Kuninkaanlähde

Matkamies maan

Onko Kuninkaanlähteellä oleva pikkuhotelli vielä toiminnassa?

12

4566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikkakuntalainen

Kuninkaanhovia tarkoitat. Ei ole, eikä hetkeen aukeakaan. Asiakkaita ei riitä, vaikka vieressä on parhainmillaan tuhansia asiakkaita. Caravaanarit ovat sillä tavoin sisäänlämpiävää ja omavaraista sakkia, etteivät he kaipaa eivätkä tarvitse ravintolapalveluja.

Tosin he kehittävät aluettaan innolla, ja kun sukupolvi vaihtuu ja väkimäärä nousee riittävästi, niin silloin saattaa tulla tarvetta myös ulkopuolisille palveluille.

100 000 euron vesiliukumäkeä puuhailevat kesäksi, ja jos järki voittaa ja lähistölle tehdään golfkenttä Kankaanpään keskustan sijasta, niin kävijämäärä saattaa nousta nopeastikin.

• Kankoonpeestä

Kyllä sen toimimaan saisi mutta nykyisellä omistajalla ei taida olla siihen kykyä

• :)

Nyt on taas toiminnassa :) vihdoin, sitä on kyllä odotettukin!

• minä vain

Nyt on taas tullut se aika vuodesta kun olisi kiva käyttää kankaanpään kaupungin palveluja,ja viedä lapsia uimaan maauimalaan,mutta valitettavasti caravaanarit jotka ylläpitää koko toimintaa pilaa koko tunnelman,ensinnäkin he eivät itse vuodesta toiseen tiedä mitään "heidän"säännöistään,joka vuosi tulee UUDET säännöt,ja niitä sitten yritetään toteuttaa tavalla sun toisella.Olen monta kertaa miettinyt että onko heillä edes lastenlapsia,kun suuremalla osalla "isännöistä'"on todella ilkeitä kommentteja lapsille,käyttäytyvät törkeästi ja huutelevat penkeiltänsä ohjeita,tyylin siinä kun pihaan jo saapuu,tulee semmoinen fiilis että he vihaavat lapsia ja ketään muu ei ole minkään arvoinen ,ainoastaan he jotka ovat caravaanareita.Olisi kiva jos sinne tulis yhdet ainoat säännöt mitä noudattaa ja jotka koskisivat sitten KAIKKIA ALUELLA OLEVIA,ettei tulisi sellainen olo että en ole caravaanari en voi päästää lastani pois uimaallas alueelta,tai joudun maksamaan uudelleen,saatikka sitten jos he tulevat kysymään vanhemmilta rahaa niin sehän on alueelta poistuminen niin maksappa nyt sitten uudestaan.Miksei kaupunki järjestä sinne kunnon työntekijöitä,jotka vahtisivat alueen toimintaa,ja olisipa ainakin ulkopuolinen niin tulisi tasavertainen olo.Mutta onneksi löytyy vielä mukava paikka jämijärveltä,hiekkakuopat,missä käydä kesällä uimassa,tosin onhan sinne matkaa mutta kukapa haluaisi pilata mukavan kesäpäivänsä sillä että tuntisi olevansa "silmätikkuna"Ja lapset saavat rennosti olla ja uida.Eipä tarvitse enään käyttää maauimalan palveluita,ehkä sitten jos sinne vielä joskus saadan kunnon järjestys,ja selkeys yhteisiin sääntöihin.
      Herää kysymys,mitä varten edes tämmöinen maauimala on jos sitä ei haluta käytettävän,onko se vain jotain mitä näytellä muille.

