Minusta tuntuu että kun olen tekemisissä ihmisten kanssa, töissä ja muuallakin että mun silmät seisoo päässä. Samoin kännissä silmät tuntuu siltä että niitä ei tunnu saavan kiinni ollenkaan vaan molluttavat avoimen auki ilman luonollista siristystä. Alkoholihan rentouttaa silmän lihaksia. En käytä huumeita tms.
Joskus oikein tulee vaikea olo katsoa ihmisiä kun säikähtää itsekin että mitä ne kattoo mun seisovia silmiänikö.. kertooko silmien seisominen jostain sairaudesta tms? Minulla on ollut paniikkihäiriöön viittaavia oireita mutta olen yrittänyt elää sen kanssa ilman lääkitystä.
Tietty voi tämä olla neuroosikin mutta mikä se on ja miten voisin tätä lievittää olisi kiva tietää. Tiedän kyllä että pelkojen läpi käynti yleensä auttaa pelkoihin mutta miten käydä läpi tämmöistä ilman ketään kelle puhua.
Silmät seisoo päässä
4
4374
Vastaukset
- mäkämäkämäkä
Uskon, että silmäsi ovat väsyneet. Et maininnut, että silmäsi katsoisi eri suuntaan, silloin kyseessä olisi "laiska silmä".
Kannattaa tehdä silmille erilaisia harjoituksia, kuten räpsäyttämällä silmiä tiuhaan tahtia ja laskemalla ensin sataan ja korota seuraavalla kerralla lukua. Myös silmän kohdistamista kannattaa harjoitella katsomalla "kieroon" pitkään, laske vaikka aluksi 20 ja korota seuraavalla kerralla lukua. Joka aamu kannattaa myös piristää silmiä suihkuttamalla silmiä vuoron perään hanan kylmällä vedellä, kannattaa aluksi laskea 10 tai vähempään jos silmäsi ovat arat kylmälle, jonka jälkeen seuraavana aamuna minimaalinen korotus. Myös kuorittua sipulia, sitruunaa, kapsaisiinia sisältäviä aineita, kuten tabascoa voit kokeilla, mutta todella hellävaraisesti ja mieluiten ensin silmän vierelle kokeilemalla. - Anonyymi
Kannattaa käydä lääkärissä ja ottaa kilpi rausan veri kokeet se voi myös johhttua siintä jos sattuu olemaan kilpi rauhasen liika toiminta tai kilpi rauhasen vajaa toiminta koska näihin liittyy juuri se että silmät on niiku turvoksissa ja seisoo niiku päässä lääke hoidolla pääset kyllä eteen päi jos sinulla sattuu olemaan kyseiset kilpi rauhasen viat
- Anonyymi
Paniiki häiriö ei aiheuta silmien kuoleisutta tarkoitan sitä että silmät ei niiku elä ovat immuuni tilassa mikä tarkoittaa silmien seisomista päässä itse olen aika varma että vaivasi johhttuu kilpi rauhasen liika tai ali toiminnasta käy lääkärissä ja pyydä ottaa, itseltäsi kilpi rauhasen kaikki arvot niin saat selvyyden asiaasi
- Anonyymi
Aleksis Kiven kadulla on ihan rento meno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846