PERKELEEN PUNIKIT

obelix

Kiitos kun olette yrittäneet pitää meidän maan pienien puolta.Vastustaneet eriarvoisuutta.
Kantaneet huolta köyhemmistä maista.
Rikastuttaneet kulttuuriamme.
Edistäneet työpaikkademokratiaa.
Kannattaneet tasa-arvoa.
Vastustaneet sotia ja sanelu politiikkaa.
Kiitos kaikille teille!!!!!!!!!

8

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei punikki

      "Kiitos kun olette yrittäneet pitää meidän maan pienien puolta.Vastustaneet eriarvoisuutta."

      Neuvostoliiton puolen pitäminen pientä Suomea vastaan, ei varsinaisesti ole pienen puolella olemista.

      "Kantaneet huolta köyhemmistä maista"

      Tämä pitää paikkansa, niin köyhiä Neuvostoliitto, DDR, Puola, Tsekki etc olivat, että koko kommunistinen järjestelmä niissä romahti.

      "Kannattaneet tasa-arvoa."

      Kunhan punikit ovat hieman muita tasa-arvoisempia, eiks jeh.

      "Vastustaneet sotia ja sanelu politiikkaa."

      Paitsi silloin kun Neuvostoliitto tukahdutti Unkarin kansannousun 1956 ja tsekin 1968 ja hyökkäsi Afghanistaniin 1979, mutta Neuvostoliiton ohjuksethan olivatkin "rauhanohjuksia"

      Buhahahhahahahahahaaaa!

    • Matilaine

      peri harvinaine viesti! Kiitos kiittämisest!

    • muka työväenvaltaa semmoisille

      Työväenpuolueet ja osin vihreät enemmän tai vähemmän levittävät propagandassaan kateutta herroja tai kapitalisteja vastaan mm. puhumalla tuloeroista.

      Tuloeroa ei voi syödä, se näkyy parhaiten siitä, että

      Tuloerot kasvavat kun ihmiset voivat hyvin.

      tuloerot pienenivät mm. Suomen 1990-luvun laman aikana kun ihmiset voivat huonosti.

      Diktatuurimaissa kuten pohjois-Koreassa ei ole tuloeroja eikä tuloja.

      MITEN SELLAIN TYÖVÄENLUOKKA joka juoksee äänestämään tällaisen sosdem-kommunistiroskan vihreiden yksinhuoltajaedustajien perässä VOISI HALLITA MITÄÄN työväenvallalla, kun on niin tyhmää että uskoo näin alkeellisiin valheisiin?

      Ja todellisuudessa käykin niin, että ns. köyhän asialla -etenevät huijarit elävät todellisuudessa KÖYHÄ KUSTANNUKSELLA,

      katsokaapa kaikki koulunsa keskeyttäneitä

      ylioppilas Backman sosdem-ryhmän johtaja ja entinen ministeri, samoin ylioppilas Filatov,
      ylioppila Heinäluoma ... vihreiden ylioppilas Pekka Haavistosta nyt puhumattakaan ...

      Nämä ovat vuosia huijanneet köyhien asiaa köyhien kustannuksella. Mikä muu kuin huijari voisi päästä ylioppilaana tai seiväshyppääjänä
      ministeriksi ja vielä vuosikausiksi?

      Köyhät ovat tyhmin ja käyttökelpoisin äänestäjäjoukko, juoksevat uskon ja toivon perässä henkihieverissä.

      • nyt se kaipaa natsionalismia

        Muistatteko kuinka kommunistit ja vas.liittolaiset huusivat uhkailuja suomalaisille patruunoille? Nyt kun kansainvälisyys on koittanut

        ja kiinalaiset työläiset eivät alistu Kepan kehitysapupellejen almuille joita kommunistiset seikkailijat ja siekailijat ja sikailijat siellä jakavat

        vaan menevät itse töihin ja vievät kommunistin mahdolisuuden kiristää palkkaa tyhjästä, niin mitä tapahtuu: KOMMUNISTI HUUTAA VANHOJA PATRUUNOITA JUUSO WALDENIA HEIKKI HUHTAMÄKEÄ JA MUITA TAKAISIN.

        Muistatteko kuinka kommunisti ja vas. liittolainen hullutti köyhää pelottelemalla natsionalismilla ja sillä että SUOMALAISET EIVÄT MUKA SAISI AJAA OMIA OIKEUTETTUJA ETUJAAN ULKOMAALAISIA VASTAAN?

        Mitä tapahtuu nyt: kommunisti jakaa kehitysapurahoja ulkomaalaisille ja jakaa turvapaikkoja ja sosiaalipummirahaa ulkomaalaisille

        jotka istuvat syömässä suomalaisten laskuun amerikkalaisessa McDonaldissa ja ostavat saksalaisesta Lidlistä

        Mitä alkaa kommunisti tehdä: juu vasemmistoliittolainen huutaa EU:ta nuriin ja kaipaa takaisin kansalliseen natsionalistiseen päätöksentekoon kun ei pärjää kiinalaiselle työläiselle.

        Vas.liittolainen onkin käyttänyt nämä vuodet köyhää hyväkseen ja huutanut tälle:

        alas tulopolitiikka alas luokkasopu
        alas nato alas markkinat
        alas suomalainen natsionalismi

        ylös venäläisten nuoleminen
        ylös venäläinen herravalta suomessa
        ylös sosialismi, vastustajien vieminen keskitysleiriin ja kansalaisten ostojen säännöstely.

        JA KÖYHÄT OVAT TÄLLAISIA ÄÄNESTÄNEET????? Tämä tällainen on kuulemma köyhän puolustamista????


      • Matilaine
        nyt se kaipaa natsionalismia kirjoitti:

        Muistatteko kuinka kommunistit ja vas.liittolaiset huusivat uhkailuja suomalaisille patruunoille? Nyt kun kansainvälisyys on koittanut

        ja kiinalaiset työläiset eivät alistu Kepan kehitysapupellejen almuille joita kommunistiset seikkailijat ja siekailijat ja sikailijat siellä jakavat

        vaan menevät itse töihin ja vievät kommunistin mahdolisuuden kiristää palkkaa tyhjästä, niin mitä tapahtuu: KOMMUNISTI HUUTAA VANHOJA PATRUUNOITA JUUSO WALDENIA HEIKKI HUHTAMÄKEÄ JA MUITA TAKAISIN.

        Muistatteko kuinka kommunisti ja vas. liittolainen hullutti köyhää pelottelemalla natsionalismilla ja sillä että SUOMALAISET EIVÄT MUKA SAISI AJAA OMIA OIKEUTETTUJA ETUJAAN ULKOMAALAISIA VASTAAN?

        Mitä tapahtuu nyt: kommunisti jakaa kehitysapurahoja ulkomaalaisille ja jakaa turvapaikkoja ja sosiaalipummirahaa ulkomaalaisille

        jotka istuvat syömässä suomalaisten laskuun amerikkalaisessa McDonaldissa ja ostavat saksalaisesta Lidlistä

        Mitä alkaa kommunisti tehdä: juu vasemmistoliittolainen huutaa EU:ta nuriin ja kaipaa takaisin kansalliseen natsionalistiseen päätöksentekoon kun ei pärjää kiinalaiselle työläiselle.

        Vas.liittolainen onkin käyttänyt nämä vuodet köyhää hyväkseen ja huutanut tälle:

        alas tulopolitiikka alas luokkasopu
        alas nato alas markkinat
        alas suomalainen natsionalismi

        ylös venäläisten nuoleminen
        ylös venäläinen herravalta suomessa
        ylös sosialismi, vastustajien vieminen keskitysleiriin ja kansalaisten ostojen säännöstely.

        JA KÖYHÄT OVAT TÄLLAISIA ÄÄNESTÄNEET????? Tämä tällainen on kuulemma köyhän puolustamista????

        tuo avvaus. Mihi kysymyksee Sie vastasikkaa?


    • hyvä vaan! Tarkoitus on jatkaa samalla linjalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe