kohta taksikurssin

käyneenä kys

yisin seuraavaa:
onko auton merkillä näin alussa väliä?
tekisi mieli aloittaa "ura" mersulla mutta en ole koskaan kyseistä autoa ajanut.
Kenen piikkiin menee jos kolaroi auton työaikana?

11

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurssin

      käyneenä tulen opettamaan isännille vähän asioita.miten toimitaan ja minkälaisia autoja annetaan rengeille.nipponeita turha tyrkyttää kun voi valkata sakemanneja.

      • Tulee hyvät Kassat

        Sillä on hyvä aloittaa.


      • yläkerrassa

        viirata.Ihmettelen että läpäisit renkikurssin.Taidat olla niinku kukko tunkiolla.


      • kurssi
        yläkerrassa kirjoitti:

        viirata.Ihmettelen että läpäisit renkikurssin.Taidat olla niinku kukko tunkiolla.

        nyt ruvetaan tienaamaanja soittaa asiakkaille suuta että pääsee yleisönosasto kirjoituksiin.vaviskaa myös isännät en anna teidän pompottaa mua.


    • autollaonväliä

      Kunnon penkit missä selkä ei väsy.
      Automaattivaihteet, itse en jaksa polkea ja hämmentää 12 tuntia putkeen, kuunnella samalla jotain kälinää ja örinää.
      Tilaa tarpeeksi, jotta mahtuu ihmiset ja tavarat.
      Jos kolisee, firmoilla on vakuutukset. Yritä kuitenkin pitää työkalu viimeseen asti ehjänä, eli älä hosu, ota rauhallisesti, kiirettä sinulla ei ole vaikka joskus sellainen fiilis saattaa tulla.

      • käyty

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos


      • Renki
        käyty kirjoitti:

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos

        Mersussa ei vielä tähän päivään mennessä ole ollut kunnollisia penkkejä.


      • isännälle
        Renki kirjoitti:

        Mersussa ei vielä tähän päivään mennessä ole ollut kunnollisia penkkejä.

        huutamaan et paremmat jakkarat alle tai nosta kytkintä renki.


      • isännälle kirjoitti:

        huutamaan et paremmat jakkarat alle tai nosta kytkintä renki.

        vaihto mersuaan, otti vanhasta recaron jakkaran mukaan, uuessa olikin sitten sivu turvatyynyt ja nehän on luonnollisesti penkeissä, arvaa ketuttiko. =)


      • taksari
        käyty kirjoitti:

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos

        Mersun penkit ovat legendaariset epämukavuudessaan. Jos olet normaalikokoinen tai vähänkään isompi mies niin suosittelen jotain muuta autoa. Jos siis penkit tai auto on se tärkein isännän valintakriteeri. Itse arvostan automaattivaihteita ja riittäviä tiloja, merkillä ei niin väliä.


      • Joskus ajanut
        käyty kirjoitti:

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos

        On mersussa kunnon penkit, ei ainakaan kulu rikki. Kivi on likimain samaa kovuusastetta.

        Ja jollei isäntä oo hankkinut lisävarusteena saatavaa säädettävää penkkii, nii kunnon ajoasennon löytämiseen voi mennä vuoro jos toinenkin jos se yleensäkään sattuu löytymään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe