04.04.2006 Tiistai

Vatta onkun ilmapallo, taisivat eilen pumpatakin ilmaa tuonne sisuksiin. Nyt kun tässä olen tarkemmin miettinyt niin komressorin letkultahan se näyttikin minkä ne lykäs tuonne sisuksiin. Sit vielä taisivat vääntää ventiilit kiinnikin ettei ilma tule etes ulos?

Tässä sitä nyt pyöriskellään ees, ja taaks, kait se sit täytynee vain ootella että alkais ventiili vuotaan:).

Kivaahan tää on leikkiä ilmapalookin välillä.

Raittiina silti meinaan tään vuorokauden pyöriskellä.

Ja jos joku on tulossa kylään niin tiedoksi että "hellapoliisi" kerää teräaseet ulkoovella pois, sanoi tykkäävänsä tällaisesta vähän pyöreemmästä elämänkumppanista vällee. Kuulemma vaihtelu virkistää!

33

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pallomaha Joonatanista on tullut? no illallahan sen näkee mutta "venttiilin" avaaminen suljetussa ryhmässä on kiellettyä tai pyrimme ainakin siihen, kirjaan sen pöytäkirjaan, avoryhmässä saa mutta ei ole pakko pärryytellä, raittiina aattelin minäkin tämän Tiistain olla.

• Ryyppymies

minäkin aattelin olla raittiina tämän päivän. Eihän sitä nyt raitista päivää mihinkään vaihtais.

• åpoi

ja ukoksi itsensä tuntevat juhlivat tänään

katohan joonatan että ylipaineventtiili on kunnossa, ettet posaha seinille

viinatta vietän tiistain

• Eipä noita suolisto ongelmia ole ollut ja aamukahvin kun rykäsee, niin aika nopeaksi sitä tulee huomaamattaan, kun kukon kuva ovelle sänttäilee.

Pitääpä lopettaa tämä paskan puhuminen, tai en tiedä tuleeko sen tärkeämpää. Talvilomalla vielä ja näytti siltä aamulla, että yhteiskunnan puitteissa haluavat meikäläistä työllistää, kun tiekarhu rykäs vallit portin pieleen. Täytyy lähteä puhde töihin ja raitista päivää kaikille t. Mettäläinen

• Cettuz!
        Mettäläinen kirjoitti:

Eipä noita suolisto ongelmia ole ollut ja aamukahvin kun rykäsee, niin aika nopeaksi sitä tulee huomaamattaan, kun kukon kuva ovelle sänttäilee.

Pitääpä lopettaa tämä paskan puhuminen, tai en tiedä tuleeko sen tärkeämpää. Talvilomalla vielä ja näytti siltä aamulla, että yhteiskunnan puitteissa haluavat meikäläistä työllistää, kun tiekarhu rykäs vallit portin pieleen. Täytyy lähteä puhde töihin ja raitista päivää kaikille t. Mettäläinen

päivät raittiina.

• ukko alkaa olemaan, kun ei tahdo pystyä lumitöitä tekeen, vähän ku kyykit ja nostelet niin rupee koskeen tuonne ylävatsaan niin peijuunisti. Pitäs muutamapäivä malttaa olla rehkimättä!

Ilmapallokin tyhjeni aamulla. Nyt maha hankaa selkärankaa. Ventiilit on nyt taas kunnossa!

Ei tullut nytkään "akkasadetta", vaan lumi ja vesisade vuorottelevat. Jospas niitä tuleekin sitten nuorempia naisia taivaalta, kun on tullu tuota lunta jatkuvasti. Jään odotteleen!

Mutta viinaksia en aio tänäänkään ottaa, josko sattuis vaikka sammumaan, niin ei näkis koko tyttö sadetta.Senkinvuoksi kannattaa olla raittiina, ja valppaana.

• papio

Huomenta taas! Selvin päin lumisateisessa kevätpäivässä taaperretaan eteenpäin. Koko päivä.

• Mira

Jumankauta, tänään tuli 3 kk täyteen raittiina, ja elämä näyttää valoisammalta! Tipaton tammikuu oli alkutavoite ja näin pitkälle päässyt, enkä halua luovuttaa.

• Ryyppymies

Onnea vaan. Eiks tunnukkin kivalta raittius.

• vaan raittius pyrkimykselle. Kyllä se tahtoo niin olla, että oma halu lopettaa juominen ja positiivinen asenne elämään vie pitkälle. Toivottavasti näet ja koet rikkautena raittiuden ja vaalit sitä, vaikka saattaa vaikeuksiakin tulla eteen.

• Systeri

Ja jatkoa samaan malliin! Ei näy täälläkään ryyppyä eikä krapulaa, on se ONNI!

• papio

Hieno homma - onneksi olkoon! Sen pitäisi jo alkaa helpottamaan kolmen kuukauden jälkeen. Ainakin minulla alkoi. Loisto homma, että olet saanut raittiuden käyntiin! Voimia & tsemppiä jatkoonkin!

• täältäkin,ja raitista jatkoa,päivä kerrallaan.t,joonatan11.

• raitis

Ja hieno saavutus!!!

• paranoidi

kolmesta tipattomasta kk.

• ma-sa

Onnittelut minultakin ja hyvää jatkoa valitsemallesi tielle.

• aahoohoo

Kyllä hyvät uutiset on aina hyviä. Minä kannustan ja kannustan ja kannustan jne...

Onnea ja raitista ja hyvää elämää.

• åpoi

lipsahti raittiuven puolelle, onnet vaan sinne ja jatka jo oppimaasi tietä etiäppäin

• karbidi

onnitella ! Viel tulee täs aina väliin siemastua, mut silti homma on hanskassa, ei rapula-aamuja siis.

• Näyttää tulevan tästäkin päivästä viinaton, se on aina muistutettava, että yksi ryyppy riittää pilaamaan päivän. Sen vuoksi ei tänään oteta, samanlaista päivän jatkoa toivotan kaikille täällä oleville.

• paranoidi

Tipatta, eikä olla hammsat purren, enää.

• Viinietikka

viinaksia elellään tämäkin päivä aina nukkumaan menoon asti ja maha on ku ilmapalla mullaki, mutta eri syystä ku joonatanilla! Mä söin vain viattomasti lautasellisen hernerokkaa, ja sillä siisti!

Mukavaa illanjatkoa kaikille tasapuolisesti toivottelee viinietikka, väsynyt viime viikonlopun reissaamisesta mutta hyvin onnellinen Antti Vilpaksen mumma

• aahoohoo

olla nyt vaihteeks semmonen päivä kun kaikilla on pullomahoja.
        Minä sain komeesti itelleni kinttuun ku ehdottelin Joonatanille sitä pystynukkumista. Söin ihan tavan hapanleipää niin eiköhän vaan sapet ollu kurkussa. Poltteli ihan ku tulta ois nielly.

• åpoi

nyt seon "juoppojen taivas" löytyny ku nämä avaruuven tutkijat ovat havainneet heleketin suuren viinapiliven linnuradallamme
      entäs jos se tulee maapallon ympärille ja rupeaa satamaan pirtuna maahan?

• aahoohoo

En sillä kysy että niitä pisaroita oottelisin - minä oon kuullu vaan metaanisateista.

• åpoi
        aahoohoo kirjoitti:

En sillä kysy että niitä pisaroita oottelisin - minä oon kuullu vaan metaanisateista.

sanomissa on otsikolla: avaruudesta löytyi jälleen valtaisa alkoholipilvi, juttua tästä taivasviinasta

• mussukka1

Kulkeeko tuo aika nopeammin selvin päin?
      Juuri vähän aikaa sitten juoksin kauheassa pakkasessa otsalampun kanssa puita hakemassa ja nyt on niin valoisaa, että terassilla voisi sukoduja täytellä. Lunta kyllä piisaa vaikka plussan puolella onkin.
      Kaikille valoisaa iltaa.

• aahoohoo

ne sudokut valosassa ja pilkkopimeessä ihan samalla tavalla. (tahtoo sanoo että yhtä hepreaa ovat)

• karbidi

Riittäks aika enää muuhu, ku sudokuihin? Ja ookkos jo päässy juonesta jyvälle? Mää täyttelin tänään kai kolme tai neljä sudokua. Oon keräilly päivälehtii kohta parin kuukauden ajalta ja täsä jonkun viikkoo taannoin jo intouduinki nuita tehtävii ratkoon. Aluks ei tajunnu kaikkii keinoi pohtii oikeit numberoit, eikä kai vieläkään, mut aina vaan paranee. Onskaa jo vähä vaikeemmatki ruudukot!

• karbidi
        karbidi kirjoitti:

Riittäks aika enää muuhu, ku sudokuihin? Ja ookkos jo päässy juonesta jyvälle? Mää täyttelin tänään kai kolme tai neljä sudokua. Oon keräilly päivälehtii kohta parin kuukauden ajalta ja täsä jonkun viikkoo taannoin jo intouduinki nuita tehtävii ratkoon. Aluks ei tajunnu kaikkii keinoi pohtii oikeit numberoit, eikä kai vieläkään, mut aina vaan paranee. Onskaa jo vähä vaikeemmatki ruudukot!

Tosiaan se maeetrinen lumi! Mää käväsin tosa päiväseltään Tuusulanjärvellä kattoos hiihtokelei. Loppus tän talven hiihot kyllä. Luistelurata oli ku joki, samaten kävely ym. muu baana. Kaikki ladut oli häipynny liki näkymättömiin ja siellä täällä oli aarin parin kokoisia lammikoita!

Noo, sen perään kyllä tein kävelylenkkii, vaan harmittaa, kus tuli alotettuu se hiihtojutska vasta niin myöhään, ettei saannu viittäkymppii täyteen näille lumille!

• ma-sa

Melkein koko päivä mennyt nukkuessa.Kyllä sitä taas jaksaa yön painaa.Harmaata,sateista ja nyt vielä sumuinen.Siis ilma.Itse en ole sumussa tänäänkään.Liian monta päivää on mennyt tipotellessa.On viimeinkin aika NAUTTIA.

• aahoohoo

piti vaan tulla sanomaan jotta ei tee mieli pilata hyvää oloa viinoilla. Mulla on niin hyvä mieli ettei siihen tarvii lisätä enää yhtään mitään. Senku vaan oon ja paistattelen.

Tietenki oon ruvennu lueskelemaan Vilnan matkaopasta, silmittelemään karttaa ja kyyläämään web -kameroita siltä suunnalta. Kesällä ku lähetään sinne.

• karbidi

Miks etit webbikameroita, meinaaks panna ittes kaikkien näkyville netissä ?

Ei sillä, määki voin sen hommata, mikki ja luurit eli skype jo on !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2992
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      102
      2258
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2094
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe