Hamina on paras. Vitut muista paikoista. Hamina on kuningas !!!
HAMINA
18
11228
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotettu viidekkin juuri sopivana juuri sopivilla paikoillaan.
- Anonyymi
Hamina on PASKA !!! Kotka on paras !
- Anonyymi
Kotka on kuollut kylä.
- Anonyymi
Voihan se siltä tuntua kun ei ole koskaan muualla käynyt.
- Anonyymi
Olen kyllä käynyt Pariisissa, Lontoossa, Pietarissa ja monessa muussa suurkaupungissa, mutta missään niissä en haluaisi asua. Jos nyt jonnekin pitäisi Haminasta muuttaa, niin sitten Helsinkiin tai Tampereelle, joissa molemmissa olenkin asunut. Tällä hetkellä viihdyn hyvin Haminassa. Pieni on kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä käynyt Pariisissa, Lontoossa, Pietarissa ja monessa muussa suurkaupungissa, mutta missään niissä en haluaisi asua. Jos nyt jonnekin pitäisi Haminasta muuttaa, niin sitten Helsinkiin tai Tampereelle, joissa molemmissa olenkin asunut. Tällä hetkellä viihdyn hyvin Haminassa. Pieni on kaunista.
Ei mennyt kehumatta tämäkään päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt kehumatta tämäkään päivä.
Enpä tiedä onko kehumista. Eiköhän joka toinen haminalainen sentään matkustele ympäri maailmaa, jos on työssä käyvä eikä tuilla elävä. Jos on pummi, niin voi toki tuntua kehumiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä onko kehumista. Eiköhän joka toinen haminalainen sentään matkustele ympäri maailmaa, jos on työssä käyvä eikä tuilla elävä. Jos on pummi, niin voi toki tuntua kehumiselta.
Seliseli, toivottavasti kehuminen saa olon tuntumaan ylevältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seliseli, toivottavasti kehuminen saa olon tuntumaan ylevältä.
Olen pahoillani, jos et itse ole päässyt Kotkaa kauemmaksi käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOSKAAN EN MUUTA HELSINKIIN. IHAN ON SAASTANEN PAIKKA, NO, EHKÄ RIIPPUU ALUEESTA.
SITÄPAISTI, KOUVOLA ON PARAS!1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOSKAAN EN MUUTA HELSINKIIN. IHAN ON SAASTANEN PAIKKA, NO, EHKÄ RIIPPUU ALUEESTA.
SITÄPAISTI, KOUVOLA ON PARAS!1Kouvolassa käyn lähes viikoittain, mutta mistään hinnasta en sinne muuttaisi asumaan. Helsingin etuna on, ettei ole Kouvolan tapaan kuollut kylä. Kouvolan huonoin puoli on junarata, joka halkoo kaupungin kahtia ja hankaloittaa liikkumista muuten kuin autolla.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/live/xB6YN0c5eNE?si=GcIxxTlMPThTps5i
mies paasaa videolla Haminan hyvyydestä melko päinvastaisia juttuja eikö tuo haastattelija sekä haastateltava ole haminalaisia - Anonyymi
ja kohta alkaa pamin lakko k kanuuna meronen sulkee ovet eiks jeh!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781