Kysyisin kaikkea mitä tiedätte Susan Bonesista. Siis kirjojen perusteella,ei leffojen. Ainakin se että kuka/ketkä Susanin perheestä olivat kuolleet? Kiitos kaikille jo etukäteen ketkä jaksavat vastata :)
Kysyisin Susan Bonesista
4
613
Vastaukset
- Claudine
Olikos se Amelia vai kuka joka kuoli HBP:ssä.
Olikos se sitten hänen tätinsä vai äitinsä?
Ei muisti pelaa, kyllä odotan innolla että saan kirjani takaisin (siis suomenkielisen)..- jaffat
Tuon ainakin muistin, täti oli se Amelia Bones. Kuolemasta kerrottiin kuudennen kirjan aika alkupuolella.
- voldemort
jaffat kirjoitti:
Tuon ainakin muistin, täti oli se Amelia Bones. Kuolemasta kerrottiin kuudennen kirjan aika alkupuolella.
Äiti on amelie bones ja TÄTI on matami bones/madam bones
- Cimeron
voldemort kirjoitti:
Äiti on amelie bones ja TÄTI on matami bones/madam bones
Tuli vaan mieleen että jossain kirjassa ENNEN tätinsä kuolemaa,hän sanoin ymmärtävnsä Harrya koska hänen jotkut sukulaiset oli vat kuolleet? Susanilla on setä nimeltä Edgar Bones ja täti (Edgarin sisko) Amelia Bones.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329