Kertokaapas nyt millainen on helmiliitos.
ps en lvi alan ihmisiä eli tietoa tietämättömälle.
Helmiliitos?
5
2255
Vastaukset 5
- luke lake
puristuu helmi kun liitos kiristetään.
- LVI-man
Siinä on kolme pintaa, liittimen runko, kiristysmutteri ja putki, joita vasten helmi puristuu.Liittimen rungossa ja mutterissa on kartiopinta jotka puristavat mutteria kiristettäessä helmen putken pintaan. Liitoksen onnistuminen edellyttää, että putki on puhdas ja
liitoksen kitkaa on vähennetty esimerkiksi öljyllä. - tähtäh
LVI-man kirjoitti:
Siinä on kolme pintaa, liittimen runko, kiristysmutteri ja putki, joita vasten helmi puristuu.Liittimen rungossa ja mutterissa on kartiopinta jotka puristavat mutteria kiristettäessä helmen putken pintaan. Liitoksen onnistuminen edellyttää, että putki on puhdas ja
liitoksen kitkaa on vähennetty esimerkiksi öljyllä.millä helvetin öljyllä??? nyt menet neuvomaan jonnekin muulle palstalle (seksi & suhteet) vaikka.
vittu sinne mitään öljyä laiteta koskaan eikä pidä laittaa missään tapauksessa ! tähtäh kirjoitti:
millä helvetin öljyllä??? nyt menet neuvomaan jonnekin muulle palstalle (seksi & suhteet) vaikka.
vittu sinne mitään öljyä laiteta koskaan eikä pidä laittaa missään tapauksessa !ottaa kantaa jos ei tiedä asioita.messinki leikkaa helposti kiinni kuivana eikä kiristy sitten kunolla.itse käytän kittiä,unipakkia ja silloin mutteri kiristyy tosi pehmeesti.joten se siittä!alalla 25 vuotta.
- Anonyymi
Heh.. Onko se helmi joku toppari ettei neste kulje putkessa väärään suuntaan.. Kysyy oppilas ala-asteelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442428
- 531050
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160917Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50786- 83757
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.166696- 53637
- 67636
- 59636
- 4619
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e147618- 6584
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21558Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.163539- 52533
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32518- 34507
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66499- 55498
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118496