssasi
        taneli kirjoitti:

        itse olen kyllä naimisissa onnellisesti no joskus tuntuu että vähempi onnellisesti mutta pärjätty on. Tuntuu vaan että sulla on noita petikumppaneita ollut aika lailla ja taidat keksiä koko jutun. Toiset "leikatut" taas sanoo että heitä seksi ei oikeestaan edes kiinnosta. Mutta rehellisesti ajatellen vois olla aika kynnys kertoa miehen vaikka sukulaisilleen että seurustelen entisen miehen kanssa. Kuviteltu ja haaveiltu todellisuus on eri kuin reaali elämän. Myös tällä palstalla aika moni elää kuvitellussa ahdistuksessa tai ruokkii onnellisuuttaan fantasia maailmassa ja sitten pettyy kylmiin tosiasioihin.

        Mä puhun vain omista kokemuksistani. Ja mulle on ihan yks hailee uskotko niitä tosiksi vai et.
        Minun mielestäni kukaan ei ole velvollinen kertomaan partnerinsa voitettuja tauteja sukulaisilleen. Että seurustelee "entisen poliopotilaan" tai "entisen astmaatikon" tai sitten "entisen transsukupuolisen" kanssa. Ne on yksityisasioita, joita ei tarvitse tai ole syytä levitellä joka suuntaan.


      • kuka
        taneli kirjoitti:

        miehen täytyy olla homo tai bi seurustellaakseen transihmisen kanssa. Tään ajattelette vain mun mielipiteekseni mutta tämän voi kysyä vaikka kuin monelta mieheltä niin saman vastauksen saa. Ei nämä jutut provoja ole vaan reaali mielipiteitä ja minkäs sille voi.

        Taidat olla yhä masentunut eromme vuoksi? Ei sinun kaikille transihmisille tarvitse olle katkera, vaikka sinut jätinkin.


      • Fornevermore
        taneli kirjoitti:

        itse olen kyllä naimisissa onnellisesti no joskus tuntuu että vähempi onnellisesti mutta pärjätty on. Tuntuu vaan että sulla on noita petikumppaneita ollut aika lailla ja taidat keksiä koko jutun. Toiset "leikatut" taas sanoo että heitä seksi ei oikeestaan edes kiinnosta. Mutta rehellisesti ajatellen vois olla aika kynnys kertoa miehen vaikka sukulaisilleen että seurustelen entisen miehen kanssa. Kuviteltu ja haaveiltu todellisuus on eri kuin reaali elämän. Myös tällä palstalla aika moni elää kuvitellussa ahdistuksessa tai ruokkii onnellisuuttaan fantasia maailmassa ja sitten pettyy kylmiin tosiasioihin.

        Kun yhdelle homomiehelle joka lääppi minua selvisi aikoinaan että minun rinnat olivat oikeat niin se kyllä säikähti ihan kuin naiseus olisi tarttuvaa. Samoin yksi homo kertoi, "ettei hän halua tulla nähdyksi naisen kanssa, katsos kun kaverit rupeaa epäikemään".

        "tuota
        Kirjoittanut: taneli 4.4.2006 klo 11.05
        Mutta rehellisesti ajatellen vois olla aika kynnys kertoa miehen vaikka sukulaisilleen että seurustelen entisen miehen kanssa."

        Niin se Suomessa on. Muissa maissa ei tunnu olevan. Suomessa elää sellainen miehisen miehen kultti. Oikeasti transnaisenkin pitää ensin todistaa olevansa "oikea mies" (vaikkapa päättäväisyydellä korjaushoitojensa suhteen) ennen kuin sallitaan olla "oikea nainen" ja sittenkin halveksien heitetään sulle se naiseus eteen.

        "Myös tällä palstalla aika moni elää kuvitellussa ahdistuksessa tai ruokkii onnellisuuttaan fantasia maailmassa ja sitten pettyy kylmiin tosiasioihin."

        Olet huomannut asian siten miten se on.

        Suomessa on toisin kuin monessa muussa maailmassa. Yhdysvalloissa esimerkiksi vallitsee individualisimi, siellä yksilöä kunnioitetaan kun hän valitsee oman tiensä ja kulkee sen pää pystyssä loppuun asti ja kertoo vielä ylpeästi omasta identiteetistään muille. Ihmiset aidosti iloitsevat toisen menestyksestä ja jos ei menesty niin arvostetaan kuitenkin että on tehnyt kovasti työtä sen menestymisen eteen vaikkei onni eikä olosuhteet olleetkaan myötä.

        Suomalaiset luimistelevat tällaisille saarnamiehille ja ihminen joka elää yksilöllisesti koetaan uhkana yhteisön konsensushenkisyydelle, jonkinlaisena sooloilijana. Ajatellaan, että toi varmaan kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin muut. Jos transnainen epäonnistuu niin häijysti nauretaan, että kyllä me tämä arvattiin. Jos transnainen menestyy niin tuhahdellaan halveksuvasti.


      • taitaa_olla
        kuka kirjoitti:

        Taidat olla yhä masentunut eromme vuoksi? Ei sinun kaikille transihmisille tarvitse olle katkera, vaikka sinut jätinkin.

        Ahaa... no jotain tuon suuntaista olen jo pitkään epäillytkin.


      • Meeri-Anneli
        taneli kirjoitti:

        itse olen kyllä naimisissa onnellisesti no joskus tuntuu että vähempi onnellisesti mutta pärjätty on. Tuntuu vaan että sulla on noita petikumppaneita ollut aika lailla ja taidat keksiä koko jutun. Toiset "leikatut" taas sanoo että heitä seksi ei oikeestaan edes kiinnosta. Mutta rehellisesti ajatellen vois olla aika kynnys kertoa miehen vaikka sukulaisilleen että seurustelen entisen miehen kanssa. Kuviteltu ja haaveiltu todellisuus on eri kuin reaali elämän. Myös tällä palstalla aika moni elää kuvitellussa ahdistuksessa tai ruokkii onnellisuuttaan fantasia maailmassa ja sitten pettyy kylmiin tosiasioihin.

        "Toiset "leikatut" taas sanoo että heitä seksi ei oikeestaan edes kiinnosta. Mutta rehellisesti ajatellen vois olla aika kynnys kertoa miehen vaikka sukulaisilleen että seurustelen entisen miehen kanssa."

        Tottahan tällaisiakin transsukupuolisia on, mutta suurimmalle osalle seksin puute johtuu ettei löydy sopivaa partneria. Kyllä minua seksi kiinnostaa kuten muillakin naisilla.

        Miksi pitäisi kertoa sukulaisille. Eihän varmaan kukaan heteromieskään kerro sukulaisille että naisella on ollut klamydia tai kohdunkaulasyöpä.


      • heterotyyppi
        taneli kirjoitti:

        hän meinaa löytää miehen niin tään pitää olla homo. Heteroseksuaalit ei hyväksy ihmistä jolla on ennen ollut munat. Aitojakin on vara valita että ei se heteromiesten vika ole jos transu ei kelpaa.

        Kelpaa kaunis nainen, jolla on ennen ollut munat

        kelpaa jopa kaunis nainen, jolla on munat

        aina voi käyttää kahta reikää kolmen sijasta:)

        ei naisen sukupuolielimellä ole muuta tarkoitusta, kuin suvun jatkaminen.

        Se voi olla esteenä, että ei voi unelmoida kakaroista enää, jos lapsia ei voi saada.


      • Anonyymi
        Meeri-Anneli kirjoitti:

        "Toiset "leikatut" taas sanoo että heitä seksi ei oikeestaan edes kiinnosta. Mutta rehellisesti ajatellen vois olla aika kynnys kertoa miehen vaikka sukulaisilleen että seurustelen entisen miehen kanssa."

        Tottahan tällaisiakin transsukupuolisia on, mutta suurimmalle osalle seksin puute johtuu ettei löydy sopivaa partneria. Kyllä minua seksi kiinnostaa kuten muillakin naisilla.

        Miksi pitäisi kertoa sukulaisille. Eihän varmaan kukaan heteromieskään kerro sukulaisille että naisella on ollut klamydia tai kohdunkaulasyöpä.

        En tajunnutkaan, että Meeri-Anneli oli eläkeläinen.


      • Anonyymi
        inttää sun kanssasi kirjoitti:

        Mä puhun vain omista kokemuksistani. Ja mulle on ihan yks hailee uskotko niitä tosiksi vai et.
        Minun mielestäni kukaan ei ole velvollinen kertomaan partnerinsa voitettuja tauteja sukulaisilleen. Että seurustelee "entisen poliopotilaan" tai "entisen astmaatikon" tai sitten "entisen transsukupuolisen" kanssa. Ne on yksityisasioita, joita ei tarvitse tai ole syytä levitellä joka suuntaan.

        Mutta etkö näe eroa noiden asioiden välillä?
        Sairauksista voi parantua mutta miehestä ei koskaan tule oikeaa biologista naista, näinollen transasia ei koskaan jää menneisyyteen tai poistu vaan pysyy.
        Ei se miehen kehoon syntynyt muutu missään vaiheessa naiseksi, niin eikä sitä voi olla salaisesti vain päässään, naiseus kun on sitä että on naaraspuolinen keholtaan.


      • Anonyymi
        heterotyyppi kirjoitti:

        Kelpaa kaunis nainen, jolla on ennen ollut munat

        kelpaa jopa kaunis nainen, jolla on munat

        aina voi käyttää kahta reikää kolmen sijasta:)

        ei naisen sukupuolielimellä ole muuta tarkoitusta, kuin suvun jatkaminen.

        Se voi olla esteenä, että ei voi unelmoida kakaroista enää, jos lapsia ei voi saada.

        Heterotyyppi ei kyllä ole heterotyyppi vaan homotyyppi.
        Kunnon normaali heteromies ei voisi ajatellakaan tuollaista.
        Naisena inhottaa että jotkut miehet eivät vaadi edes aitoa naista, ihankuin mies mekossa olisi nainen.


      • Anonyymi

        Vaikka keskustelu onkin vanha, niin huomautan, että aloittaja ei ikinä ole ollut nainen eikä ole nytkään. Paria ei kiinnosta identiteetit tms vaan oikea nainen.


      • Anonyymi
        mutta silti ihmettelen kirjoitti:

        Voihan se olla tuohon suuntaan, mutta silti ihmettelen, että mies voi kyllä seurustella ja harrastaa seksiä kanssani.....ja vasta henkilöhistoriani tietäminen muuttaa kaiken. Mikään REAALINEN tässä hetkessä oleva asia ei ole muuttunut. Eikä myöskään menneisyydessä mikään ole muuttunut. Asian on kyllä pakko olla miehen itsensä päänupissa eikä missään muualla.
        Homoja on mulle kyllä turha tarjota, ei homot ole naisista kiinnostuneita.
        En ole tehnyt tutkimusta suomalaisten heteromiesten suhtautumisesta transtaustaiseen naiseen. Oma otantani on parikymmentä miestä, joista vain kolmelle kerroin jälkeenpäin taustani. 17 jäi autuaasti siihen uskoon, että olen tavisnainen...mikä tavallaan kyllä olenkin.
        Kolmesta yhden reaktio oli "älä viitti...yäk ja antaa vetää", yksi oli "voin käsitellä asian järjellä, mutten pääse asian yli tunnepuolella" ja yksi oli "me ei voida olla enää missään yhteydessä, oot rohkea, mutta tää on loppu".

        Nyljetyn peniksen ja vaginan erottaa hetkessä.
        Oletko koskaan nähnyt oikeaa vaginaa?


      • Anonyymi
        inttää sun kanssasi kirjoitti:

        Mä puhun vain omista kokemuksistani. Ja mulle on ihan yks hailee uskotko niitä tosiksi vai et.
        Minun mielestäni kukaan ei ole velvollinen kertomaan partnerinsa voitettuja tauteja sukulaisilleen. Että seurustelee "entisen poliopotilaan" tai "entisen astmaatikon" tai sitten "entisen transsukupuolisen" kanssa. Ne on yksityisasioita, joita ei tarvitse tai ole syytä levitellä joka suuntaan.

        Olet nykyinen trans, et entinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka keskustelu onkin vanha, niin huomautan, että aloittaja ei ikinä ole ollut nainen eikä ole nytkään. Paria ei kiinnosta identiteetit tms vaan oikea nainen.

        Tuo aloittaja nyt oli provo mutta jos oli totta niin olihan hänen miehensä pitänyt häntä aluksi maailman kauneimpana naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloittaja nyt oli provo mutta jos oli totta niin olihan hänen miehensä pitänyt häntä aluksi maailman kauneimpana naisena.

        Ihmettelinkin ettei kukaan nyt voi noin kahjo olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heterotyyppi ei kyllä ole heterotyyppi vaan homotyyppi.
        Kunnon normaali heteromies ei voisi ajatellakaan tuollaista.
        Naisena inhottaa että jotkut miehet eivät vaadi edes aitoa naista, ihankuin mies mekossa olisi nainen.

        Minkäs takia sitten ukkoja riittää panemaan tyttöpoikia Pattayalla?


    • Fornevermore

      Tosin en tiedä kumpi noista on se valhe, vai onko molemmat.

      • valheita

        Kyllä ne molemmat on valheita. Jotenkin vaan olen taas niin sekaisin ajatuksiltani. Monet transihmisetkin ovat sitä mieltä että olen tekopyhä, kun haluan miehen "paljastamatta ensin itseäni". Paljastaminen minun mielestäni viittaa siihen että näyttelee jotain mitä ei oikeasti ole. Ja minulla ei ole siinä suhteessa mitään paljastettavaa, olen avoimesti itseni. Menneisyys taas meillä kaikilla on ja kellä mitäkin salattavaa siellä. Sitäpaitsi transmenneisyyteni ei edes ole tähestulkoonkaan tärkein asia minussa. Se saa vain ulkopuolisten käsissä suhteettoman osan ja leimaa minut ihmisenä kokonaan.


