Kuinka miehet uskaltavat?

SaNainen

Tulipa tuosta alla olevasta "gallupista" mieleen, että kuinka miesväki näinä geeniteknologisina aikoina uskaltaa harrastaa suojaamatonta seksiä?
Eikö yhtään pelota, että lähivuosina tipahtaa elatusmaksulaput postilaatikkoon? Ikävästi se varmaan vaikuttaisi sen hetkiseen parisuhteeseenkin, jos yhtäkkiä tulisi tietoon, että mies onkin toisen naisen lapselle isä.
Kun monet naiset nykyään haluavatkin hankkia lapsensa "yksin", niin kai siihen jotkut käyttävät kylmästi yhdenyön miestä?
Jos itse olisin mies, en ikinä uskaltaisi luottaa vain naisen sanaan, että tämä syö pillereitä. Tai ainakin kurkkaisin näkyykö varmasti kierukan langat...

81

5534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

Eihän sitä oikein voikkaan uskaltaa. Seurustelusuhteessa tilanne on tietysti hieman toinen, pitäisi ainakin tuntea se kumppani sen verran hyvin ettei moinen aivan yllätyksenä tule... :)

Toisaalta... Nainenhan voi päättää hankkia lapsensa ilman isän suostumusta milloin vaan, siis jos seksiä harrastetaan.

Aika selkeä epäkohta minusta. :)

• SeMies

Tuppimunalla ei siitetä naista raskaaksi vaikka jyystäs 10 tuntia putkeen, on oma kortsu ihan omasta takaa aina mukana. Siksi en käytä suojausta, se vie ne vähätkin halunrippeet mennessään.

• luotettujen kanssa

ei pidä mennä kenen tasottoman kanssa vaan!

• Muikku.

Eikös kukaan ajattele niitä tarttuvia sukupuolitauteja nykyään!!!?

• J_Karma

pelkästään klamydiatartuntoja lienee vuosittain lähemmäs 14.000 ja muut sukupuolitaudit kun lasketaan päälle, niin määrä on melkoinen.

• nuppu
        J_Karma kirjoitti:

pelkästään klamydiatartuntoja lienee vuosittain lähemmäs 14.000 ja muut sukupuolitaudit kun lasketaan päälle, niin määrä on melkoinen.

Eräs tuttu jätkä, jonka kanssa sekstailin, antoi minulle muistoksi kondylooman. Olin kyllä kysynyt häneltä, että milloin viimeksi käynyt testissä, sillä edellisellä kerralla oli "puhdas". Oltiin kyllä enemmän ja vähemmän kännissä ja se jäi vähän siihen epämääräiseen muminaan tai mitä se vastaus nyt olikaan. Silloin vielä luotin häneen. Niiden kertojen välissä oli hän tietenkin muhinoinut monien muijien kanssa, varmaan kaikkien kanssa ilman kumia. En yhtään epäile.

• Mietteilijä

Ajatusta joskus paikoin jälkikäteen pyörittelee, että mitähän jos joku joskus ei kertonutkaan kaikkea, ei ollut aikomustakaan kertoa. Satunnaisspekulaatiota lähinnä, ei todennäköistä.

Olen myös huomannut joidenkin naisten suhtautuvan äärimmäisen "mustasukkaisesti", jos miehellä joskus mahdollisesti olisikin jälkeläinen myös jonkun toisen kanssa. Ajatus on kieltämättä viehättänyt ja pohjimmiltani olen vastuuntuntoinen, kun sitä vaaditaan. Elatusmaksujen kansshana kaiketi on joku ajautunut ahdinkoonkin.

Tät ei tule tulkita väärin. Perimmäinen toive on kasvattaa uusi ihminen yhteisesti, vaiheita läheltä seuraten ja kasvaa siinä samalla itsekin aidosti aikuiseksi.

• Asiasta.huvittunut

on se, ettei kerro oikeaa nimeään ;)

• SaNainen

Naiset! Muistakaa tarkistaa henkkarit ennen..

• huutele
        SaNainen kirjoitti:

Naiset! Muistakaa tarkistaa henkkarit ennen..

Säännöllisesti huorissa käyminen tulee halvemmaksi kuin ruokkomaksut.

• SaNainen
        huutele kirjoitti:

Ja jos eivät, niin kuinka ihmeessä uskallat? Tarkoitan nyt tauteja.

• epelille
        huutele kirjoitti:

Ai, sä joudut maksamaan seksistä...

• lilylioneye

ainakaan uskalla paneskella ilman ehkäsyä. En pidä lapsista, joten mun tuurilla pärähtäsin tipastakin paksuks.

Jos mies ei suostu käyttämään kortsua, jää panohommat meikäläisen kanssa väliin. Eipä sillä, että tässä viime aikoina ois pahemmin näitä asioita tarvinnut pohtia.

• lakimies ei ainakaan

elatusvelvollisuus on vain avioliitossa syntyneisiin lapsiin, ei mihinkään muuhun. Eikä mihinkään testeihin ole pakko mennä. Jos asia ei näin olisi niin siitähän vois kuka tahansa nainen mennä vaan Jorma Ollilaa tai vastaavaa rikasta miestä nussimaan ja hirveät elatusmaksut vaatimaan.

• Ratikkakuski
        lakimies ei ainakaan kirjoitti:

elatusvelvollisuus on vain avioliitossa syntyneisiin lapsiin, ei mihinkään muuhun. Eikä mihinkään testeihin ole pakko mennä. Jos asia ei näin olisi niin siitähän vois kuka tahansa nainen mennä vaan Jorma Ollilaa tai vastaavaa rikasta miestä nussimaan ja hirveät elatusmaksut vaatimaan.

