Media-ala on kuollut

nomi

Media-ala on lopullisesti kuollut ja kuopattu. Enää ei siis ole nomeille töitä. Olis kantsinut ajatella ensin ennen kuin opiskelee alalle jolla ei ole töitä, eikä tule..tyhmät!

6

3027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjäntoimittaja

      olen ollut jo 6 v työtön toimittaja. En ole huono. meitä kollegoja on tampereella työkkärin kirjoissa noin 200. kaikki kai huonoja?

      • mietitäämpä alusta

        Eihän sitä koskaan ole Suomessa ollutkaan? Media taisi itse vaan mainostaa itseään vuoden-parin ajan ja siitä saatiin trendikäs ala jonne moni kouluttautuu. Suomi ei tosiaankaan ole paikka, jossa tuon alan työtä voisi tai kannattaisi tehdä mikäli haluaa olla hyödyksi ja edetä. Suunnatkaa paremmille apajille.


      • ????????
        mietitäämpä alusta kirjoitti:

        Eihän sitä koskaan ole Suomessa ollutkaan? Media taisi itse vaan mainostaa itseään vuoden-parin ajan ja siitä saatiin trendikäs ala jonne moni kouluttautuu. Suomi ei tosiaankaan ole paikka, jossa tuon alan työtä voisi tai kannattaisi tehdä mikäli haluaa olla hyödyksi ja edetä. Suunnatkaa paremmille apajille.

        Kuten?


      • kynisti
        ???????? kirjoitti:

        Kuten?

        eikös toimittajat ole kuolleet ja ad:eet ottaneet sen paikan yksinkertaisesti laajemmalla osaamisella myös taitossa kuvien kanssa.
        Toimttajia vain harvoja per yritys mitkä tuottaa jutut mutta ei enää kirjoita niitä lehteen. onko näin?

        Ja media ala kuollut? laskeppas huviksesi montako mainoslehteä postiluukusta tippuu kuukaudessa ja mieti samaa mää jokaiselle kansalaiselle. Kaikki tämäkin on media alan työtä, mainosteipit autoissa ikkunoissa jne. julisteet kaduilla, kaupoissa, hintalaput kaupoissa jne.
        eli ei ole kuollut töitä saa jos on työ portfolio ei niitä koulu numeroilla pelkästään saa.


    • 3 vuotta työttömänä

      Kyllä täytyy sanoo, että vituttaa.

      Suostuisin tekemään vaikka kuinka härskiä gonzo-journalismia, jos vain saisin vakinaista duunia. Tosin on tainnu muillakin toimittajan etiikka lentää roskakoriin, kun töistä koitetaan pitää kiinni hinnalla millä hyvänsä.

    • Näin.

      3 työnantajaa alalla. Aika kuollutta on joo, kun ei oo neljättä :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe