Mahtaakohan täällä olla portugeesin omistajia? Olisi kiva kuulla omistajien kommentteja siitä, millainen koira portugalinvesikoira on. Millainen luonne? Onko turkin hoitaminen työlästä? Miten paljon kaipaa toimintaa? yms.
portugalinvesikoira
7
3349
Vastaukset
- maare
www.vesikoirat.fi
- dogFan1
Oon 12,.v ja sain oman koiran, halusin suuren rodun ja sain Portugalinvesikoiran. Se on aivan ihana ja tosi nopea oppimaan. Portugeesit tarvitsevat yhtä paljon liikuntaa kuin saksanpaimenkoiratkin. Turkin hoito riippuu siitä, kuinka pitkä karva koiralla on. Itselläni koiralla on talvisin pitkä ja kiharainen karva, jota täytyy harjata kerran viikossa. Kesällä taas koirallani on ihan lyhyt karva, jota ei tarvitse harjata, ja koirallakin on viileämpi. Portugalinvesikoirat ovat ehkä paras rotu, joka meillä on ollut koko elämäni aikana, ja meillä on ollut 7 koiraa. (:
- ....
naapurillani on 2 portugalinvesikoiraa. aivan ihania ja osaa paljon temppuja. pysyy vapaana ilman että lähtee omille teille. ihana rotu
- Upea koira
Portugeese on mitä mahtavin koira ! On NIIN älykäs, oppivainen, tottelevainen, seurallinen.......ym. Meidän hauveli on aivan fantastinen !
Rotu on terveydeltään ihanteellinen, ei ole sairauksia jne. Hyvällä ruokinnalla koira pysyy terveenä ja turkki kauniina.
MUTTA portugalin vesikoira tarvitsee todella paljon liikuntaa, tekemistä, virikkeitä, koulutusta jne. Kotona ja ulkona haluaa olla mukana ihan kaikessa ! Myös turkki vaatii hoitoa !
Kerron mielelläni lisää tästä rodusta !- harkinnan alla
Kiitos näistä tiedoista! Kysyn vielä muutaman kysymyksen.
Haukkuuko portugeese paljon?
Lähteekö paljon karvaa?
Onko tottelevainen ja oppivainen?
Kuinka usein portugeesea pitää trimmata?
Kiitos jo etukäteen :-)
- mintsku2
Meidän perhe on ottamassa portugeesia ja toivomme sitä kesäksi, jotta saamme rauhassa tutustua ja tottua koiraan. Olisi kiva tietää paljonko Turun seudulla on portugeeseja ja onko heillä jotain tapaamisia tai yhteisiä koulutusjuttuja.
- omistaja1
Itselläni on kohta 2v ollut portugeesi uros. Olen allerginen koirille, mutta tästä rodusta ei lähde karvaa eikä hilsettä joten mainio allergikko perheelle :) vieraat ovat joskus kysyneet, että osaako toi haukkua kun on niin hiljainen..poikkeus on kun jänis eksyi pihalle niin saimme kuulla todella matalaa ulvomista josta itsekkin hämmästyin ensimmäisen kerran. Mahtava rotu kaiken kaikkiaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289