• paikkakuntalainen

minunkin lapselle on "huudeltu"että puistossa on painorajat keinuissa,sen jälkeen emme enään ole maauimalan palveluita käyttäneet,lapseni on neuvolan käyrien mukaan normaalipainoinen.Lapselleni tuli sen verta pahamieli että katsoimme parhaaksi että uimme jatkossa jossain ihan muualla

• JOS KOTONA SAA TEHDÄ
        paikkakuntalainen kirjoitti:

minunkin lapselle on "huudeltu"että puistossa on painorajat keinuissa,sen jälkeen emme enään ole maauimalan palveluita käyttäneet,lapseni on neuvolan käyrien mukaan normaalipainoinen.Lapselleni tuli sen verta pahamieli että katsoimme parhaaksi että uimme jatkossa jossain ihan muualla

1970-luvun alussa Kuninkaanlähteen tuotto aleni siinä määrin, että Lomaliitto vuokrasi hotellin yksityiselle
        yrittäjälle ja myi sen 1977 paikalliselle osakeyhtiölle. 1980-luvun jälkipuoliskolla yksityisen
        ylläpitämän maauimalan rappiotila oli ilmiselvä ja silloin SF-Caravan Satakunta päätti “iskeä”.
        9. Vuonna 1988 käynnistyivät yhdistyksen ja Kankaanpään kaupungin neuvottelut, ja ne johtivat nopeasti
        maauimalan ja siihen liittyvän noin 5 hehtaarin alueen vuokrasopimukseen, joka astui voimaan
        1.1.1989. Kymmenvuotiseksi tehty sopimus uusittiin yhdistyksemme 20-vuotisjuhlien yhteydessä
        1991 kaksikymmenvuotiseksi. Juhlavuodeksi valmistui uusi huoltorakennus ja kesäksi 1992 kioski,
        jonka yhdistys rakensi omin kustannuksin. Tällöin saatiin uimalaan myös uudet suodatinlaitteet ja
        kesäksi 1993 uusittiin altaan putkisto. Lukematon määrä talkootunteja on tehty, jotta alueemme
        palvelisi karavaanareita ympäri vuoden.
        ON HELPPO TULLA JA OLLA KUIN KOTONAAN JA TEHDÄ MITÄ VAAN?
        EIVÄT NE ISÄNNÄT TURHAAN HUOMAUTTELE.
        TÄTÄ PAIKKAA EI OLISI ILMAN NÄITÄ UUTTERIA ISÄNTIÄ.

• antivaanari
        paikkakuntalainen kirjoitti:

Kuninkaanlähteen maauimalan on karavaanarit valloittanut, siitä ei pääse mihinkään.
        Mielummin menen venesjärven yleiselle uimarannalle.

Eipähä tule iso-mahaisia miehiä huutelemaan..

• kaikki sammakko lamm
        antivaanari kirjoitti:

Kuninkaanlähteen maauimalan on karavaanarit valloittanut, siitä ei pääse mihinkään.
        Mielummin menen venesjärven yleiselle uimarannalle.

Eipähä tule iso-mahaisia miehiä huutelemaan..

todellakin olen tyytyväinen että käyt venesjärvellä,ja toivottavasti käyt jatkossakin siellä.

• vierestä nähnyt
        kaikki sammakko lamm kirjoitti:

todellakin olen tyytyväinen että käyt venesjärvellä,ja toivottavasti käyt jatkossakin siellä.

Minun mielestä kankaanpään kaupungin pitäisi nyt jo vähän tehdä jotain tämän asian eteen kun kerta aluetta caravaanareille vuokraavatkin.Ensinnäkin isännät käyttäytyy hyökkäävästi ulkopuolisia kohtaan ja suoranaisesti he inhoavat ulkopuolisia,miksei siihen tule suoraa kieltoa ettei ulkopuoliset saa käydä siellä,koska sitä he hakevatkin,nälvimisellään ja ilkeilyllään,lapsia suoraan sanoen vainotaan ja hengitetään niskaan.Ei lapsi ole minkään arvoinen jos et ole caravaanari,ja ulkopuolisena saat sen tunteen täysin,että suo inhotaaan:Hävettää kun oman kaupunki vuokraa aluetta tälläisille yhdistyksille.Jos se nyt on yksityisaluetta niin olkoon se silloin just ja ainoastaan yksityisaluetta ja sellaisena pysyköön,mutta he haluavat ne muutamat eurot mitä saavat ulkopuolisilta uimareilta mutta eivät he siitä välitä että lapset pelkäävät heitä ja heidän katsettaan,nauttivat oikeasttaan enemmänkin just siitä että he saavat PÄTEÄ!MUTTA MINÄ OLEN PÄÄTÖKSENI JO KAUAN AIKAA SITTEN TEHNYT JA KATSONUT PAREMMAKSI PYSYÄ POIS TUOLTA,olen käynyt muissakin caravaan alueilla ja siellä olen tuntenut itseni tervetulleeksi vaikken ihan kaikkia rahojani sinne ole kantanutkaan,suomesta löytyy paljon parempia paikkoja vaikka kuinka,missä työntekijät ovat ihan eri maata!

• orppu
        vierestä nähnyt kirjoitti:

Minun mielestä kankaanpään kaupungin pitäisi nyt jo vähän tehdä jotain tämän asian eteen kun kerta aluetta caravaanareille vuokraavatkin.Ensinnäkin isännät käyttäytyy hyökkäävästi ulkopuolisia kohtaan ja suoranaisesti he inhoavat ulkopuolisia,miksei siihen tule suoraa kieltoa ettei ulkopuoliset saa käydä siellä,koska sitä he hakevatkin,nälvimisellään ja ilkeilyllään,lapsia suoraan sanoen vainotaan ja hengitetään niskaan.Ei lapsi ole minkään arvoinen jos et ole caravaanari,ja ulkopuolisena saat sen tunteen täysin,että suo inhotaaan:Hävettää kun oman kaupunki vuokraa aluetta tälläisille yhdistyksille.Jos se nyt on yksityisaluetta niin olkoon se silloin just ja ainoastaan yksityisaluetta ja sellaisena pysyköön,mutta he haluavat ne muutamat eurot mitä saavat ulkopuolisilta uimareilta mutta eivät he siitä välitä että lapset pelkäävät heitä ja heidän katsettaan,nauttivat oikeasttaan enemmänkin just siitä että he saavat PÄTEÄ!MUTTA MINÄ OLEN PÄÄTÖKSENI JO KAUAN AIKAA SITTEN TEHNYT JA KATSONUT PAREMMAKSI PYSYÄ POIS TUOLTA,olen käynyt muissakin caravaan alueilla ja siellä olen tuntenut itseni tervetulleeksi vaikken ihan kaikkia rahojani sinne ole kantanutkaan,suomesta löytyy paljon parempia paikkoja vaikka kuinka,missä työntekijät ovat ihan eri maata!

juu,boijkottiin koko paikka,olkoot caravaanarit siellä vaan keskenään,mutta kyllä vielä jossain vaiheessa ruvetaan kaipaileen ulkopuolistenkin rahoja,he itse ovat niin nuukia ettei varmaankaan yhtään rahaa turhaan anna alueen yrittäjille.Leikkivät kuninkaita.,mutt siinäpä leikkivät!

• silti suomen parhait
        vierestä nähnyt kirjoitti:

en ole nänyt sinua keväällä tai syksyllä siivous talkoissa ,vai olenko väärässä.
        ja kun olet käynyt niin monissa leirintä alueilla niin se on hyvä,se avartaa.
        on kylläkin vähän ihmeellistä että sinulla paikkakuntalaisena on niin kova hinku kunkulle,
        on varmaankin parempi että otat se karhun mäyräkoiran ja grillaat sen käristemakkaran taka pihallasi.
        voit siinä samalla seurata kuinka kiltit lapsesi leikkivät.

• jämppä18
        silti suomen parhait kirjoitti:

en ole nänyt sinua keväällä tai syksyllä siivous talkoissa ,vai olenko väärässä.
        ja kun olet käynyt niin monissa leirintä alueilla niin se on hyvä,se avartaa.
        on kylläkin vähän ihmeellistä että sinulla paikkakuntalaisena on niin kova hinku kunkulle,
        on varmaankin parempi että otat se karhun mäyräkoiran ja grillaat sen käristemakkaran taka pihallasi.
        voit siinä samalla seurata kuinka kiltit lapsesi leikkivät.

aikas touhua tuolla kuninkaanlähteellä,mitä siellä on oikein tapahtunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe