Hei
Tiedättekö hyviä kotisivupaikkoja joissa saisi pitää ilmaiseksi tiedostoja? Pitäisi olla mielellään noin tilaa noin 20 Mt tiedostolle. Muuten tilalla ei niin väliä.
Ilmainen kotisivu?
24
25849
Vastaukset
- Martti Servo
www.suntuubi.com
tilaa 40Mt
kuvagalleria
blogi
blogi
kävijätilastointi
suomenkielinen
hetikäyttöön
- safir_33
www.freewebs.com
Siellä saa tehtyä kotisivut ilmaiseksi.. Eikä vain html muodolla vaan siellä on myös valmisleiskoja.. Sivut ovat englannin kieliset.. Mutta todella helppo käyttöiset.. Toivottavasti minusta oli apua..- Kysyjä_X
Musta suntuubi.com on huomattavasti kehittyneempi kuin tuo freewebs. Freewebs on lsiäksi pirun hidas välillä johtunee, että palvelimet on jenkeissä.
- jackrusselin_terrieri
ois ainakin www.suntuubi.com
- päivittäminen
Ainakin Yahoon geocitiessä hieman työlästä, jos joutuu useasti päivittämään.
- Stubelic
www.suntuubi.com on hyvä.Ilmainen ja 40mt sivuille tilaa. Tosta löytyy hyvin ominaisuuksia ja hyvät suomenkieliset ohjeet. Itse suosittelen tota.
- keekeri9
www.freewebs.com siel voit tehä oman kotisivun iha ilmaseks...
- löytyy
- löytyy paljonkin
Hyvä lista löytyy esim:
http://www.ilmainenkotisivu.info/
Itse käytän näitä. Ne ovat ilmaisia ja ei ole valittamista. Voi liittää myös Domainin:
www.atspace.com
www.000webhost.com - kaomalama
www.weebly.com löytyy aika hyvin
- Hornantuutti_People
arska kirjoitti:
250mb tilaa ja kattavat ominaisuudet, suosittelen!
http://www.000webhost.com/45765.htmlwww.nettisivu.org
Ilmaiset kotisivut - Nettisivu.org
Nettisivu.org tarjoaa sinulle erittäin helppokäyttöiset, automaattisesti asennettavat sekä ilmaiset kotisivut.
Ainoaksi huolenaiheeksesi jää ainoastaan sisällön lisääminen kotisivuillesi.
Rekisteröityminen vie ainostaan muutaman minuutin, jonka jälkeen kotisivusi ovat käyttövalmiit.
Ominaisuudet:
*Graafinen sivueditori
*HTML sivueditori
*Ulkoasun täydellinen muokkautuvuus
*Kustomoidut otsikot sekä meta-kuvaukset ja -avainsanat
*Kuvanlataus
*Palautelomakkeet
*Kävijäraportit
*Mahdollisuus käyttää omaa domainia!
Ja tietenkin paljon muuta...
Ite tykkään siitä myös koska se on suomalainen, ei tarvitse alkaa miettiä "mitä toi sana nyt tarkotti".
Alussa saattaa olla hiukan vaikeaa tajuta miten kaikki menee. Olen pari sivua luonut sinne ja ensimmäiset sivut mitkä loin, en tajunnut mitään, menin vaan siitä: "Kotisivut" ja "Hallinta (PRO)" mut oikeesti se pitää mennä "Kotisivut" ja "Sivujen hallinta" ja vetää niit kuvakkeita.
Jos haluut sinne sivut kannattaa lukee tarkasti niitä ohjeita, niin mäkin tein ja tälläsin, joten nyt se on helppoa :)
On siin kyl varmasti huonojakin puolia, ja yks on se että ei voi kuvia ladata suoraan kansiosta vaan täytyy saada kuvan URL siihen, itelläni on sitten freewebsissä sellanen sivusto, jonne laittelen kuvii ja nappaan sieltä kuvan URLin nettisivu.org -sivustooni.
Ja jos mä oon oikein tajunnu, niin ei kai voi laittaa samalla kerralla kahta kuvaa, täytyy laittaa yks kuva, seivata, ja sit voi laittaa toisen.
Mut kyl tykkään niistä sivuista ja suosittelen lämpimästi. - Nezumi
Hornantuutti_People kirjoitti:
www.nettisivu.org
Ilmaiset kotisivut - Nettisivu.org
Nettisivu.org tarjoaa sinulle erittäin helppokäyttöiset, automaattisesti asennettavat sekä ilmaiset kotisivut.
Ainoaksi huolenaiheeksesi jää ainoastaan sisällön lisääminen kotisivuillesi.
Rekisteröityminen vie ainostaan muutaman minuutin, jonka jälkeen kotisivusi ovat käyttövalmiit.
Ominaisuudet:
*Graafinen sivueditori
*HTML sivueditori
*Ulkoasun täydellinen muokkautuvuus
*Kustomoidut otsikot sekä meta-kuvaukset ja -avainsanat
*Kuvanlataus
*Palautelomakkeet
*Kävijäraportit
*Mahdollisuus käyttää omaa domainia!
Ja tietenkin paljon muuta...
Ite tykkään siitä myös koska se on suomalainen, ei tarvitse alkaa miettiä "mitä toi sana nyt tarkotti".
Alussa saattaa olla hiukan vaikeaa tajuta miten kaikki menee. Olen pari sivua luonut sinne ja ensimmäiset sivut mitkä loin, en tajunnut mitään, menin vaan siitä: "Kotisivut" ja "Hallinta (PRO)" mut oikeesti se pitää mennä "Kotisivut" ja "Sivujen hallinta" ja vetää niit kuvakkeita.
Jos haluut sinne sivut kannattaa lukee tarkasti niitä ohjeita, niin mäkin tein ja tälläsin, joten nyt se on helppoa :)
On siin kyl varmasti huonojakin puolia, ja yks on se että ei voi kuvia ladata suoraan kansiosta vaan täytyy saada kuvan URL siihen, itelläni on sitten freewebsissä sellanen sivusto, jonne laittelen kuvii ja nappaan sieltä kuvan URLin nettisivu.org -sivustooni.
Ja jos mä oon oikein tajunnu, niin ei kai voi laittaa samalla kerralla kahta kuvaa, täytyy laittaa yks kuva, seivata, ja sit voi laittaa toisen.
Mut kyl tykkään niistä sivuista ja suosittelen lämpimästi.Annakko sivusi osoitteen?
- webmani
http://www.webbisivu.com/Kohtauspaikka
Sivuistoilla useita linkkejä ilmaisille kotisivutiloille sekä muuta netin ilmaista.
Ylläoleva linkki näyttää käytännössä millaista ilmaista palvelua kotisivujen merkeissä webbisivu tarjoaa. - kukuhkuyhk
menkää hyvät ihmiset blogimaa.comiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minäää-.-
Ajattelin tehdä uudet kotisivut ja sivuille haluaisin ehdottomasti chatin. Haluaisin siis nimenomaan chatin, en foorumia. Osaako joku kertoa mihin minun kannattaisi sivuni tehdä?
- uCoz
Sellainen kuin uCoz.com
Siihen minä luotan, paitsi että se on englannin kielinen, mutta minä olen tekemässä sellaista suomenkielistä tukisivustoa. sivustohan löytyy osoitteessa wiki.ucoz.com
(Tulen vaihtamaan sen parempaan domainiin.)
Rekisteröitykää tukisivustolle, niin saatte parhaan mahdollisen tuen uCoz sivustoissa.
Tässä vielä tiedot uCoz:sta:
Universal content management system (CMS).
Hosting with unlimited disk space.
A lot of default designs to choose from.
A domain in any zone (for example: mysite.com).
Stable work of the servers (uptime 99.8%).
E-mail addresses of the form [email protected].
Automatic sitemap file creation.
Handy adding of video (youtube.com etc.).
Data backup.
Technical support and documentation.
Large community of users.
No cost of a website creation and support.
More than 500.000 people have already chosen uCoz in three years. - Tompuri
http://koti.mbnet.fi/hamppi/kotisivuille.html
Tuolla on vaikka mitä hyviä linkkejä mistä saa vaikka mitä - Heppa_fani102030
www.suntuubi.com
Minulla on suntuubissa sivut ja hyvin toimii. (www.ratsastustalli.suntuubi.com)- on
www.nettisivu.org
- argguu
Noihin aiemmin mainittuihin ei (ainakaan useimpiin) voi itse lähettää haluamiaan tiedostoja. Ne eivät ole "oikeita sivutiloja" vaan yksinkertaisia sivugeneraattoreita.
http://www.Arkku.net tarjoaa ilmaiseksi "oikeaa" sivutilaa, johon voit laittaa haluamiasi tiedostoja. Miinuspuolena on tietenkin se, että sinun on itse osattava tehdä nettisivut, jos sellaiset haluat.- QuickPage
http://quick-page.net
Tuonne voi tehdä yhden sivun, johon voi myös ladata esim. kuvia, tehdä taulukoita yms. ilman että tarvitsee osata HTML:ää. Tosin voi editoida myös sitäkin jos haluaa. Sivun voi myös määrittää "expiroituvaksi" eli ajan, jolloin sivu poistetaan. - nimim. hylätty
Miinuspuolena arkku.net''issä on että vain hakijat hyvällä perusteella "rajallisten resurssien takia" saavat kotisivutilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793