olen alkkis.

stede

olen vetänyt 2v joka viikonloppu ja 1/2v viikonloput ja ke ja ehkä to.

liikaa menee.

nyt lauantaina menen laivalle ja annan luvan nauttia ja juhlia mut sit tulee stoppi!

soitin jo aa puhelimeen ja siitä se lähtee. tiedän jo ryhmät ja ajat.

tuleeko tuollasella juomisella helposti maksa/haima/munuaisvaurioita?????

5

1758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolehdi

...olen nainen ja juonut 20v... nyt tuntuu että on tullut raja vastaan vasta terveydellisesti.....

• raittiuden aloittamiselle onkin ensi maanantai. Toiseksi suosituin on huomenna. Kolmantena on ihan pian.

• ei vielä

tule kysymiäsi vaurioita. Musta silmä, katkennut kylkiluu, kipeä tukka ja tukeva morkkis ovat varmempia seurauksia.

• belin

Yleensä tuolla juomisella ei tapahdu muuta kuin että psyyke menee pikkuhiljaa sekaisin ja alkoholi alkaa käyttää Sinua etkä Sinä alkoholia. Keho kestää useimmilla yllättävän paljon! (vaikka joku taas voi saada haimatulehduksen yhdestä venähtäneestä viikonlopusta...)
      Mutta vietä vielä rauhassa reipasta elämää. Alkoholista ei oikein kykene luopumaan silloin kun sen käyttämisen kokee vielä suurena nautintona. Siinä ei yleensä pelkät puhelinnumerot ja ryhmien tiedot auta. Tarvitaan nimittäin todellinen halu raitistua. Pitkäaikaisempaa raittiutta harvoin saavuttaa, jos tuntee joutuvansa luopumaan elämän suuresta ilosta ja olemaan "kuivilla". Kokemukseni mukaan raittiita päiviä alkaa kertyä sitten, kun kokee, että ei onneksi enää TARVITSE juoda.
      Iloista matkaa ja hauskanpitoa!

• Anni-Addiktio

Join niin kauan, että minä en enää juonutkaan, vaan joku minussa tahtoi vain juopua... Iloiset viinakset loppui monta vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55