Rahankäytöstä Budapestissä

ja vähän muutakin

Kovasti täällä kehutaan Budapestiä ja annetaan vinkkejä sinne lähtijöille. Kiitos vaan kovasti!

Vaikuttaa kivalta kaupungilta. Olen lähdössä yksin matkalle ja Budapest tuntuu suht turvalliselta vaihtoehdolta.

Viime vuosina olen reissanut vain sellaisissa paikoissa missä käy Visa Electron ja rahaa ei sen kummemmin ole tarvinnut mietiskellä. Käykö tuo Visa Electron Budapestissä 'joka paikassa' vai otanko käteistä reippaasti mukaan? Ei huvittais kantaa käteistä mukana mutta toisaalta se on ihan sama jos minut ryöstetään viekö ne rahat vai kortin, Visa Electronilla voi vinguttaa tilin tyhjäksi alle viidenkympin ostoksilla ennenkuin ehdin edes huomata että kortti on kadonnut. Vai mitä?

Entä minkälainen on lentokenttä sielläpäin (oletan että siellä on yksi iso pääkenttä mihin sasit ja finnairit sun muut lentävät)? Onko siellä kivoja kauppoja missä saa ostettua tuliaisia ja muuta kivaa?

Kaikenlaisia vinkkejä otetaan mielellään vastaan. Hotellivinkkejä tuossa tulikin ihan kivasti, eiköhän niistä löydy jotain.
Olen siis vasta suunnitteluvaiheessa, en ole edes ostanut lentolippua vielä.

2

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxcc

      Visa Electronille voi (samoin Visa ym. korteille) asetaa nostorajat pankissa, sen voi tehdä netissä myös. Eli tiliäsi ei voi tyhjentää tai korttia käyttää väärin kuin tiettyyn rajaan saakka. Kortin tunnusluku tulee säilyttää visusti päässä! Ei tussilla kirjoittaa korttiin, kuten moni on tehnyt!

      Kaupassa maksaminen ei aina onnistu Visa Electronilla, mutta nostoautomaatteja löytyy, joista nostat kohtuullisesti rahaa...

      Lentokenttä on tylsä, ei mitään erikoista. Kaupungilta löytyy vaikka mitä.

      • auta armias

        letokentta ei ole tylsa. Kun lahdet Unkarista maailmalle niin lentokentan shopeista loytyy vaikka mita. Hinnat on kylla niin kaameat kuin lentokentalla nyt voikin olla, eli suosittelen shoppaamista ihan jossain muualla.

        Electron ei kay kovin monessa paikassa taalla viela. Isommat ketjut ja pienet osotskeskusten kaupat hyvaksyvat electronin kylla, eli en usko etta tarvitset kauheasti kateista. Ja miksi sita ei voisi nostaa taalla ollessa? Ei se nyt niin paljon maksa se nostaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe