HAMINA

Senttimetri

Hamina on paras. Vitut muista paikoista. Hamina on kuningas !!!

17

8190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdotettu viidekkin juuri sopivana juuri sopivilla paikoillaan.

    • Anonyymi

      Hamina on PASKA !!! Kotka on paras !

      • Anonyymi

        Kotka on kuollut kylä.


    • Anonyymi

      Voihan se siltä tuntua kun ei ole koskaan muualla käynyt.

      • Anonyymi

        Olen kyllä käynyt Pariisissa, Lontoossa, Pietarissa ja monessa muussa suurkaupungissa, mutta missään niissä en haluaisi asua. Jos nyt jonnekin pitäisi Haminasta muuttaa, niin sitten Helsinkiin tai Tampereelle, joissa molemmissa olenkin asunut. Tällä hetkellä viihdyn hyvin Haminassa. Pieni on kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä käynyt Pariisissa, Lontoossa, Pietarissa ja monessa muussa suurkaupungissa, mutta missään niissä en haluaisi asua. Jos nyt jonnekin pitäisi Haminasta muuttaa, niin sitten Helsinkiin tai Tampereelle, joissa molemmissa olenkin asunut. Tällä hetkellä viihdyn hyvin Haminassa. Pieni on kaunista.

        Ei mennyt kehumatta tämäkään päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt kehumatta tämäkään päivä.

        Enpä tiedä onko kehumista. Eiköhän joka toinen haminalainen sentään matkustele ympäri maailmaa, jos on työssä käyvä eikä tuilla elävä. Jos on pummi, niin voi toki tuntua kehumiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä onko kehumista. Eiköhän joka toinen haminalainen sentään matkustele ympäri maailmaa, jos on työssä käyvä eikä tuilla elävä. Jos on pummi, niin voi toki tuntua kehumiselta.

        Seliseli, toivottavasti kehuminen saa olon tuntumaan ylevältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seliseli, toivottavasti kehuminen saa olon tuntumaan ylevältä.

        Olen pahoillani, jos et itse ole päässyt Kotkaa kauemmaksi käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä käynyt Pariisissa, Lontoossa, Pietarissa ja monessa muussa suurkaupungissa, mutta missään niissä en haluaisi asua. Jos nyt jonnekin pitäisi Haminasta muuttaa, niin sitten Helsinkiin tai Tampereelle, joissa molemmissa olenkin asunut. Tällä hetkellä viihdyn hyvin Haminassa. Pieni on kaunista.

        KOSKAAN EN MUUTA HELSINKIIN. IHAN ON SAASTANEN PAIKKA, NO, EHKÄ RIIPPUU ALUEESTA.
        SITÄPAISTI, KOUVOLA ON PARAS!1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOSKAAN EN MUUTA HELSINKIIN. IHAN ON SAASTANEN PAIKKA, NO, EHKÄ RIIPPUU ALUEESTA.
        SITÄPAISTI, KOUVOLA ON PARAS!1

        Kouvolassa käyn lähes viikoittain, mutta mistään hinnasta en sinne muuttaisi asumaan. Helsingin etuna on, ettei ole Kouvolan tapaan kuollut kylä. Kouvolan huonoin puoli on junarata, joka halkoo kaupungin kahtia ja hankaloittaa liikkumista muuten kuin autolla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe