kotiloni kuoli :'(
surullista :/
10
713
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
Ai toinen myymistäni aksuistani kuoli??? Vaiko kummatkin?? O__o Miksi!!??
Ja otan tietenkin osaa syvästi :(- kotilo-kaktusfani
Otan osaa:(
- Teddy Bear
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
Otan osaa:(
Miten se kuoli? Ja mistä sä tunnistit sen kuolleeksi?
- kaikku
Teddy Bear kirjoitti:
Miten se kuoli? Ja mistä sä tunnistit sen kuolleeksi?
no..se alko haiseen ja en tiedä miten kuoli tosin osasyy voi olla se että kolmeen päivään en pystynyt ostamaan turvettajoten laitoin sinne kosteata paperia paperi kuivui nopeeta vaikka sitä kasteli ja niin... :´(
- kotilo-ja-gekkofani
kaikku kirjoitti:
no..se alko haiseen ja en tiedä miten kuoli tosin osasyy voi olla se että kolmeen päivään en pystynyt ostamaan turvettajoten laitoin sinne kosteata paperia paperi kuivui nopeeta vaikka sitä kasteli ja niin... :´(
Mähän oon myynyt sulle kaks, eikö vain, jollen väärin muista..(?) Toinen on siis elossa vai..?
Toi paperi on kyllä helppoa, mutta petollista, eikä sitä kannatakkaan nuorukaisilla pitääkkään..Harmi, rttä tuon jouduit oppimaan kantapään kautta :'( - minä
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
Mähän oon myynyt sulle kaks, eikö vain, jollen väärin muista..(?) Toinen on siis elossa vai..?
Toi paperi on kyllä helppoa, mutta petollista, eikä sitä kannatakkaan nuorukaisilla pitääkkään..Harmi, rttä tuon jouduit oppimaan kantapään kautta :'(Hirveetä itketään kaikki yhdessä. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
- kaikku
Toi paperi on kyllä helppoa, mutta petollista, eikä sitä kannatakkaan nuorukaisilla pitääkkään..Harmi, rttä tuon jouduit oppimaan kantapään kautta :'(se oli juuri se pienempi... :/
- kotilo-kaktusfani
kaikku kirjoitti:
se oli juuri se pienempi... :/
Hommata sille yksin jäävälle nopeasti seuraa tai sillekkin voi käydä huonosti.
Toi paperi on kyllä helppoa, mutta petollista, eikä sitä kannatakkaan nuorukaisilla pitääkkään..Harmi, rttä tuon jouduit oppimaan kantapään kautta :'(Mun lehtokotilot ainaki rakastaa paperia eikä ykskää oo kuollu.
- kotilo-ja-gekkofani
minikotilo kirjoitti:
Mun lehtokotilot ainaki rakastaa paperia eikä ykskää oo kuollu.
omat poikasenikin rakastavat paperia ruokanaan xD Mutta se kuivuu myös nopeasti, ja saattaa aiheuttaa näin aksunpoikasen kuoleman..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015