      • Fornevermore
        valheita kirjoitti:

        Kyllä ne molemmat on valheita. Jotenkin vaan olen taas niin sekaisin ajatuksiltani. Monet transihmisetkin ovat sitä mieltä että olen tekopyhä, kun haluan miehen "paljastamatta ensin itseäni". Paljastaminen minun mielestäni viittaa siihen että näyttelee jotain mitä ei oikeasti ole. Ja minulla ei ole siinä suhteessa mitään paljastettavaa, olen avoimesti itseni. Menneisyys taas meillä kaikilla on ja kellä mitäkin salattavaa siellä. Sitäpaitsi transmenneisyyteni ei edes ole tähestulkoonkaan tärkein asia minussa. Se saa vain ulkopuolisten käsissä suhteettoman osan ja leimaa minut ihmisenä kokonaan.

        "molemmat
        Kirjoittanut: valheita 3.4.2006 klo 13.33
        Sitäpaitsi transmenneisyyteni ei edes ole tähestulkoonkaan tärkein asia minussa. Se saa vain ulkopuolisten käsissä suhteettoman osan ja leimaa minut ihmisenä kokonaan."

        Tuossapa minäkin olen. Ja ilmeisesti moni, muistan sellaisen lauseen, että itse haluaa elää normaalia elämää kun taas muiden mielessä on jokin freak-show.

        Toinen asia on, että kun ei ymmärretä edes perusasioita kuin sukupuolen tai seksuaalisuuden eroa, niin lähdepä selittämään. Tuntuu ihan kuin dementikoille puhuisi.

        Lopulta sitten vaikenee kokonaan. Ei yksinkertaisesti huvita puhua siitä aiheesta enää.

        Milloin sinä kyllästyt?


    • sinun pitäisi..

      ..etsiä itsellesi ymmärtävä transmies :)

      • transmieskin

        Kyllä minulle kelpaa ihan mielellään transmieskin. Kaikki tapaamani transpojat ja -miehet on olleet poikkeuksetta mukavia.


      • skippy1
        transmieskin kirjoitti:

        Kyllä minulle kelpaa ihan mielellään transmieskin. Kaikki tapaamani transpojat ja -miehet on olleet poikkeuksetta mukavia.

        Minä transsaan vain kotona. Fantasiani olisi tavata nainen, jonka kanssa se tapahtuisi ilman teeskentelyä ( jota kotona ilm. tapahtuu ).
        Olis hirveeeen kiva pelistellä ymmärtävän kumppanin kanssa, siis naisen.

        Jos oet nainen, otappa yhteyttä. Nautitaan nökkikesästä ja toisistamme.


    • ainakin..

      petti pahasti IHMINEN joka oli syntynyt mieheksi ja leikkauksen valmistelut olivat jo pitkällä. Raha vaan oli sittenkin se tärkein asia jota hän minulta halusi.

      • Ei DR.Phil

        sinä ja sun pennis. lupasiko seksiä? eikö antanutkaan ja vei rahat.

        maailma on täynnä helposti huijattavia miehiä niinkuin sinä.


    • mitä siinä

      ...oikeasti tuumisi, jos tyttöystävä avautuisi transmenneisyydestään. Olisihan se hämmentävää, mutta teoriassa sillä tuskin olisi minulle suurtakaan merkitystä.

      Mutta jos hän on naisellinen nainen ja muutenkin hyvää seuraa, en piittaisi vaikka hän olisi alunperin ollut Siriukselta. Mitä sitä turhaan kaivelemaan menneisyyttä, kun luurankoja löytyy kuitenkin jokaisen kaapeista?

      • oikea suhtautuminen

        Hienoa!

        Tossa on just oikeaa suhtautumista tähän teemaan.
        Eikös todella tyttöystävän muut ominaisuudet, osaamiset ja luonne aja reilusti ohi menneisyyden haamujen. Joita todella löytyy, laatu vaihdellen, lähes jokaisen kaapista.


      • taneli

        olishan se aika luuranko kaapissa jos kirkossa papin hurskaasti vihimän avioparin vaimo oliski entinen jätkä. Muuten kannattas salata se ainakin sukulaisilta tai kyllähän ne tietoon joskus tulee että .....mutta noin yleisesti mies sais kyllä homon leiman kaikilta muilta paitsi juuri homoilta ja tiiteiltä. tämäkään ei ole provoa vaan tosi asiaa ja faktaa että mitä sitä kieltämään.


      • ihmettelenpä
        taneli kirjoitti:

        olishan se aika luuranko kaapissa jos kirkossa papin hurskaasti vihimän avioparin vaimo oliski entinen jätkä. Muuten kannattas salata se ainakin sukulaisilta tai kyllähän ne tietoon joskus tulee että .....mutta noin yleisesti mies sais kyllä homon leiman kaikilta muilta paitsi juuri homoilta ja tiiteiltä. tämäkään ei ole provoa vaan tosi asiaa ja faktaa että mitä sitä kieltämään.

        Siis sun mielestä kaikki toimis vastoin lakia paitsi homot ja transihmiset? Lain mukaan ihmistä on kohdeltava väestörekisteriin merkityn sukupuolen mukaan ja aikaisemman rekisterimuutoksen perusteella syrjiminen on rikos. Leimaat lähes kaikki ihmiset potentiaalisiksi rikollisiksi.


      • Liu
        taneli kirjoitti:

        olishan se aika luuranko kaapissa jos kirkossa papin hurskaasti vihimän avioparin vaimo oliski entinen jätkä. Muuten kannattas salata se ainakin sukulaisilta tai kyllähän ne tietoon joskus tulee että .....mutta noin yleisesti mies sais kyllä homon leiman kaikilta muilta paitsi juuri homoilta ja tiiteiltä. tämäkään ei ole provoa vaan tosi asiaa ja faktaa että mitä sitä kieltämään.

        Sulla on siten melkoinen homofobia ja muuten sitä ei ole suurimmalla osalla ihmisistä. Eikä homofobia ole 'normaalia'...vaan pakkomielle.
        Et taidakkaan olla niin normaali!


      • vähempää kiinnostaa
        taneli kirjoitti:

        olishan se aika luuranko kaapissa jos kirkossa papin hurskaasti vihimän avioparin vaimo oliski entinen jätkä. Muuten kannattas salata se ainakin sukulaisilta tai kyllähän ne tietoon joskus tulee että .....mutta noin yleisesti mies sais kyllä homon leiman kaikilta muilta paitsi juuri homoilta ja tiiteiltä. tämäkään ei ole provoa vaan tosi asiaa ja faktaa että mitä sitä kieltämään.

        millaisen leiman löisivät. Minulla on sen verran vahva itsetunto, etten anna ulkopuolisten sanella kenen kanssa elämäni jaan. Kuten aiemmin totesin, mikäli naisessa kaikki muu olisi kohdallaan niin hulluhan sitä olisi jos itsepäisesti kulkisi onnensa ohi.


