missä suunnilleen pyörii palkat cnc - ohjelmoijilla/koneistajilla ??? ja millasta työtä ?
CNC ohjelmoija/koneistaja
9
9067
Vastaukset
- Fellington
Mä saan 9.5 euroo. Ohjelma tehdään itte ja ajellaan koneella kappaleet sellaisiksi ku ohjelmointi onnistui :)
- johannes
Mä saan 14€ tunti.Ohjelmat tehdään itse ja kappaleet kuvanmukaiset.
- koneistaja
johannes kirjoitti:
meillä n.14e/h ilman vuorolisiä ja ohjelmoijat on sitten vielä erikseen...
- tietämätön_erkki
koneistaja kirjoitti:
meillä n.14e/h ilman vuorolisiä ja ohjelmoijat on sitten vielä erikseen...
Olen ollut jonkin verran tehdastyössä aikaisemmin ja opiskellut myöskin ohjelmointia tietokoneella ja tietokoneet on muutenkin aika tuttuja. Mutta mitä siis tarkalleen ottaen cnc-koneistajan työhön kuuluu esim. puusepän teollisuudessa? Onko juuri cnc-koneistajan hommaan joku koulutus vai oppiiko sen paikanpäällä työssä?
- koneistaja
johannes kirjoitti:
missähän päin suomia tuommosta palkkaa
saa? ootko ollu pitkään virmassa töissä? - johannes
koneistaja kirjoitti:
missähän päin suomia tuommosta palkkaa
saa? ootko ollu pitkään virmassa töissä?Töissä olen ollut 22v.Eteläpohjanmaalla entinen
Finn Power nykyinen Komas oy ps.Paikkoja auki - lahdenkylä
johannes kirjoitti:
Töissä olen ollut 22v.Eteläpohjanmaalla entinen
Finn Power nykyinen Komas oy ps.Paikkoja aukiolipas sulla kova palkka,no onneks ne pian laskee..
- jokune vuos takana
hyvä firma
- pekkapuupäää..
istut sorvin vieressä naama norsunvituilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234