Sattuuko kukaan tietämään minne pitää ilmottautua, jos haluaa bändinsä soittamaan kyseiseen tapahtumaan. En löytäny googlella mitään tietoa tulevasta.
Joen yö -06
6
1201
Vastaukset
- pepe
soita sinne
- tapahtuu
Poliisilaitokselle. Poliisi päättää siitä, että esiinnytkö tapahtumassa vai et. Rikosrekisteri ja sakkotuomiot vaikuttavat asiaan. Myös esillä olevat jutut tai käräjäoikeuteen menossa olevat vaikuttavat. Tapahtumassa onkin otettu tiukempi linja viimevuosiin verrattuna, koska konserttialueella on tapahtuhtunut esiintyjien toimesta häiriökäyttäytymistä. Myös osallsitumismaksua on nostettu huimasti. Harvalla yhtyeellä on tällaista varallisuutta, että voisi selvitä kyseisestä maksusta. Luottohäiriöitä ei myöskään saa esiintyjiltä löytyä.
- Nulikkaaa
Hah, harvinaisen huono vitsi.
Poliisia ei kuule kiinnosta mitä ne soittajat muuten tekee vai tekeekö, kunhan eivät sillon aiheuta häiriötä!
Et jaksas jauhaa tollasta sontaa rikosrekistereistä yms!
- Groupiom
www.joenyo.com eli tuolta löytyy Joen Yön uudet sivut
- Mieee
Täällähä mie oon jo iha kännissä odotellen joen yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653