olemme lähdössä perheen kanssa saksaan pääsiäisenä.
tarkoituksena olisi mennä laivalla viroon ja sitten
via balticia eteenpäin. latvia, liuttua, puola.tsekit ja sitten saksaan. kaksi viikkoa aikaa on varattu matkaan.
kertokaa kokemuksistanne.
nähtävyydet,missä yövyitte? uskaltaako parkkipaikoilla yöpyä entä huoltoasemien parkkipaikoilla? jne.
matkailuautolla eurooppaan
1
470
Vastaukset
- Päivi
Pikkasen lyhyeltä vaikuttaa lomasi. Matka kestää m-autolla. Muista noudattaa nopeusrajoituksia varsinkin taajama-alueilla, ne ovat tehotarkkailussa. Leirintäalueet ovat melko alkeellisia,ruuat erittäin hyviä ja edullisia.
Pärnun Puhke Konsepula on ok. Rigan campingalue on taidehallin takapiha, suht koht kallis, mutta lähellä keskustaa. En suosittele parkkialueita, riski ja kuitenkin yöpymiset leirintäalueilla edullisia ja turvallisia. Katsottavaa löytyy kun pidätte terveen järjen mukana auton jättämisissä. Auto kannattaa jättää rekkojen keskelle parkkiin ja mahdollisimman näkyville paikoille. Suosittelen Via Balticaa, mutta laivalla olisi kyllä nopeampi jos päätarkoitus on Saksaan tutustuminen.VB oli viimekesänä menossa remonttiin. Hauskaa ja turvallista matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059