Media-ala on lopullisesti kuollut ja kuopattu. Enää ei siis ole nomeille töitä. Olis kantsinut ajatella ensin ennen kuin opiskelee alalle jolla ei ole töitä, eikä tule..tyhmät!
Media-ala on kuollut
6
3148
Vastaukset
- tyhjäntoimittaja
olen ollut jo 6 v työtön toimittaja. En ole huono. meitä kollegoja on tampereella työkkärin kirjoissa noin 200. kaikki kai huonoja?
- mietitäämpä alusta
Eihän sitä koskaan ole Suomessa ollutkaan? Media taisi itse vaan mainostaa itseään vuoden-parin ajan ja siitä saatiin trendikäs ala jonne moni kouluttautuu. Suomi ei tosiaankaan ole paikka, jossa tuon alan työtä voisi tai kannattaisi tehdä mikäli haluaa olla hyödyksi ja edetä. Suunnatkaa paremmille apajille.
- ????????
mietitäämpä alusta kirjoitti:
Eihän sitä koskaan ole Suomessa ollutkaan? Media taisi itse vaan mainostaa itseään vuoden-parin ajan ja siitä saatiin trendikäs ala jonne moni kouluttautuu. Suomi ei tosiaankaan ole paikka, jossa tuon alan työtä voisi tai kannattaisi tehdä mikäli haluaa olla hyödyksi ja edetä. Suunnatkaa paremmille apajille.
Kuten?
- kynisti
???????? kirjoitti:
Kuten?
eikös toimittajat ole kuolleet ja ad:eet ottaneet sen paikan yksinkertaisesti laajemmalla osaamisella myös taitossa kuvien kanssa.
Toimttajia vain harvoja per yritys mitkä tuottaa jutut mutta ei enää kirjoita niitä lehteen. onko näin?
Ja media ala kuollut? laskeppas huviksesi montako mainoslehteä postiluukusta tippuu kuukaudessa ja mieti samaa mää jokaiselle kansalaiselle. Kaikki tämäkin on media alan työtä, mainosteipit autoissa ikkunoissa jne. julisteet kaduilla, kaupoissa, hintalaput kaupoissa jne.
eli ei ole kuollut töitä saa jos on työ portfolio ei niitä koulu numeroilla pelkästään saa.
- 3 vuotta työttömänä
Kyllä täytyy sanoo, että vituttaa.
Suostuisin tekemään vaikka kuinka härskiä gonzo-journalismia, jos vain saisin vakinaista duunia. Tosin on tainnu muillakin toimittajan etiikka lentää roskakoriin, kun töistä koitetaan pitää kiinni hinnalla millä hyvänsä. - Näin.
3 työnantajaa alalla. Aika kuollutta on joo, kun ei oo neljättä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493969Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123531Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492957Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122932Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442541- 522241
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161488"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1051446Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631324Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381189