Kertokaapa viisaammat missä missä sijaitsee R 19
1.8:n polttoainesuodatin? Miten onnistuu vaihto
matti meikäläiseltä?
R 19 polttoainesuodattimen vaihto
4
2186
Vastaukset
- ex 19
Ainakin 1,4:ssa sijaitsi auton alla oikean takapyörän lähellä. Tarpeeksi auto ylös jotta pääset alle ja kyllä se vaihto onnistuu. Kuten myös onnistuu kaataa selällään maaten suodattimen sisältö itsensä päälle :)
- jake
Itse vaihdoin juuri viikonloppuna meganeen polttoainesuodattimen. Siinä se oli sellasilla pikaliittimillä kiinni, joten hetken kummastelun jälkeen homma onnistui helposti näin aloittelevalta TI-mieheltäkin. Vihreistä napeista kun painoi niin letkut lähti irti. Polttoaineesyöttö katkeaa kun ei ole virrat päällä, joten ei sieltä paljon (naamalle) roisku. Suojalasit kannattaa kuitenkin laittaa...
Meganessa tuo polttoainesuodatin oli n.1m oikeasta takapyörästä eteenpäin. Ja jos ei 19:ssa oo pikaliittimillä niin sitten varmaan normi letkuliittimillä, jolloin homma ei paljoa vaikeudu, mutta suodatin on paljon halvempi. (pikaliittimillä n.25€)- johnny thunders
purista letkut ensteks umpeen ja sitte vasta irti
- VJ
johnny thunders kirjoitti:
purista letkut ensteks umpeen ja sitte vasta irti
Järkeenkäypä neuvo, mutta Meganen huolto-opas kieltää letkujen puristamisen rikkoutumisvaaran vuoksi. Tässä suora lainaus valmistajan oppaasta: "do not clamp the pipes as they will be damaged".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848