Ei pidä lainkaan paikkaansa. Lastenvalvoja ja muut sosiaaliviranomaiset ovat kovin kiinnostuneita lapsen isästä, koska muuten elatusmaksut menevät veronmaksajien piikkiin. Äidit taas mielellään kertovat vastentahtoisen isäehdokkaan tai -ehdokkaiden nimet, koska isältä saa todennäköisesti oikeudessa vaatimalla suuremmat elatusmaksut kuin mitä valtio maksaisi.

Kaiken maailman jormaolliloiden ei paljon kannata yhdenyönpokia harrastaa. Voipi tulla kalliiksi.

• tärviö

Jos harrastaa suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa, ei voi muuta sanoa kuin että kyseinen henkilö/kyseiset henkilöt ovat ansainneet kohtalonsa. Joko ei-toivottu raskaus tai sukupuolitauti. Vain äärimmäisen tyhmä ihminen nykyaikana sekstailee ilman kondomia.

• kuin yksi

Vaikka naisen sanaan voisi luottaa ja hän todella ottaa pillerit niin en luottaisi itse pillereihin. Toisaalta en luota itse kumiinkaan. Siksi on parempi käyttää kahta ehkäisyä. On siinä siittiöillä melkoinen tehtävä jos meinaavat uiskennella ensin siittiöitä tappavaa ainetta sisältävän kondomin läpi ja sitten vielä taistella pillereiden vaikutusta vastaan.

• SaNainen

nainen ei käytä/voi käyttää pillereitä?

• eipä

tartte tollasesta välittää kun ei käy ruiskimassa minnekään baarilorttojen toosiin.

• SaNainen

voivat mielestäsi tulla raskaaksi?

• edellinen
        SaNainen kirjoitti:

voivat mielestäsi tulla raskaaksi?

baarilortot ne innoissaan jakavat toosaansa lähes kenelle tahansa vastaantulijalle. kunnon naiset ja kunnon miehet harrastavat seksiä vain avioliitossa.

• SaNainen

Kuinka moni tämän lukevista miehistä ei ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että voi joutua tahattomasti lähes tuntemattoman naisen lapsen isäksi?
      Kuinka moni on luullut, erään ylläolevan tavoin, että vain avioliitossa syntyneiden lapsien elatusta voi joutua maksamaan? (käsittääkseni niihin verikokeisiin voidaan jopa pakottaa)

• kundi32v

aika paljon koheltamista ja sattumia, että vahingossa ilman, että laittaa rikkaa ristiin, tulee isäksi :) :) jonkinlainen baari-illan jälkeinen kooma vois tietysti olla yks mahdollisuus. mutta yleensä vahingosta saa syyttää vain itseään.

joo , virkavalta voi käydä tarvittaessa hakemassa sosiaalitanttojen pyynnöstä isikandidaatit kotiovelta, jos ei kutsuttaessa paikalle ilmesty.

tai sitten pienien etsintöjen jälkeen jostain muualta, jos tulee jalat-juoskaa-perse-on-vaarassa ilmiö.

neuvolassa kysytään yleensä ekalla kerralla, että kukakohan se isi mahtaa olla. jos sanoo, että ei ole oma puolikas, niin se lähtee menemään automatic eteenpäin. mamman ei tarvitse siihen itseään kuluttaa, että alkaisi itse selvittämään keinoja lapsen isin selvittämiseksi.

• WANDA

Jos mä haluaisi hankkia lapseni "yksin", niin hankkisin apinan spermaa ja pyhästi vannoisin herra Apinalle etten lähettäisi Korkeasaareen elatusapuvaateita. Kai sitä nainenkin voi itseään sen verran kunnioittaa?

Kierukan langatko ovat naisen viimekätinen itsemääräämisen väline? Ja niitä pitäisi jollekin kuppaselle kapakkapummille vilautella? Tsiisus! On joillain "neuvot"!

• SaNainen

mutta sinun kohdallasi se ei liene ongelma?

• go wanda go

samaa mieltä!

• SaNainen

mitä halusit sanoa. Tottakai jokainen voi itse päättää millaiseen seksisuhteeseen alkaa, mutta naisilla on joka tapauksessa paremmat mahdollisuudet säädellä sitä, johtaako seksi uuden ihmisen syntymiseen.
        Miehellä asia on toisin -hän on sattuman, kondomin, naisen sanan, oman streliteettinsä tai anonyymiutensa varassa, jos nainen päättääkin salaa yrittää tulla raskaaksi.
        Miten apinat tähän asiaan liittyvät?

• SepeSe

itseeni tuossa asiassa, enkä kenenkään sanaan. Mielestäni sitä tarkoittaa vastuu, mutta jos kaikesta omasta huolellisuudesta huolimatta pullat kypsyy, niin sitten otetaan vastuu siitä tilanteesta.

• Elatusavut eivät pelota. Parisuhteessa on tullut sen verran hyvin testattua vehkeen tiiveys, että sieltä ei ilmeisesti vuoda ainuttakaan siementä ennen laukeamista.

Tautien suhteen käytän sellaista menetelmää, että kumia jätetään pois vain yhtä-kahta iltaa pidemmissä "suhteessa" ja silloinkin vain naisen pyynnöstä.

• joku nainen

tuollaista sulta? Miksi? Haluaako hän raskaaksi vai sukupuolitaudin?

• joku nainen kirjoitti:

Ainakin osa naisista väittää seksin tuntuvan paremmalta ilman kortsua ja minä olen heidän kanssaan samaa mieltä.

Tuskin he ovat sukupuolitautia ainakaan halunneet. Jotkut nainen on tunnustanut, että heillä ei olisi mitään sitä vastaan vaikka tulisikin raskaaksi.

Kaksi on jopa sitä toivonut.

• Richartti kirjoitti:

Ainakin osa naisista väittää seksin tuntuvan paremmalta ilman kortsua ja minä olen heidän kanssaan samaa mieltä.

Tuskin he ovat sukupuolitautia ainakaan halunneet. Jotkut nainen on tunnustanut, että heillä ei olisi mitään sitä vastaan vaikka tulisikin raskaaksi.

Toki tunnen sellaisiakin naisia joiden kanssa en olisi ilman kortonki vaikka pyytäisivät kuinka nätisti.

• SaNainen
        Richartti kirjoitti:

kun nainen sanoi toivovansa raskautta? Olit imarreltu vai entistä huolellisempi?

• tiedoksi.
        Richartti kirjoitti:

Toki tunnen sellaisiakin naisia joiden kanssa en olisi ilman kortonki vaikka pyytäisivät kuinka nätisti.

Tiedoksesti "Rikhartti", että olet ITSERIITTOINEN PASKA!

• SaNainen
        tiedoksi. kirjoitti:

nyt yksi sellaisista suuttui sinulle? Pyydä heti anteeksi!

• joku nainen kirjoitti:

ihmistä harrastaa seksiä niin yleensä siinä on mukana ainakin jonkun sortin toisen miellyttämis halua ja keskiverto fiksu nainen tajuaa että nussiminen kortsun kans tuntuu miehestä samalta kuin polkis kumiankkaa,siks varmaan kortsu veke.Sitäpaitsi luulisin että kaiken järjen mukaan se tuntuu naisestakin paremmalta ilman kortsua.

Mietippä vaikka et jos mies nuolis sun rintoja ja pimppia kelmun läpi,mitä veikkaat,tuntuisko yhtä hyvältä kuin ilman kelmua?? Luulekko että keskivertomiehelle perus naiminen ois jotenki maatajärisyttävä juttu jossa puolen sentin kumeilla ja muilla pikku erotiikan tappajilla ja tunnon karkottajilla ei oo mitään väliä,esim. mä en saa yleensä edes kutia lähteen kortsun kans jtn. saattaapä jäädä naiselta ne kikkelit saamatta jos ei suostuta hommiin ilman kortsua.

• SaNainen kirjoitti:

kun nainen sanoi toivovansa raskautta? Olit imarreltu vai entistä huolellisempi?

Kyllähän se melkoisesti pönkittää miehistä egoa.
        Oikealta ihmiseltä oikealla hetkellä kuultuna tunne on kyllä aika hurja.

Tietenkään sitä ei toivo kuulevansa ihan keneltä tahansa. "Väärästä" suusta kuultuna tuollainen toive aiheuttaa kyllä nopean perääntymisen.

• tiedoksi. kirjoitti:

Aion kuitenkin jatkossakin katsoa mihin vehkeeni tungen ilman suojausta.

• naiset todellakin
        yrmio kirjoitti:

ihmistä harrastaa seksiä niin yleensä siinä on mukana ainakin jonkun sortin toisen miellyttämis halua ja keskiverto fiksu nainen tajuaa että nussiminen kortsun kans tuntuu miehestä samalta kuin polkis kumiankkaa,siks varmaan kortsu veke.Sitäpaitsi luulisin että kaiken järjen mukaan se tuntuu naisestakin paremmalta ilman kortsua.

Mietippä vaikka et jos mies nuolis sun rintoja ja pimppia kelmun läpi,mitä veikkaat,tuntuisko yhtä hyvältä kuin ilman kelmua?? Luulekko että keskivertomiehelle perus naiminen ois jotenki maatajärisyttävä juttu jossa puolen sentin kumeilla ja muilla pikku erotiikan tappajilla ja tunnon karkottajilla ei oo mitään väliä,esim. mä en saa yleensä edes kutia lähteen kortsun kans jtn. saattaapä jäädä naiselta ne kikkelit saamatta jos ei suostuta hommiin ilman kortsua.

niin tyhmiä, että antavat panna ilman kortsua? Mä en usko tuota. Vai puhutko sä jostain teinityttösistä?

• naiset todellakin kirjoitti:

niin tyhmiä, että antavat panna ilman kortsua? Mä en usko tuota. Vai puhutko sä jostain teinityttösistä?

ovat,sitäpaitsi kenen ajatus nyt kulkee niin salamana pikku huppelissa baari-illan jälkimainingeissa,ei silloin tuu pahemmin murehdittua huomista sillä sehän se viinan yks parhaimmista ominaisuuksista onkin.Eikä oo kovinkaan moni ollu mikään teinityttö,about mun ikäisiä tai vanhempia melkein jokainen.Tasan tarkkaan 2 on kieltäytynyt hommista ko ei oo ollu kortsua,tosin oonhan mä toki joskus käyttäny kumia ihan vapaaehtoisesti jtn. ei voi sanoa kuka ois kieltäytynyt kyseenalaisesta kunnista jos oisin alkanu ehdottelemaan ilman kumia.

• säännöllisesti
        yrmio kirjoitti:

ovat,sitäpaitsi kenen ajatus nyt kulkee niin salamana pikku huppelissa baari-illan jälkimainingeissa,ei silloin tuu pahemmin murehdittua huomista sillä sehän se viinan yks parhaimmista ominaisuuksista onkin.Eikä oo kovinkaan moni ollu mikään teinityttö,about mun ikäisiä tai vanhempia melkein jokainen.Tasan tarkkaan 2 on kieltäytynyt hommista ko ei oo ollu kortsua,tosin oonhan mä toki joskus käyttäny kumia ihan vapaaehtoisesti jtn. ei voi sanoa kuka ois kieltäytynyt kyseenalaisesta kunnista jos oisin alkanu ehdottelemaan ilman kumia.

hiv- ja sukupuolitautitesteissä?
        Multa ei alkoholi vie järkeä niin totaalisesti, että harrastaisin irtoseksiä ilman kumia. Toisaalta, en mä kyllä harrastakaan irtoseksiä laisinkaan.

• säännöllisesti kirjoitti:

hiv- ja sukupuolitautitesteissä?
        Multa ei alkoholi vie järkeä niin totaalisesti, että harrastaisin irtoseksiä ilman kumia. Toisaalta, en mä kyllä harrastakaan irtoseksiä laisinkaan.

you,silti voit antaa meidän rahvaan ja tyhmän luuseriporukan harrastella rauhassa jeesustelematta.En käy testeissä,hiv on Suomessa lottovoitto mun harrastelumäärillä ja muut taudit hoituu lääkkeillä jos niitä nyt sattuis tulemaan,eikä oo muuten edes vielä koskaan ollu mitään.

Pitäisköhän sunkin tehdä pienessä mielessäs jonkun sortin riskianalyysi todellisista uhkista sun elämälle ja terveydelle sen sijaan että pelkäisit kaikkea mahdollista ja mahdotonta automaattisesti kuin ruttoa.

• mä nyt
        yrmio kirjoitti:

you,silti voit antaa meidän rahvaan ja tyhmän luuseriporukan harrastella rauhassa jeesustelematta.En käy testeissä,hiv on Suomessa lottovoitto mun harrastelumäärillä ja muut taudit hoituu lääkkeillä jos niitä nyt sattuis tulemaan,eikä oo muuten edes vielä koskaan ollu mitään.

Pitäisköhän sunkin tehdä pienessä mielessäs jonkun sortin riskianalyysi todellisista uhkista sun elämälle ja terveydelle sen sijaan että pelkäisit kaikkea mahdollista ja mahdotonta automaattisesti kuin ruttoa.

tässä pelkäisin. Ei pelko ole syynä siihen, etten harrasta yhdenyön suhteita. Sellaiset eivät vain innosta mua mitenkään.
        Kyllä tuo sukupuolitautiriski on melkoinen. Katsos kun monet suomalaiset miehet käyvät mm. Virossa panemassa hiv-positiivisia naisia, ja tuovat taudin sitten tänne meidän ah niin turvalliseen kotimaahan. Ja jotkut sukupuolitaudit saattavat olla oireettomia eli niitä ei edes itse huomaa, ja sitten tartuttaa ne muihin.
        Naisilla klamydia aiheuttaa usein kohdunkaulansyöpää, joten kyse on jo vakavammasta asiasta. Myös hedelmättömyttä se aiheuttaa. Klamydiakin voi olla oireeton, eli jos ei mene ajoissa hoitoon, syöpäriski senkun kasvaa.
        Herpes on siitä paha, että siihen eivät mitkään lääkkeet tehoa lopullisesti, vaan se pysyy elimistössä koko elämän ajan ja aktivoituu sitten aika ajoin. Ja kaikenlisäksi kondomikaan ei ehkäise sitä 100%.
        Kirjoitin näitä tietoja sulle ylös, jos on vaikka päässyt unohtumaan... :)

• J_Karma
        mä nyt kirjoitti:

tässä pelkäisin. Ei pelko ole syynä siihen, etten harrasta yhdenyön suhteita. Sellaiset eivät vain innosta mua mitenkään.
        Kyllä tuo sukupuolitautiriski on melkoinen. Katsos kun monet suomalaiset miehet käyvät mm. Virossa panemassa hiv-positiivisia naisia, ja tuovat taudin sitten tänne meidän ah niin turvalliseen kotimaahan. Ja jotkut sukupuolitaudit saattavat olla oireettomia eli niitä ei edes itse huomaa, ja sitten tartuttaa ne muihin.
        Naisilla klamydia aiheuttaa usein kohdunkaulansyöpää, joten kyse on jo vakavammasta asiasta. Myös hedelmättömyttä se aiheuttaa. Klamydiakin voi olla oireeton, eli jos ei mene ajoissa hoitoon, syöpäriski senkun kasvaa.
        Herpes on siitä paha, että siihen eivät mitkään lääkkeet tehoa lopullisesti, vaan se pysyy elimistössä koko elämän ajan ja aktivoituu sitten aika ajoin. Ja kaikenlisäksi kondomikaan ei ehkäise sitä 100%.
        Kirjoitin näitä tietoja sulle ylös, jos on vaikka päässyt unohtumaan... :)

kommentoimaan keskusteluasi Yrmiön kanssa. Näitä juttuja kun täältä lukee, niin ei enää hämmästytä se, kuinka paljon Suomessa on sukupuolitautitartuntoja vuosittain.