      • Fornevermore
        taneli kirjoitti:

        olishan se aika luuranko kaapissa jos kirkossa papin hurskaasti vihimän avioparin vaimo oliski entinen jätkä. Muuten kannattas salata se ainakin sukulaisilta tai kyllähän ne tietoon joskus tulee että .....mutta noin yleisesti mies sais kyllä homon leiman kaikilta muilta paitsi juuri homoilta ja tiiteiltä. tämäkään ei ole provoa vaan tosi asiaa ja faktaa että mitä sitä kieltämään.

        Tervetuloa arkisuomeen.


    • hannu10

      Siinä miehet ei ymmärrä mitä menettävät kun kääntää selkänsä transtytölle.
      Voiko rohkeampaa ja henkisesti vahvaa henkilöä ollakkaa. Ja siistiä.
      Minä olisin ikionnellinen jos kohtaisin "tyttösen"

      • Meeri-Anneli

        Olisitko edelleen ikionnellinen, jos nuo lainausmerkit jättäisi pois. Ainakin minä arastelen sitä että transdiggarin kiinnostus lopahtaa kun "tyttösestä" tuleekin tyttönen. Minä haluan että mies kokee minut naisena ja piste!


      • hannu10
        Meeri-Anneli kirjoitti:

        Olisitko edelleen ikionnellinen, jos nuo lainausmerkit jättäisi pois. Ainakin minä arastelen sitä että transdiggarin kiinnostus lopahtaa kun "tyttösestä" tuleekin tyttönen. Minä haluan että mies kokee minut naisena ja piste!

        Minun tunteeni ovat syvällisemmät kuin mitä leikkauksella viedään. Tai muutetaan.


      • skippy1
        Meeri-Anneli kirjoitti:

        Olisitko edelleen ikionnellinen, jos nuo lainausmerkit jättäisi pois. Ainakin minä arastelen sitä että transdiggarin kiinnostus lopahtaa kun "tyttösestä" tuleekin tyttönen. Minä haluan että mies kokee minut naisena ja piste!

        Jos sallit minut seksikkäissä alusvaateissa ja yökkärissä ( ei ulkona ), siis päällyspukimissa, olis kiva tavata.


      • Anonyymi
        Meeri-Anneli kirjoitti:

        Olisitko edelleen ikionnellinen, jos nuo lainausmerkit jättäisi pois. Ainakin minä arastelen sitä että transdiggarin kiinnostus lopahtaa kun "tyttösestä" tuleekin tyttönen. Minä haluan että mies kokee minut naisena ja piste!

        Ymmärrän että haluaisit että sinut koettaisiin naisena ja se ongelma juuri on ideassa sukupuolen korjauksesta. Siinä tarjotaan jotain mitä ei oikeasti voida antaa, ihminen ei koskaan muutu siksi sukupuoleksi jota ei luonnostaan keholtaan ole.
        Ymmärrettävää että jos siihen on lähtenyt kokee pettymystä.
        Ehkä ainoa keino on olla rehellisesti sitä mitä on.
        Moni on löytänyt tasapainon detransition kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että haluaisit että sinut koettaisiin naisena ja se ongelma juuri on ideassa sukupuolen korjauksesta. Siinä tarjotaan jotain mitä ei oikeasti voida antaa, ihminen ei koskaan muutu siksi sukupuoleksi jota ei luonnostaan keholtaan ole.
        Ymmärrettävää että jos siihen on lähtenyt kokee pettymystä.
        Ehkä ainoa keino on olla rehellisesti sitä mitä on.
        Moni on löytänyt tasapainon detransition kautta.

        Ehkä siinä tapauksessa kannattaisi jättää prosessi välistä kokonaan, jos ei ole trans...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siinä tapauksessa kannattaisi jättää prosessi välistä kokonaan, jos ei ole trans...

        "Ehkä siinä tapauksessa kannattaisi jättää prosessi välistä kokonaan, jos ei ole trans..."

        - Kukaan ei ole oikeasti mikään trans, osa vain luulee olevansa kuka minkäkin pituisen ajan elämästään.
        Osa ymmärtää ettei transsiutta oikeasti ole olemassa ja välttyy kehon rikkomiselta ja osa vasta "hoitojen" jälkeen, jotkut elävät valheessa pitkään.
        Luuletko että kukaan suunnittelee detransitioitumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä siinä tapauksessa kannattaisi jättää prosessi välistä kokonaan, jos ei ole trans..."

        - Kukaan ei ole oikeasti mikään trans, osa vain luulee olevansa kuka minkäkin pituisen ajan elämästään.
        Osa ymmärtää ettei transsiutta oikeasti ole olemassa ja välttyy kehon rikkomiselta ja osa vasta "hoitojen" jälkeen, jotkut elävät valheessa pitkään.
        Luuletko että kukaan suunnittelee detransitioitumista?

        Vaikka yrität kuinka käännyttää transsukupuolisia pois omasta itsestään, se ei onnistu. Aiheutat vain psyykkistä kuormaa henkilöille joilla ei ole riittävän vahvaa henkistä selkänojaa jatkaa prosessiaan oikeaan suuntan.
        Selitä mitä selität, väitteesi jätetään omaan arvoonsa. Olet todella kiinnostava tapaus psykiatrisessa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä siinä tapauksessa kannattaisi jättää prosessi välistä kokonaan, jos ei ole trans..."

        - Kukaan ei ole oikeasti mikään trans, osa vain luulee olevansa kuka minkäkin pituisen ajan elämästään.
        Osa ymmärtää ettei transsiutta oikeasti ole olemassa ja välttyy kehon rikkomiselta ja osa vasta "hoitojen" jälkeen, jotkut elävät valheessa pitkään.
        Luuletko että kukaan suunnittelee detransitioitumista?

        No, ei varmaan. Ei kai kukaan avioituessaan suunnittele eroakaan. Juu, toki tiedostan transsukupuolisuuden olevan vain mielenterveysongelma, mutta koin hoidot kuitenkin halvemmaksi yhteiskunnalle kuin syrjäytymiseni tai loppuelämä mielisairaalassa. Jostain kumman syystä tämä mt-ongelma pysyy ongelmattomana, jos kykenen esittämään miestä yhteiskunnan silmissä. Jo yli 15 vuoden ajan olen ollut työkykyinen ja kyennyt ystävyyssuhteisiin ym, kun kävin läpi hoidot. Joskus toki pohdin onko kyse sittenkään mt-ongelmasta, mutta luotetaan nyt sinun sanaasi. Ajatus katumisesta tuntuu hieman oudolta näin aikuisena, kun en ole enää vuosiin edes ajatellut sukupuolia. Ainoa tilanne, kun sitä jotenkin ajattelee on viralliset juhlat, kun mielessä häivähtää se lapsuuden ja nuoruuden ahdistus, kun oli ainoa tilanne, jossa oli pakko käyttää selkeitä naisten vaatteita. Ja ehkä joskus pussikaljalla, kun seisoo kaverien vieressä rivissä kusella sitä hetkeä osaa arvostaa sisimmässään, kun samaa kokemusta ei ole jo lapsuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei varmaan. Ei kai kukaan avioituessaan suunnittele eroakaan. Juu, toki tiedostan transsukupuolisuuden olevan vain mielenterveysongelma, mutta koin hoidot kuitenkin halvemmaksi yhteiskunnalle kuin syrjäytymiseni tai loppuelämä mielisairaalassa. Jostain kumman syystä tämä mt-ongelma pysyy ongelmattomana, jos kykenen esittämään miestä yhteiskunnan silmissä. Jo yli 15 vuoden ajan olen ollut työkykyinen ja kyennyt ystävyyssuhteisiin ym, kun kävin läpi hoidot. Joskus toki pohdin onko kyse sittenkään mt-ongelmasta, mutta luotetaan nyt sinun sanaasi. Ajatus katumisesta tuntuu hieman oudolta näin aikuisena, kun en ole enää vuosiin edes ajatellut sukupuolia. Ainoa tilanne, kun sitä jotenkin ajattelee on viralliset juhlat, kun mielessä häivähtää se lapsuuden ja nuoruuden ahdistus, kun oli ainoa tilanne, jossa oli pakko käyttää selkeitä naisten vaatteita. Ja ehkä joskus pussikaljalla, kun seisoo kaverien vieressä rivissä kusella sitä hetkeä osaa arvostaa sisimmässään, kun samaa kokemusta ei ole jo lapsuudesta.

        No toi tyyppi vastasi Meeri-Annelin vuonna 2006 kirjoittamaan viestiin, ei taida kelata ihan täysillä... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi tyyppi vastasi Meeri-Annelin vuonna 2006 kirjoittamaan viestiin, ei taida kelata ihan täysillä... :D

        Mitä merkitystä kirjoituksen ajankohdalla on? Nämähän ovat muidenkin luettavaksi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä kirjoituksen ajankohdalla on? Nämähän ovat muidenkin luettavaksi täällä.

        No jos joku alkaa paasata jollekin, että älä tee sitä ja tätä ja kirjoitus on 14 vuoden takaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei varmaan. Ei kai kukaan avioituessaan suunnittele eroakaan. Juu, toki tiedostan transsukupuolisuuden olevan vain mielenterveysongelma, mutta koin hoidot kuitenkin halvemmaksi yhteiskunnalle kuin syrjäytymiseni tai loppuelämä mielisairaalassa. Jostain kumman syystä tämä mt-ongelma pysyy ongelmattomana, jos kykenen esittämään miestä yhteiskunnan silmissä. Jo yli 15 vuoden ajan olen ollut työkykyinen ja kyennyt ystävyyssuhteisiin ym, kun kävin läpi hoidot. Joskus toki pohdin onko kyse sittenkään mt-ongelmasta, mutta luotetaan nyt sinun sanaasi. Ajatus katumisesta tuntuu hieman oudolta näin aikuisena, kun en ole enää vuosiin edes ajatellut sukupuolia. Ainoa tilanne, kun sitä jotenkin ajattelee on viralliset juhlat, kun mielessä häivähtää se lapsuuden ja nuoruuden ahdistus, kun oli ainoa tilanne, jossa oli pakko käyttää selkeitä naisten vaatteita. Ja ehkä joskus pussikaljalla, kun seisoo kaverien vieressä rivissä kusella sitä hetkeä osaa arvostaa sisimmässään, kun samaa kokemusta ei ole jo lapsuudesta.

        Minkälainen ihminen oikein olet! Transsukupuolisuus EI OLE mielenterveysongelma, vaikka diagnoosi onkin toistaiseksi ollut sairausluokituksessa F-luokassa. Uudessa sairausluokituksessa se onkin oikeammassa paikassa, sillä kyse on enemmänkin neurologisesta esiintymästä. Transfoobikot yrittää työntää transsukupuolisia mielenterveysongelmaisiksi ja tuntuu oudolta että joku TS on itsekin siihen myöntyväinen. En ole koskaan epäillyt hetkeäkään olevani mt-ongelmainen vaikka olenkin saanut F65.0 diagnoosin ilman mitään välidiagnooseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ihminen oikein olet! Transsukupuolisuus EI OLE mielenterveysongelma, vaikka diagnoosi onkin toistaiseksi ollut sairausluokituksessa F-luokassa. Uudessa sairausluokituksessa se onkin oikeammassa paikassa, sillä kyse on enemmänkin neurologisesta esiintymästä. Transfoobikot yrittää työntää transsukupuolisia mielenterveysongelmaisiksi ja tuntuu oudolta että joku TS on itsekin siihen myöntyväinen. En ole koskaan epäillyt hetkeäkään olevani mt-ongelmainen vaikka olenkin saanut F65.0 diagnoosin ilman mitään välidiagnooseja.

        Vastasin tuohon sarkastisesti, kun en vaan jaksa tapella noiden kanssa. Rivien välistä oli mielestäni luettavissa, etten minäkään sitä tosissani mt-ongelmana pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ihminen oikein olet! Transsukupuolisuus EI OLE mielenterveysongelma, vaikka diagnoosi onkin toistaiseksi ollut sairausluokituksessa F-luokassa. Uudessa sairausluokituksessa se onkin oikeammassa paikassa, sillä kyse on enemmänkin neurologisesta esiintymästä. Transfoobikot yrittää työntää transsukupuolisia mielenterveysongelmaisiksi ja tuntuu oudolta että joku TS on itsekin siihen myöntyväinen. En ole koskaan epäillyt hetkeäkään olevani mt-ongelmainen vaikka olenkin saanut F65.0 diagnoosin ilman mitään välidiagnooseja.

        F65-diagnoosin, eli seksuaalinen parafilia? Vai kuitenkin F 64, transsukupuolisuus?

        Mielestäni jokaisen kannattaa kyseenalaistaa mielenterveytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        F65-diagnoosin, eli seksuaalinen parafilia? Vai kuitenkin F 64, transsukupuolisuus?

        Mielestäni jokaisen kannattaa kyseenalaistaa mielenterveytensä.

