Kertokaapa viisaammat missä missä sijaitsee R 19
1.8:n polttoainesuodatin? Miten onnistuu vaihto
matti meikäläiseltä?
R 19 polttoainesuodattimen vaihto
4
2323
Vastaukset 4
- ex 19
Ainakin 1,4:ssa sijaitsi auton alla oikean takapyörän lähellä. Tarpeeksi auto ylös jotta pääset alle ja kyllä se vaihto onnistuu. Kuten myös onnistuu kaataa selällään maaten suodattimen sisältö itsensä päälle :)
- jake
Itse vaihdoin juuri viikonloppuna meganeen polttoainesuodattimen. Siinä se oli sellasilla pikaliittimillä kiinni, joten hetken kummastelun jälkeen homma onnistui helposti näin aloittelevalta TI-mieheltäkin. Vihreistä napeista kun painoi niin letkut lähti irti. Polttoaineesyöttö katkeaa kun ei ole virrat päällä, joten ei sieltä paljon (naamalle) roisku. Suojalasit kannattaa kuitenkin laittaa...
Meganessa tuo polttoainesuodatin oli n.1m oikeasta takapyörästä eteenpäin. Ja jos ei 19:ssa oo pikaliittimillä niin sitten varmaan normi letkuliittimillä, jolloin homma ei paljoa vaikeudu, mutta suodatin on paljon halvempi. (pikaliittimillä n.25€)- johnny thunders
purista letkut ensteks umpeen ja sitte vasta irti
- VJ
johnny thunders kirjoitti:
purista letkut ensteks umpeen ja sitte vasta irti
Järkeenkäypä neuvo, mutta Meganen huolto-opas kieltää letkujen puristamisen rikkoutumisvaaran vuoksi. Tässä suora lainaus valmistajan oppaasta: "do not clamp the pipes as they will be damaged".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557