naiset

puuautoissa

onko puuautoissa paljon naisia ajossa?

11

3219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmmm

      Se on ehkä yks kuljetushommista vaikein toi puupuoli mutta kyllä niitä naisia on joskus näkynyt. Karkeesti arvioisin että kaikista puukuskeista on naisia 2-4 %

      • tiädän

        yhden.


      • jos täällä
        tiädän kirjoitti:

        yhden.

        lähellä kehää uudellamaalla olisi tarvis, vaan harvassa on puuautot täällä kaupunkiseudulla ja pidemmälle tulee työmatkaa.
        joten tyydyn ajamaan jakaria toistaiseksi kun siinä viihdyn.
        t.nainen


      • kukkanen

        aikast paljon jos jopa 2-4%... itse vaikkaan ettei olis niinkään paljoo...


      • rekkahenkilö
        kukkanen kirjoitti:

        aikast paljon jos jopa 2-4%... itse vaikkaan ettei olis niinkään paljoo...

        Mä tiedän kymmenkunta puuta ajavaa naista. Eihän se paljoa ole, mutta voihan niitä olla paljon enemmänkin. Monen autoilijan vaimo ajaa perheen puuautoa. Niin ja jokunen tytär kanssa.


      • keikka.
        rekkahenkilö kirjoitti:

        Mä tiedän kymmenkunta puuta ajavaa naista. Eihän se paljoa ole, mutta voihan niitä olla paljon enemmänkin. Monen autoilijan vaimo ajaa perheen puuautoa. Niin ja jokunen tytär kanssa.

        sillon toinen tällöin vielä kesää tee.


      • hhhmmmmmmm
        kukkanen kirjoitti:

        aikast paljon jos jopa 2-4%... itse vaikkaan ettei olis niinkään paljoo...

        ei varmaan oo kyl tosiaankaa noinkaan paljon pelkässä puunajossa.


      • kuules
        jos täällä kirjoitti:

        lähellä kehää uudellamaalla olisi tarvis, vaan harvassa on puuautot täällä kaupunkiseudulla ja pidemmälle tulee työmatkaa.
        joten tyydyn ajamaan jakaria toistaiseksi kun siinä viihdyn.
        t.nainen

        Ei sitä puunuppia noi vaa lähetä ajamaan sinne kurapoluille kun huvittaa. Kyllä siihen tarvii vähä enemmän perehtyä ku pelkkaa jakarin ajoon...


      • nyt sanoisi
        kuules kirjoitti:

        Ei sitä puunuppia noi vaa lähetä ajamaan sinne kurapoluille kun huvittaa. Kyllä siihen tarvii vähä enemmän perehtyä ku pelkkaa jakarin ajoon...

        Entisenä jakarikuskina voin sanoa, että jos lahjoja riittää, niin helpommin pääset puunajoon kuin opettelemalla hommat kantapään kautta. Oma autourani alkoi aikoinaan Toyotalla 13-vuotiaana juuri noilla mainitsemillasi kinttupoluilla. Nyt on auto vähän isompi, mutta periaate on sama, samat luonnonlait ne vaikuttaa tämän isommankin auton kulkuun.


    • ANR

      Olla liian viisaita eivätkä lähde puuta ajamaan, kyllä tänäänkin kävi mielessä että on sitä pöljä kun pitää nujuta yli-isoilla romppeilla alikokoisilla polanne poluilla

      • dfhdfdh

        joo kyl mäki oon sil linjal et alle 2 % on.. Mut ei siinä ny perkele muu auta ku myljytä niillä ylikokosilla vehkeillä siel poluilla ku ei se puu muuten liiku !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe