Lajissaan ensimmäinen GTR- matkapyörien kokoontuminen 7.-9.7.2006 Valkeakoskella
Apianlahden leirintäalueella .
Eli vapaamuotoinen tapaaminen ... lauantaina
ehkä maisemiin tutustumisajelua porukalla ..
Järjestänä GTR-88 mopon omistaja :)
Ilmoittautumiset : Vesku 040-5465482
Kawasaki GTR - kokoontuminen 7.-9.7.2006
7
747
Vastaukset
- vikke nilo
Hyvä Vesku..!
Minä ainakin olen tulossa,olispa todella ensimmäinen lajissaan,eli perustava kokoontuminen.
Tuntuu hieman siltä että sinne olis tulossa porukkaa
ainakin palstan kirjoittelun perusteella.- GTR-88
... kokoontumisajopalstoille , että saatais enempi
porukkaa liikkeelle .. ainakin nyt on sitten tietoo tapahtumasta :)
Mitenkähän tuo kokoontumisajo aikanaan onnistui? Ja onko gtr porukoilla ollut kokoontumisia vielä myöhemminkin? Kiinnostaisi kyllä omalla vanhalla pyörällä lähteä joskus tuollaiseen mukaan, vaikka päiväajelulle. Kahvitreffit jossain ja pieni maisema-ajelu.
- Anonyymi
Heippa ! Aikas sattumaa että huomasin kysymyksesi. Olen tämän ketjun aloittaja GTR-88
Mutta eipä ole tuo tunnus enää hallussani, senverran aikaa kulunut.
Siellä oli vajaa kymmenen Kawa GTR mopoa paikanpäällä. Ihan kivaa jutusteluahan siellä oli.
Nykyinen moponi on Kawa ZZR 1200
Uskoisin että noitakin GTR pyöriä liikkuu muissa kokoontumisajoissa, esim Kawasaki Club Finlandin järjestämässä, sinne voisin itsekkin lähteä ensi kesänä , jos kokoontumisen järjestävät.
Samalla mainitsen etten enää ole yrittäjänä Apianlahden leirintäalueella , jossa tuon GTR kokoontumisen järjestin. Nyt minulla on majoitustoimintana HAUHO APARTMENT , jossa pari saunallista kaksiota varattavissa ympäri vuoden.
terveisin Vesku Anonyymi kirjoitti:
Heippa ! Aikas sattumaa että huomasin kysymyksesi. Olen tämän ketjun aloittaja GTR-88
Mutta eipä ole tuo tunnus enää hallussani, senverran aikaa kulunut.
Siellä oli vajaa kymmenen Kawa GTR mopoa paikanpäällä. Ihan kivaa jutusteluahan siellä oli.
Nykyinen moponi on Kawa ZZR 1200
Uskoisin että noitakin GTR pyöriä liikkuu muissa kokoontumisajoissa, esim Kawasaki Club Finlandin järjestämässä, sinne voisin itsekkin lähteä ensi kesänä , jos kokoontumisen järjestävät.
Samalla mainitsen etten enää ole yrittäjänä Apianlahden leirintäalueella , jossa tuon GTR kokoontumisen järjestin. Nyt minulla on majoitustoimintana HAUHO APARTMENT , jossa pari saunallista kaksiota varattavissa ympäri vuoden.
terveisin VeskuKiitokset vastauksesta! Itselläni myös GTR-88, ja Kawasaki Clubin foorumia seurailen tällä samalla nimimerkillä. Olen enemmän "lonely rider", mutta katsotaan, jos kohdataan jossain miitingissä?!
- Anonyymi
Homojen hommaa.
MonkeyGirl 14v- Anonyymi
Homoilu onkin miesten hommaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875