        Kyllä, jokaisen todellakin kannattaa miettiä mielenterveyttään. Transsukupuoliset ovat siinä mielessä hyvässä asemassa että heidän mielenterveytensä tutkitaan asiantuntijoiden toimesta ja jos on mielenterveysongelmia, ei saa transdiagnoosia. Eli jokainen transdiagnoosin saanut on todettu mielenterveydeltään terveeksi. Toista on tavallisella kansalla, koskaan ei voi tietää kenellä on enemmän tai vähemmän mielenterveydellisiä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jokaisen todellakin kannattaa miettiä mielenterveyttään. Transsukupuoliset ovat siinä mielessä hyvässä asemassa että heidän mielenterveytensä tutkitaan asiantuntijoiden toimesta ja jos on mielenterveysongelmia, ei saa transdiagnoosia. Eli jokainen transdiagnoosin saanut on todettu mielenterveydeltään terveeksi. Toista on tavallisella kansalla, koskaan ei voi tietää kenellä on enemmän tai vähemmän mielenterveydellisiä ongelmia.

        Transkokemus on ja pysyy aina mielenterveyden ongelmana, se poistettiin mielenterveysongelma-luokituksesta vain ja ainoastaan sateenkaarilobbyn painostuksen vuoksi syrjinnän vähentämiseksi. Eli aivan hulluin perustein! Yhtälailla voitaisiin poistaa anoreksia tai BID sairausluokituksesta syrjinnän vähentämiseksi.
        Ymmärrättehän että on vain poliittinen myönnytys yhteiskunnan mädättäjiltä hyväksyä transkokemus muka terveenä asiana, eihän se sitä ole.
        Homoseksuaalisuuskin on seksuaalinen sairaus, perversio, vaikka osa yhteiskunnasta on siunannut sen normaaliksi ei se ole sitä.


    • skippy1

      Miten suhtaudut mieeen, joka on tanssu ? Karkaatko, vai alatko nauttia seksistä hänen kanssaan vaikka naisena ?

    • Anonyymi

      Kannattais varmaan kertoa heti suoraan transtaustasta niin ei tule mitään yllätyksiä. Tarkoitan nyt siis seuranhakua deittipalstoilla, Tinderissä jne. Kun kertoo asian heti suoraan niin toinen voi samantien miettiä, että kyllä vai ei ja jos kyllä niin ei ainakaan asia ole shokki tai esteenä tutustumiselle, mutta tietenkin sitten jotkut muut asiat voivat olla (puolin tai toisin). Jotkut saattavat jopa innostua jos juuri etsivät sen kaltaista. Eli rehellisyyttä heti alussa peliin niin ei toinen ainakaan luule feikiksi tai yhtäkkiä ihanasta tuleekin kamala tms.

      • Anonyymi

        Tuo ohje on vähän huono. Jos heti ilmoittelussa kertoo transtaustastaan, saa todennäköisesti vastauksia lähes kokonaan friikeiltä jotka on hakemassa erikoisuuksia. Mikäli salaa alussa taustansa, on "samalla viivalla" cis-ihmisen kanssa ja tulos on järkevämpi. Jos sitten jonkun kanssa alkaa synkkaamaan, voi kertoa taustastaan ja se on sen jälkeen melkeinpä tuurista kiinni miten käy. Jollekin transtausta ei ole este pysyvämmällekään suhteelle, joku taas häipyy sen tien (onneksi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ohje on vähän huono. Jos heti ilmoittelussa kertoo transtaustastaan, saa todennäköisesti vastauksia lähes kokonaan friikeiltä jotka on hakemassa erikoisuuksia. Mikäli salaa alussa taustansa, on "samalla viivalla" cis-ihmisen kanssa ja tulos on järkevämpi. Jos sitten jonkun kanssa alkaa synkkaamaan, voi kertoa taustastaan ja se on sen jälkeen melkeinpä tuurista kiinni miten käy. Jollekin transtausta ei ole este pysyvämmällekään suhteelle, joku taas häipyy sen tien (onneksi).

        Kyllä järkevintä on kertoa heti.
        Muuten kerjäät vaan ikävyyksiä itsellesi ja huijaat muita hetken aikaa, mitä järkeä siinä on?
        Miksi pidät juuri transseista kiinnostuneita friikkeinä? Silloin olisit itse vielä friikimpi tuolla logiikalla mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä järkevintä on kertoa heti.
        Muuten kerjäät vaan ikävyyksiä itsellesi ja huijaat muita hetken aikaa, mitä järkeä siinä on?
        Miksi pidät juuri transseista kiinnostuneita friikkeinä? Silloin olisit itse vielä friikimpi tuolla logiikalla mielestäni.

        Usein ihminen haluaa suhteen, jossa sut halutaan sun itsesi vuoksi. Ei esim.isojen rintojesi. Tai asian, jota itsessäsi inhoat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ihminen haluaa suhteen, jossa sut halutaan sun itsesi vuoksi. Ei esim.isojen rintojesi. Tai asian, jota itsessäsi inhoat.

        Kyllähän sen sillai ymmärtää että tahtoisi kumppanin ihastuvan ensin itseen ihmisenä.
        Trans asia on kuitenkin sellainen juttu johon normihetero ei voi eikä halua sopeutua.
        Suurimmalle osalle ihmisistä transnainen on kuitenkin leikattu mies ja toisinpäin, ei sellaista voi katsoa läpi sormien vaikka toinen näyttäisi miltä.
        Transnaisen naiseus kun on vain subjektiivista ja keinotekoista, se on totta sinun mielestäsi muttei välttämättä muiden.
        Jotkin kauneusvirheet tai sairaudet voivat menetttää merkityksensä jos toisen kanssa synkkaa, en vain usko että sellainen ihminen jolle ajatus saman sukupuolen kanssa olemisesta on aivan mahdoton , voisi hyväksyä transsiutesi ja haluta suhdetta.
        Jos mies nikottelee transsiuttasi mutta koittaa jatkaa tapailua, eikö sinua haittaisi se että häntä kammottaa oikea sukupuolesi?

        Kannattaisi varmaan etsiä suoraan bi miestä ja kertoa rehellisesti, voihan oudot viestit jättää vastaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen sillai ymmärtää että tahtoisi kumppanin ihastuvan ensin itseen ihmisenä.
        Trans asia on kuitenkin sellainen juttu johon normihetero ei voi eikä halua sopeutua.
        Suurimmalle osalle ihmisistä transnainen on kuitenkin leikattu mies ja toisinpäin, ei sellaista voi katsoa läpi sormien vaikka toinen näyttäisi miltä.
        Transnaisen naiseus kun on vain subjektiivista ja keinotekoista, se on totta sinun mielestäsi muttei välttämättä muiden.
        Jotkin kauneusvirheet tai sairaudet voivat menetttää merkityksensä jos toisen kanssa synkkaa, en vain usko että sellainen ihminen jolle ajatus saman sukupuolen kanssa olemisesta on aivan mahdoton , voisi hyväksyä transsiutesi ja haluta suhdetta.
        Jos mies nikottelee transsiuttasi mutta koittaa jatkaa tapailua, eikö sinua haittaisi se että häntä kammottaa oikea sukupuolesi?

        Kannattaisi varmaan etsiä suoraan bi miestä ja kertoa rehellisesti, voihan oudot viestit jättää vastaamatta.

        "Trans asia on kuitenkin sellainen juttu johon normihetero ei voi eikä halua sopeutua."
        Yleistät liikaa! Suurimmalle osalle ihmisistä transsukupuolisuus ei hetkauta mihinkään suuntaan. Tällaisista ihmisistä voi hyvinkin löytyä sellaisia joille transsukupuolisuus ei ole ratkaiseva vaan ihmisen muu olemus.

        Muistathan että transsukupuolisista suurempi osa on alkuaan naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sen sillai ymmärtää että tahtoisi kumppanin ihastuvan ensin itseen ihmisenä.
        Trans asia on kuitenkin sellainen juttu johon normihetero ei voi eikä halua sopeutua.
        Suurimmalle osalle ihmisistä transnainen on kuitenkin leikattu mies ja toisinpäin, ei sellaista voi katsoa läpi sormien vaikka toinen näyttäisi miltä.
        Transnaisen naiseus kun on vain subjektiivista ja keinotekoista, se on totta sinun mielestäsi muttei välttämättä muiden.
        Jotkin kauneusvirheet tai sairaudet voivat menetttää merkityksensä jos toisen kanssa synkkaa, en vain usko että sellainen ihminen jolle ajatus saman sukupuolen kanssa olemisesta on aivan mahdoton , voisi hyväksyä transsiutesi ja haluta suhdetta.
        Jos mies nikottelee transsiuttasi mutta koittaa jatkaa tapailua, eikö sinua haittaisi se että häntä kammottaa oikea sukupuolesi?

        Kannattaisi varmaan etsiä suoraan bi miestä ja kertoa rehellisesti, voihan oudot viestit jättää vastaamatta.

        Itse en hae seuraa netistä, koska haluan suhteen, joka alkaa luonnollisella tutustumisella. Naiseni ovat tavallisia heteroja enkä kaipaa mitään sateenkaari-ihannoijaa, jolle sukupuolella ei ole merkitystä. He ovat sellaisia, jotka eivät olisi ikinä voineet kuvitella suhdetta transmiehen kanssa, mutta tunnettuaan minut pitkään eivät voineet mitenkään ajatella minua naisena. Seurusteltuaan kanssani olivat jopa sitä mieltä, että ajatus cismiehen kanssa seurustelusta tuntuu vaikealta, kun on nähnyt miten paljon helpompaa transmiesten kanssa on, saa isoa aina halutessaan, ei erektio-ongelmia, hormonitason laskuja, ei e-pillereitä tms.

        Jos hakisin seuraa netistä en laittaisi asiaa esittelytekstiin feitisistien takia ja osin siksi, etten haluaisi esim.työkaverien mahdollisesti näkevän. Kertoisin asian ensimmäisessä viestissä, koska jos itse aktiivisesti etsin seuraa, silloin mielestäni on hyvä kertoa melko aikaisessa vaiheessa asiasta, joka saattaa olla suurelle osalle pettymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en hae seuraa netistä, koska haluan suhteen, joka alkaa luonnollisella tutustumisella. Naiseni ovat tavallisia heteroja enkä kaipaa mitään sateenkaari-ihannoijaa, jolle sukupuolella ei ole merkitystä. He ovat sellaisia, jotka eivät olisi ikinä voineet kuvitella suhdetta transmiehen kanssa, mutta tunnettuaan minut pitkään eivät voineet mitenkään ajatella minua naisena. Seurusteltuaan kanssani olivat jopa sitä mieltä, että ajatus cismiehen kanssa seurustelusta tuntuu vaikealta, kun on nähnyt miten paljon helpompaa transmiesten kanssa on, saa isoa aina halutessaan, ei erektio-ongelmia, hormonitason laskuja, ei e-pillereitä tms.

        Jos hakisin seuraa netistä en laittaisi asiaa esittelytekstiin feitisistien takia ja osin siksi, etten haluaisi esim.työkaverien mahdollisesti näkevän. Kertoisin asian ensimmäisessä viestissä, koska jos itse aktiivisesti etsin seuraa, silloin mielestäni on hyvä kertoa melko aikaisessa vaiheessa asiasta, joka saattaa olla suurelle osalle pettymys.

        " saa isoa aina halutessaan,"
        Yhtälailla jokainen saa samanlaista isoa yksinkin kun vaan ostaa dildon, sitäkai sinäkin tarkoitat.
        Varmaan ne jotka uskovat tuohon sukupuoli-ideologiaan voivat ajatella suhdettakin, muut taas eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Trans asia on kuitenkin sellainen juttu johon normihetero ei voi eikä halua sopeutua."
        Yleistät liikaa! Suurimmalle osalle ihmisistä transsukupuolisuus ei hetkauta mihinkään suuntaan. Tällaisista ihmisistä voi hyvinkin löytyä sellaisia joille transsukupuolisuus ei ole ratkaiseva vaan ihmisen muu olemus.

        Muistathan että transsukupuolisista suurempi osa on alkuaan naisia.

        Voi olla että yleistän , mutta niin sinäkin koska varmasti ei suurin osa ihmisistä ole ihmisiä joita ei transasia hetkauttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " saa isoa aina halutessaan,"
        Yhtälailla jokainen saa samanlaista isoa yksinkin kun vaan ostaa dildon, sitäkai sinäkin tarkoitat.
        Varmaan ne jotka uskovat tuohon sukupuoli-ideologiaan voivat ajatella suhdettakin, muut taas eivät.

        Tottakai jokainen saa isoa dildoa halutessaan, mutta joillekin silläkin on merkitystä, että päällä makaa toinen ihminen, parrakas, rinnaton ihminen, jonka kanssa on mielten yhteys ja johon tuntee suurta rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai jokainen saa isoa dildoa halutessaan, mutta joillekin silläkin on merkitystä, että päällä makaa toinen ihminen, parrakas, rinnaton ihminen, jonka kanssa on mielten yhteys ja johon tuntee suurta rakkautta.

        Tottakai sillä on merkitystä että siinä on toinen ihminen.
        En vaan näe että "transmiehellä" olisi ison antamisen suhteen tosiaankaan mitään etua mieheen nähden, ihan päinvastoin.
        Miehellä on oikea penis joka tuntuu ihan erilaiselta kuin muovimuna, ja mies voi myös hankkia kaikki ne muovimunat jotka "transmieskin" ja niitä käyttää naisensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sillä on merkitystä että siinä on toinen ihminen.
        En vaan näe että "transmiehellä" olisi ison antamisen suhteen tosiaankaan mitään etua mieheen nähden, ihan päinvastoin.
        Miehellä on oikea penis joka tuntuu ihan erilaiselta kuin muovimuna, ja mies voi myös hankkia kaikki ne muovimunat jotka "transmieskin" ja niitä käyttää naisensa kanssa.

        Tottakai voi. Hyvä, jos pienipeniksinen tai erektio-ongelmainen mies suostuu niitä käyttämään. Mitä vaan tuntemiltani naisilta olen kuullut, asiasta ei voi edes keskustella ilman raivaria ja naisen ostettua dildo se on heitetty ulos ikkunasta, mutta ehkä miehiä on erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sillä on merkitystä että siinä on toinen ihminen.
        En vaan näe että "transmiehellä" olisi ison antamisen suhteen tosiaankaan mitään etua mieheen nähden, ihan päinvastoin.
        Miehellä on oikea penis joka tuntuu ihan erilaiselta kuin muovimuna, ja mies voi myös hankkia kaikki ne muovimunat jotka "transmieskin" ja niitä käyttää naisensa kanssa.

        Voihan se cismies ne hankkia, olla ihan ok ja kiukuttelematta, kun on menettänyt oman peniksensä toimintakyvyn tai se on liian pieni. Ja vielä nuolee sen päälle. Näitä miehiä suorastaan kasvaa puissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se cismies ne hankkia, olla ihan ok ja kiukuttelematta, kun on menettänyt oman peniksensä toimintakyvyn tai se on liian pieni. Ja vielä nuolee sen päälle. Näitä miehiä suorastaan kasvaa puissa.

        Silloin kun olin seksuaalisesti aktiivinen törmäsin hyvin moneen mieheen joka teki juuri noin.
        Ei hieromasauvan käyttö seksissä ole miehille mikään tabu! En ole ikinä tavannut miestä jolle olisi!
        Yleensä miehet just haluaa runkata naista sauvalla ja jokainen mies haluaa nuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi. Hyvä, jos pienipeniksinen tai erektio-ongelmainen mies suostuu niitä käyttämään. Mitä vaan tuntemiltani naisilta olen kuullut, asiasta ei voi edes keskustella ilman raivaria ja naisen ostettua dildo se on heitetty ulos ikkunasta, mutta ehkä miehiä on erilaisia.

        Enpä ole ikinä kuullut moista!
        Miehethän ostaa hieromasauvoja naisilleen lahjoiksikin, itsekin olen saanut poikaystävältä lahjaksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole ikinä kuullut moista!
        Miehethän ostaa hieromasauvoja naisilleen lahjoiksikin, itsekin olen saanut poikaystävältä lahjaksi .

        Ehkä tunnet modernimpia miehiä kuin minä ja ystäväni. Sinkkuelämää-sarjasta on kyllä jo aikaa ja onhan amerikkalainen kulttuuri machompi ja konservatiivisempi, mutta siinä kyllä monen ongelma oli se, ettei miehen kanssa voinut puhua esim.peniksen koosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ohje on vähän huono. Jos heti ilmoittelussa kertoo transtaustastaan, saa todennäköisesti vastauksia lähes kokonaan friikeiltä jotka on hakemassa erikoisuuksia. Mikäli salaa alussa taustansa, on "samalla viivalla" cis-ihmisen kanssa ja tulos on järkevämpi. Jos sitten jonkun kanssa alkaa synkkaamaan, voi kertoa taustastaan ja se on sen jälkeen melkeinpä tuurista kiinni miten käy. Jollekin transtausta ei ole este pysyvämmällekään suhteelle, joku taas häipyy sen tien (onneksi).

        Jos transnainen ei kerro deittipalstalla olevansa trans se asia varmasti paljastuu myöhemmin ja on varmasti myös melkoinen isku miehelle, joka etsi naista. Hän on pettynyt ja unelma perheestä on mennyttä, koska sinä valehtelit.

        Miksi ei voi ottaa jotakuta, joka etsii kaltaistasi? Jotkut hakevat hoikkia, jotkut tukevia, jotkut pitkiä, jotkut ruskea silmäisiä, jotkut feminiinisiä, jotkut maskuliinisia ja joitakin kiinnostaa trans.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein ihminen haluaa suhteen, jossa sut halutaan sun itsesi vuoksi. Ei esim.isojen rintojesi. Tai asian, jota itsessäsi inhoat.

        Mies haluaa tavallisesti juuri seksiobjektin ja sitten vasta henkilön.
        Miten se tästä eroaa?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Mies haluaa tavallisesti juuri seksiobjektin ja sitten vasta henkilön.
        Miten se tästä eroaa?

        No, niinpä kyllä :D Mutta niitä isoja rintoja tai hoikkuutta haluavan miehen on teeskenneltävä, että ne ovat sivuseikka ja nainen kiinnostaa suuren älykkyytensä vuoksi. Kukaan järkevä nainen ei vastaa senssi-ilmoitukseen, jossa lukee rehellisesti, että "ei läskeille/laudoille" vaan se on kierrettävä hienovaraisesti etsimällä esim.sporttista tai kurvikasta tms.

        Itse en etsi seuraa mutta jos etsisin se olisi ongelma, koska transmiestä erityisesti etsivä olisi liberaali puunhalaaja, jolle sukupuolella ei ole mitään merkitystä ja itse olen melko konservatiivinen ja miehekäs.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Jos transnainen ei kerro deittipalstalla olevansa trans se asia varmasti paljastuu myöhemmin ja on varmasti myös melkoinen isku miehelle, joka etsi naista. Hän on pettynyt ja unelma perheestä on mennyttä, koska sinä valehtelit.

        Miksi ei voi ottaa jotakuta, joka etsii kaltaistasi? Jotkut hakevat hoikkia, jotkut tukevia, jotkut pitkiä, jotkut ruskea silmäisiä, jotkut feminiinisiä, jotkut maskuliinisia ja joitakin kiinnostaa trans.

        Jos nainen ei kerro deittipalstalla oleensa kohdunpoistoleikkauksessa se asia varmasti paljastuu myöhemmin ja on varmasti myös melkoinen isku miehelle. Hän on pettynyt ja unelma perheestä on mennyttä, koska sinä valehtelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen ei kerro deittipalstalla oleensa kohdunpoistoleikkauksessa se asia varmasti paljastuu myöhemmin ja on varmasti myös melkoinen isku miehelle. Hän on pettynyt ja unelma perheestä on mennyttä, koska sinä valehtelit.

        Tavallisesti naiset tietääkseni kertovatkin jos eivät voi tai halua tehdä lapsia, samoin miehet. Mutta että mies on etsinyt naista ja saa luoksensa miehen on se varmasti aikamoinen shokki.


    • Anonyymi

      Koeta ymmärtää heitä, he eivät kestä todellisuutta aj oikeaa, realistista elämää. - Nm. Haavekuvien hellijöitä

    • Anonyymi

      "Voitteko te ymmärtää miehiä?"
      Terveisin: mies

      • Anonyymi

        Voitteko te ymmärtää itsensäkieltäjiä, jotka pyörivät aamuyöllä transpalstoilla? Voin, koska olen itse ollut sellainen aiemmin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe