miestä jokin sairaus? Katselin eilen mielenkiintoista Mirja Pyykön ohjelmaa, Kansakunnan perilliset, jossa aiheena oli Juha Watt Vainio. Hänen vanhin poika Ilkka oli haastateltavana, mutta järkytyin miehen heikosta ulosannista, hän ei juurikan pystynyt selviin vastauksiin, puhumattakaan jotta olisi laajasti pystynyt valottamaan mielenkiintoisen isänsä värikästä elämää. Tuli mieleen, että onko mies sairas vai onko ryypännyt parhaan teränsä pois?
Ilkka Vainio,
13
5849
Vastaukset
- vaan
ujo. Eikä tottunut esiintymään?
- generalissimus
hermostunut tapa puhua. Ilkka jatkaa itse isänsä jäljillä, ja on tunnettu ja tunnustettu sanoittaja. On tehnyt lukemattomia biisien sanoituksia suomen eturivien artisteille.
- puhe ei
Niin, onhan noita muitakin, joille kirjoittaminen on helppoa, mutta suullisesta esityksestä ei tule mitään. Silti yllätti tuo Ilkan tv- esiintyminen, jossa miehen puheesta ei aika ajoin meinannut saada mitään selvää. Tuskin jännittäminen oli pääsyy, onhan mies ollut vaativissa tehtävissä, joissa ilmeisesti on joutunut myös puhumaan. Ikävä vaan, kun Juha Watt Vainiosta olisi paremmalla ulosannilla saanut paljon enemmän irti. Selvästi huomasi, että mies tietää ja muistaa, mutta ei saa pullautettua asiaa ulos. Liekö mies miten kova kupin perään? Esiintyi tuossa hiljan taksimiehestä kertovassa ohjelmassa viinipullon kera.
- Jortikka-Jorma
puhe ei kirjoitti:
Niin, onhan noita muitakin, joille kirjoittaminen on helppoa, mutta suullisesta esityksestä ei tule mitään. Silti yllätti tuo Ilkan tv- esiintyminen, jossa miehen puheesta ei aika ajoin meinannut saada mitään selvää. Tuskin jännittäminen oli pääsyy, onhan mies ollut vaativissa tehtävissä, joissa ilmeisesti on joutunut myös puhumaan. Ikävä vaan, kun Juha Watt Vainiosta olisi paremmalla ulosannilla saanut paljon enemmän irti. Selvästi huomasi, että mies tietää ja muistaa, mutta ei saa pullautettua asiaa ulos. Liekö mies miten kova kupin perään? Esiintyi tuossa hiljan taksimiehestä kertovassa ohjelmassa viinipullon kera.
Tuli mieleen, että mahtoiko olla viinan puutetta, kun ulosanti oli noin vaikeaa? Siinä viikon takaisessa ohjelmassa jossa hän taksin takapenkillä otti häppää, puhetta mielestäni tuli paljon selkeämmin kuin eilen.
- nuhainen
Kaikki ihmiset eivät ole puhujia!
- ganasda
Todella! Ei kaikista ole puhujiksi. Jos olis puhunut paljon, jonkun mielestä Ilkka olis silloin ollut suupaltti ja vähempikin olis riittänyt. Kaikille ei voi aina olla mieliksi. Eikä kaikista ole sanoittajiksi - siinä hommassa Ilkka päihittää monet muut. Itse moista "tehtailua" harrastavana nostan hattua Ilkan sanoittajakyvyille, kuten isänsäkin. Osaa kirjoittaa sanoihin muutakin kuin sinä ja minä, meille vai teille...Eikä Ilkan sanoituksia niin moni tunnettu(kin) artisti ottais vastaan, jos ei tykkäis. Suomalaiset ovat tunnetusti kranttua kansaa, jolle esiintyminen ei ole niitä helpoimpia asioita..terveenäkään, saati sairaana...
- Jortikka-Jorma
Tottakai Ilelle pitää hattua nostaa, paljon hieno työtä hänkin on tehnyt. Enkä usko että hän tuossa televisio-ohjelmassa mitenkään sairas oli.
Mutta tuo kuitenkin oli keskusteluohjelma, johon hänet oli pyydetty kertomaan isästään. Jos ei halua tai pysty asiasta puhumaan, olisi pitänyt kieltäytyä kutsusta. Nyt tuo jäi hiukan torsoksi haastateltavan huonon ulosannin takia, vaikka ei siinä kyllä mitään sellaista ollut havaittavissa ettei Ile olisi halunnut isästään puhua.
- dtj
hieman epäselvä ulosanti mutta tulihan tuolta juttua.
- MMJKLMS
KATOIN SAMAN OHJELMAN
- iHHFDSJG
Kallesta tai Samista ...Ilkan veljistä?
- Anonyymi
ILKKA ON SYMPPIS ÄIJÄ MUN IDOLI JA SELLANEN HIEMAN JOO JUHA VAINION OLOINEN
- Anonyymi
Vastenmielinen tyyppi!! Suu korvissa kertoo olleensa jokaisen (varsinkin kuolleen) hyvä kaveri, viisastelee ja runoilee, kuvittelee olevansa hauska.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielinen tyyppi!! Suu korvissa kertoo olleensa jokaisen (varsinkin kuolleen) hyvä kaveri, viisastelee ja runoilee, kuvittelee olevansa hauska.
Aikaisemmin kuppimies, ei kai nykyään.
Kuppimiehet ovat usein rapuloissa, kännissä tai muuten vaan hermostuneita.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763