blazer ei kulje

AKKA

Mulla on vm 99 Blazer ja siinä on ilmennyt mystinen ongelma. Testerin mukaan mitään vikaa ei ole, mutta varsinkin puolilämpimänä moottori ei vastaa kaasupolkimeen liikkeelle lähdettäessä. Lisäksi joskus myös nykii ja prötköttää. Vikaa on haettu vuoden verran ja nyt alkaa hermot menemään. Tulpat ja tulpanjohdot sekä bensapumppu on vaihdettu. Onko kellään ollut samoja ongelmia?

12

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prötköttää

Tuo on ihan tyypillistä käytetyille jenkeille, siis normaalia, ei sen kummempaa.
      Ei ne kulje kunnolla.

• selväpä se

Taas näitä huuteluita, veikkaanpa että sua vaan vituttaa kun housuissas ei kulje ja sitten huutelet täällä että olo paranisi.

• AKKA

Mä ajoin v 90 Astrolla seitsemän vuotta, eikä se nykinyt eikä prötköttänyt vaan kulki kuin unelma! Ja sekin oli jo ostettaessa seitsemän vuotta vanha.

• Etsimään

muita foorumeita....Niistä saat kunnollista neuvontaa kokeneilta harrastajilta! Eikä tuu kateellisten vattuiluja!

• Jampe

Missä korjaamolla olet autoasi käyttänyt?

• AKKA

Ihan jenkkiautoihin erikoistuneella korjaamolla!

• korjaamolle!
        AKKA kirjoitti:

Ihan jenkkiautoihin erikoistuneella korjaamolla!

Ei ne punaniskasekoilijat osaa, usko jo.

• no se nyt

Ei kulje

• sähkövikaa?

voi tehdä mitä vaan ja usein juuri kun kone on lämminyt. sytyttää ei sytytä sytyttää juttuja...

• Happianturi eli lambda...siinä se. Tuttu homma. Vaihdettava 100 000 km välein. Voi kestää pidempäänkin. Onneksiolkoon.

• astrovan

millä sen anturin kunnon voisi testata/huijata ennenkuin marssii kauppaan ostamaan uuden?

• astrovan kirjoitti:

millä sen anturin kunnon voisi testata/huijata ennenkuin marssii kauppaan ostamaan uuden?

Anturi on mitattava vastusmittarilla.Liitin aukeaa vetämällä. Jos anturi on ehjä siinä on n. 1 kohmin (1000 ohm)vastus.Jos viallinen niin vastus on hyvin suuri(tuhansia ohmeja) yleensä ääretön....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1926
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      234
      1234
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1208
    4. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      905
    5. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      881
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      49
      848
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      804
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      792
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      772
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      733
    Aihe