Käsittämätöntä, etteivät ihmiset käytä kortsua harrastaessaan seksiä vieraiden ihmisten kanssa. Luulisi itsekullakin olevan jonkinlainen itsesuojeluvaisto, muttei näemmä ole.

Hienoa, että laitoit vähän faktatietoja Yrmiölle, ettei minun tarvinnut.

• J_Karma
        yrmio kirjoitti:

ettei ole koskaan ollut mitään, kun et kerran käy testeissä. Voit hyvinkin kantaa oireettomana jotain tautia ja levittää sitä edelleen.

Voisit muuten joskus kokeilla, miltä seksi tuntuu ilman tolkutonta humalaa. Voisi sinullakin olla tuntoa sen verran, että onnistuisi vaikka kortsunkin kanssa.

Sinällään minulle on aivan sama, mitä teet, mutta jonkinlainen vastuuntunto muita ihmisiä kohtaan olisi paikallaan.

• J_Karma kirjoitti:

ettei ole koskaan ollut mitään, kun et kerran käy testeissä. Voit hyvinkin kantaa oireettomana jotain tautia ja levittää sitä edelleen.

Voisit muuten joskus kokeilla, miltä seksi tuntuu ilman tolkutonta humalaa. Voisi sinullakin olla tuntoa sen verran, että onnistuisi vaikka kortsunkin kanssa.

Sinällään minulle on aivan sama, mitä teet, mutta jonkinlainen vastuuntunto muita ihmisiä kohtaan olisi paikallaan.

tuu pienessä sievässä ajateltua itsensäkkään parasta,saati sitten toisten :-( Mut ei mulla oikeesti oo edes ollu kovin montaa yhdenyön juttua (se flaksi nääs),saati sit ilman kortsua jtn. turha tässä on alkaa jeesustelemaan suuntaan tai toiseen.Elämä on hallittua riskinottoa puolin ja toisin ja silloin on taottava kun rauta on kuuma ja sattuu saamaan messiin jonkin ketä takoa,ei siinä yks kortsun puuttuminen enää vie voittoa harrastamisen innosta,ei multa eikä yleensä kyl vastapuoleltakaan.

• sittenhän
        yrmio kirjoitti:

tuu pienessä sievässä ajateltua itsensäkkään parasta,saati sitten toisten :-( Mut ei mulla oikeesti oo edes ollu kovin montaa yhdenyön juttua (se flaksi nääs),saati sit ilman kortsua jtn. turha tässä on alkaa jeesustelemaan suuntaan tai toiseen.Elämä on hallittua riskinottoa puolin ja toisin ja silloin on taottava kun rauta on kuuma ja sattuu saamaan messiin jonkin ketä takoa,ei siinä yks kortsun puuttuminen enää vie voittoa harrastamisen innosta,ei multa eikä yleensä kyl vastapuoleltakaan.

te ansaitsettekin mahdolliset ikävät seuraukset, jos ei millään ole mitään väliä.

• sittenhän kirjoitti:

te ansaitsettekin mahdolliset ikävät seuraukset, jos ei millään ole mitään väliä.

ei oo mitään väliä tai kaiken on oltava omassa hallinnassa ja kontrollissa,eikö meillä tosiaan oo mitään muita vaihtoehtoja / välimuotoja elämässä,surullista.

• J_Karma
        yrmio kirjoitti:

ei oo mitään väliä tai kaiken on oltava omassa hallinnassa ja kontrollissa,eikö meillä tosiaan oo mitään muita vaihtoehtoja / välimuotoja elämässä,surullista.

että tilanne vie joskus mennessään ja järki jää jonnekin takavasemmalle. Silti olen sitä mieltä, ettei omalla ja muitten terveydellä kannata turhaan leikkiä.

Olen kanssasi samaa mieltä, että se on surullista, jos muita vaihtoehtoja ei ole kuin täydellinen kontrolli tai ei mitään väliä. Jonnekin välillehän kaiketi suurin osa ihmisistä sijoittuu.

• pelleillään
        yrmio kirjoitti:

toisen ihmisen terveydellä, niin silloin ei tosiaankaan ole millään mitään väliä. Vai millä tavalla irtosuhteet ilman kortsua on jotain kontrollin ja välinpitämättömyyden väliltä?

Ei elämää voi kontrolloida, mutta omaa elämä tulee kuitenkin olla hallussa. Jotain vastuuntuntoa soisi kaikilla ihmisillä olevan.

• sellaista tilannetta,
        yrmio kirjoitti:

että lääkäri toimii vastoin parempaa tietoaan ja tekee hoitovirheen, josta sinulle jää elinikäinen vamma. Eikös se vasta olisikin surullista, ainakin sinun kannaltasi?

• SaNainen
        yrmio kirjoitti:

kysymykseen? Eikö hirvittäISI, että joku kaunis päivä kolahtaa elatusmaksulappu postilaatikosta?

• SaNainen
        J_Karma kirjoitti:

kommentoimaan keskusteluasi Yrmiön kanssa. Näitä juttuja kun täältä lukee, niin ei enää hämmästytä se, kuinka paljon Suomessa on sukupuolitautitartuntoja vuosittain.

Käsittämätöntä, etteivät ihmiset käytä kortsua harrastaessaan seksiä vieraiden ihmisten kanssa. Luulisi itsekullakin olevan jonkinlainen itsesuojeluvaisto, muttei näemmä ole.

Hienoa, että laitoit vähän faktatietoja Yrmiölle, ettei minun tarvinnut.

sen illan vietit, kun olin sulle kakunkin tehnyt, eikä miestä näkynyt? Kysyn vaan?

• J_Karma
        SaNainen kirjoitti:

sen illan vietit, kun olin sulle kakunkin tehnyt, eikä miestä näkynyt? Kysyn vaan?

tiedustelin silloin, ettemmekö nautikaan kakkua. Enkä saanut siihen vastausta, joten...

• SaNainen
        J_Karma kirjoitti:

tiedustelin silloin, ettemmekö nautikaan kakkua. Enkä saanut siihen vastausta, joten...

mitä...?
        *poistaa kaulimen varmistimen*

• J_Karma
        SaNainen kirjoitti:

mitä...?
        *poistaa kaulimen varmistimen*

poistat kaulimen varmistimen?! :D

...en tiennyt, että kakkusi valmistui. Vilpittömät pahoitteluni!

• Pullopersesika

KUInkako?

No ensin otetaan pois housut. Molemmilta. Sitten tartutaan ***:ään. Asetetaan se ***:uun ja annetaan nallin palaa.

Häähhää!!

No joo, kyllähän sitä pitää nykypäivänä vähän eteensä katsoa ja ainakin nyt ristinmerkki tehdä ennenkuin alkaa hosua...

• jättääkö järki

Eikö mies ole yhtälailla vastuussa naisen raskaaksitulemiseta ja tulevasta lapsesta kuin nainen? Vai onko tosiaan mielestänne mies uhri, jos nainen tulee niinsanotusti vahingossa raskaaksi. Eikö miehellä ole mitään vastuuta ja velvollisuutta huolehtia lapsesta? Eikö mieleenne tule mitään muuta kuin elatusmaksuvelvoite ja/tai siitä luistaminen. Tuli vain mieleeni tästä viestiketjusta.

• SaNainen

toisen huomioon ottamisen ja vastuun eri muodoista vaikka ihan erillisen keskustelun verran.
        Mietin vain sitä, että jos olisin mies, enkä olisi ehdottoman varma, että juuri nyt ja juuri tämän naisen kanssa haluan lapsen, varoisin kyllä visusti vahinkoa.
        Ihmettelen sitä huolettomuutta, miten miehet asiaan suhtautuvat: minusta olisi kamalaa saada yhtäkkiä tietää olevani jonkun lapsen isä ja maksaa elatusapua seuraavat 18 vuotta.
        Ikinä en luottaisi naisen sanaan ehkäisystä, koska juuri tuollaisia yllämainittuja raskautta toivovia naisia varmaan on paljonkin.
        Vaikka se kuulostaakin kornilta, niin se, ettei koskaan tosiaan sano omaa oikeaa nimeään, tai sitten se,että käyttää varmaa (?) ehkäisyä taitavat olla ainoat keinot välttyä moiselta mahdollisuudelta.

• älytöntä huolettomuutta
        SaNainen kirjoitti:

toisen huomioon ottamisen ja vastuun eri muodoista vaikka ihan erillisen keskustelun verran.
        Mietin vain sitä, että jos olisin mies, enkä olisi ehdottoman varma, että juuri nyt ja juuri tämän naisen kanssa haluan lapsen, varoisin kyllä visusti vahinkoa.
        Ihmettelen sitä huolettomuutta, miten miehet asiaan suhtautuvat: minusta olisi kamalaa saada yhtäkkiä tietää olevani jonkun lapsen isä ja maksaa elatusapua seuraavat 18 vuotta.
        Ikinä en luottaisi naisen sanaan ehkäisystä, koska juuri tuollaisia yllämainittuja raskautta toivovia naisia varmaan on paljonkin.
        Vaikka se kuulostaakin kornilta, niin se, ettei koskaan tosiaan sano omaa oikeaa nimeään, tai sitten se,että käyttää varmaa (?) ehkäisyä taitavat olla ainoat keinot välttyä moiselta mahdollisuudelta.

olen minäkin ihmetellyt. Se on varmaan sitä vaistotoimintaa, "siemenen levittämistä"...

Ehkäpä miehet luottavat naisiin liikaa tässä asiassa. Luottavat kuin äitiinsä konsanaan. Kyllä nainen hoitaa asiat vaikka mies säheltää.

• kuullu koskaan ulosvedosta,siinäpä ehkäisykeinoista ehkä parhain.En mä sentään niin hullu oo että ampuisin rojut ränniin jollekkin ventovieraalle yhdenillan jutulle.Sitäpaitsi mulla on muutenkin monesti sen verran vaikeaa tuo saaminen et yleensä ei tarvi tehdä edes sitä ulosvetoa,riittää kun tuhisee ja yrittää aikansa ja siinä vaiheessa kun loppuu kiinnostus,kunto ja seisokki ei tarvi ko heittää suosiolla pyyhe kehään ja pistää tutimaan.

• *terkkari*

Ookko koskaan kuullu, että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino. Samoin kuin varmat päivätkään eivät ole vuoren varmoja päiviä. Tautikin voi tarttua joka tapauksessa, keskeytit tai et.

• *terkkari* kirjoitti:

Ookko koskaan kuullu, että keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino. Samoin kuin varmat päivätkään eivät ole vuoren varmoja päiviä. Tautikin voi tarttua joka tapauksessa, keskeytit tai et.

mä oon lukenu lapsena todennäköisesti samat valistuslehtiset mitä säkin,eli oon kuullut,ei se tarkoita silti sitä että kaikki pitäis niellä pureksimatta.Keskeytetty yhdyntä on loistava ehkäisykeino jos on sen verran ikää ja kokemusta että pystyy kontrolloimaan milloin kuti lähtee ja kans vetaseen ulos.Samoin jos nainen tietää oman kuukautiskiertonsa kuin omat taskunsa ja se on säännöllinen niin ei mtn. hätää ampua sisään varmojen päivien aikaan,hyväuskoinen saa olla muttei tyhmä,kyllä sun nyt terkkarina pitäis tietää miten ihminen hedelmöittyy.

Tauti voi toki aina tarttua mutta hengenvaarallisen taudin riski on Suomessa ja mun harrastusmäärillä olematon,yhtä hyvin voisin käyttää joka päivä kypärää meteoriitin varalta kuin kortsua silloin kerran vuodessa kun satun saamaan baarista pillua,riskit on varmaan about samaa luokkaa.

Jokos oot muuten hakenu ne lintuinfluenssa pillerit ja joditabletit apteekista,you never know what's gonna happend :-)

• on se,
        yrmio kirjoitti:

mä oon lukenu lapsena todennäköisesti samat valistuslehtiset mitä säkin,eli oon kuullut,ei se tarkoita silti sitä että kaikki pitäis niellä pureksimatta.Keskeytetty yhdyntä on loistava ehkäisykeino jos on sen verran ikää ja kokemusta että pystyy kontrolloimaan milloin kuti lähtee ja kans vetaseen ulos.Samoin jos nainen tietää oman kuukautiskiertonsa kuin omat taskunsa ja se on säännöllinen niin ei mtn. hätää ampua sisään varmojen päivien aikaan,hyväuskoinen saa olla muttei tyhmä,kyllä sun nyt terkkarina pitäis tietää miten ihminen hedelmöittyy.

Tauti voi toki aina tarttua mutta hengenvaarallisen taudin riski on Suomessa ja mun harrastusmäärillä olematon,yhtä hyvin voisin käyttää joka päivä kypärää meteoriitin varalta kuin kortsua silloin kerran vuodessa kun satun saamaan baarista pillua,riskit on varmaan about samaa luokkaa.

Jokos oot muuten hakenu ne lintuinfluenssa pillerit ja joditabletit apteekista,you never know what's gonna happend :-)

että mieskin "kostuu", jolloin siittimestä saattaa tulla pieni pisara "kostuketta", jossa voi olla siittiöitä. Tämä siis ennen varsinaista siemensyöksyä. Se siitä ulosvedosta.

• on se, kirjoitti:

että mieskin "kostuu", jolloin siittimestä saattaa tulla pieni pisara "kostuketta", jossa voi olla siittiöitä. Tämä siis ennen varsinaista siemensyöksyä. Se siitä ulosvedosta.

niinhän niissä valistuslehtisissä aikaan peloteltiin ja pelotellaan varmaan vieläkin,käväiseppä pikkasen googlettamassa miehen anatomiaa ja sen jälkeen voit tutustua muutaman lääkärin / seksologin mielipiteeseen asiasta googlen avulla niin kuulet totuudet touhutipoista ja niiden sisällöstä.

• *terkkari*
        yrmio kirjoitti:

Juu juu, ja siittiöt voi vaellella naisen sisällä useitakin päiviä, hedelmöittyminen ei siis välttämättä tapahdu *simbsalabim* sillä hetkellä, jolla mies laukeaa (jos laukeaa...). joten se niistä varmoista päivistä.

Vaikka tavalliseen flunssaankaan ei kuole, aika harva sen silti iloisesti tervetulleeksi toivottaa.

Lintuinfluenssa saattaa tappaa, mutta aika lailla harva on siihen sairastunut verrattuna vaikka klamydiaan. Ottaen huomioon, että lintuinfluenssakin on jo aikas vanha juttu.

• faktoihin,
        yrmio kirjoitti:

niinhän niissä valistuslehtisissä aikaan peloteltiin ja pelotellaan varmaan vieläkin,käväiseppä pikkasen googlettamassa miehen anatomiaa ja sen jälkeen voit tutustua muutaman lääkärin / seksologin mielipiteeseen asiasta googlen avulla niin kuulet totuudet touhutipoista ja niiden sisällöstä.

enkä muutaman lääkärin/seksologin mielipiteisiin.

• faktoihin, kirjoitti:

enkä muutaman lääkärin/seksologin mielipiteisiin.

sit oot ammentanu ne faktas jos et lääkäreiltä yms. tieteellisen tutkimuksen aiheesta tehneiltä tyypeiltä?? Älä vain sano että naapurin Lissukin tuli raskaaksi naapurin Tompan touhutipasta ja näin ollen se on mahdollista.Tollaset jutut juontaa juurensa siitä että naapurin Tompalla on vaan karannu koko pesue vahingossa laitumelle eikä löydy munaa myöntää sitä tai ei edes ite tajua milloin tuli mitäkin :-)

• *terkkari* kirjoitti:

Juu juu, ja siittiöt voi vaellella naisen sisällä useitakin päiviä, hedelmöittyminen ei siis välttämättä tapahdu *simbsalabim* sillä hetkellä, jolla mies laukeaa (jos laukeaa...). joten se niistä varmoista päivistä.

Vaikka tavalliseen flunssaankaan ei kuole, aika harva sen silti iloisesti tervetulleeksi toivottaa.

Lintuinfluenssa saattaa tappaa, mutta aika lailla harva on siihen sairastunut verrattuna vaikka klamydiaan. Ottaen huomioon, että lintuinfluenssakin on jo aikas vanha juttu.

could,would,mikä tässä elämässä sit lopulta on varmaa muuta kuin kuolema.Kuten sanoin niin mä voin yhtä hyvällä todennäköisyydellä jäädä kotimatkalla auton alle,elämä on riskaabelia hommaa ja jos meinaa harrastaa on pakko ottaa riskejä.

• näyttää olevan
        yrmio kirjoitti:

could,would,mikä tässä elämässä sit lopulta on varmaa muuta kuin kuolema.Kuten sanoin niin mä voin yhtä hyvällä todennäköisyydellä jäädä kotimatkalla auton alle,elämä on riskaabelia hommaa ja jos meinaa harrastaa on pakko ottaa riskejä.

joko/tai -ajattelu. "Jos meinaa harrastaa on pakko ottaa riskejä". Voithan sä harrastaa suojattua seksiä. On niitä olemassa todella ohuita kondomeja, joita käyttäessä tuntoherkkyys säilyy.

• SaNainen

tänne. :D !!!
        Sun naisilla on varmaan kaikesta huolimatta ainakin hauskaa!

• SaNainen
        yrmio kirjoitti:

on aika varmaa myös verot! :D

• *terkkari*
        yrmio kirjoitti:

Jos kerran lukemaansa on syytä suhtautua kriittisesti, eikö sama päde näihin googlen kautta löytyneisiin viisauksiin?

Mieluummin sitä ottaa varman päälle ja käyttää vieraan kanssa sitä kumia, jos vaihtoehtona on mahdollinen sukupuolitauti tai että jaloissa rokkuisi seuraavat 18 vuotta ja vähän päälle ei toivottu lapsi, jonka isää tuli kerran kuksaistua. Teot ja seuraukset...

Naisena en muutenkaan lämpene ajatukselle keskeytetystä yhdynnästä. Jos kerran seksiä harrastetaan, niin harrastetaan sitten kunnolla "viimeiseen pisaraan" asti. Homma kun yleensä vain paranee loppua kohden, ainakin oman mieheni kanssa.

• vannonut
        yrmio kirjoitti:

aina kovasti ton keskeytetyn yhdynnän nimiin ja hups.,, kaksi lasta on kaverilla. Molemmat näitä surullisen kuuluisia touhutippapenikoita. Sellasta sattuu ku ei käytä hattuu.

En voi ymmärtää miten joku on noin tyhmä vieläpä 2000 luvulla, että päästää tollasia suustaan.

• näyttää olevan kirjoitti:

joko/tai -ajattelu. "Jos meinaa harrastaa on pakko ottaa riskejä". Voithan sä harrastaa suojattua seksiä. On niitä olemassa todella ohuita kondomeja, joita käyttäessä tuntoherkkyys säilyy.

koska a:multa ei tasan varmasti tule kännissä minkään sortin kortsun kans b:seisokkikin on monesti vähän sitä sun tätä jtn. kortsun kans homma menee entistä vaikeammaksi sähläykseksi jos ei peräti mahdottomaksi.Ok,jos oon siinä hapessa että seisokin suhteen ei oo ongelmia,kortsusta tulee puhetta ja niitä myös löytyy niin kyllä mä yleensä silloin niitä myös käytän,en mä tieten tahtoen tai pelkästään oman viihtymisen kannalta niitä jätä käyttämättä,monesti tilanne vaan on vähän sellanen et ne tavallaan unohtuu siinä taistelun tuoksinassa vähän molemmilta.

• SaNainen
        yrmio kirjoitti:

koska a:multa ei tasan varmasti tule kännissä minkään sortin kortsun kans b:seisokkikin on monesti vähän sitä sun tätä jtn. kortsun kans homma menee entistä vaikeammaksi sähläykseksi jos ei peräti mahdottomaksi.Ok,jos oon siinä hapessa että seisokin suhteen ei oo ongelmia,kortsusta tulee puhetta ja niitä myös löytyy niin kyllä mä yleensä silloin niitä myös käytän,en mä tieten tahtoen tai pelkästään oman viihtymisen kannalta niitä jätä käyttämättä,monesti tilanne vaan on vähän sellanen et ne tavallaan unohtuu siinä taistelun tuoksinassa vähän molemmilta.

pientä! Täti toivottaa parempaa jatkoa!

• ihan mahotonta
        yrmio kirjoitti:

taistelua yrmiolla, että seisooko vai eikö. :)

• ihan mahotonta kirjoitti:

taistelua yrmiolla, että seisooko vai eikö. :)

kunpa kikkeli toimis kuin pumpattavat lenkkarit,pari painallusta korvan takaa,venttiili kiinni ja eiku menox.

• SaNainen
        yrmio kirjoitti:

kunpa kikkeli toimis kuin pumpattavat lenkkarit,pari painallusta korvan takaa,venttiili kiinni ja eiku menox.

miehet, joilla toiminnot on varmoja kuin teleskooppiputkella. Useimmilla taitaa olla isommat puheet kuin vehkeet...(täti tykkää Yrmiosta)

• SaNainen
        yrmio kirjoitti:

MILLAISET lenkkarit sulla siis on?

• kun ei luota

En helvetissä pane yhtään ketään ilman kumia.
      Edes vakisuhteessa en ala ilman kortsua sekstaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2488
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1881
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1693
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1287
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1252
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1244
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      135
      884
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      873
    Aihe