olen alkkis.

stede

olen vetänyt 2v joka viikonloppu ja 1/2v viikonloput ja ke ja ehkä to.

liikaa menee.

nyt lauantaina menen laivalle ja annan luvan nauttia ja juhlia mut sit tulee stoppi!

soitin jo aa puhelimeen ja siitä se lähtee. tiedän jo ryhmät ja ajat.

tuleeko tuollasella juomisella helposti maksa/haima/munuaisvaurioita?????

5

1758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolehdi

...olen nainen ja juonut 20v... nyt tuntuu että on tullut raja vastaan vasta terveydellisesti.....

• raittiuden aloittamiselle onkin ensi maanantai. Toiseksi suosituin on huomenna. Kolmantena on ihan pian.

• ei vielä

tule kysymiäsi vaurioita. Musta silmä, katkennut kylkiluu, kipeä tukka ja tukeva morkkis ovat varmempia seurauksia.

• belin

Yleensä tuolla juomisella ei tapahdu muuta kuin että psyyke menee pikkuhiljaa sekaisin ja alkoholi alkaa käyttää Sinua etkä Sinä alkoholia. Keho kestää useimmilla yllättävän paljon! (vaikka joku taas voi saada haimatulehduksen yhdestä venähtäneestä viikonlopusta...)
      Mutta vietä vielä rauhassa reipasta elämää. Alkoholista ei oikein kykene luopumaan silloin kun sen käyttämisen kokee vielä suurena nautintona. Siinä ei yleensä pelkät puhelinnumerot ja ryhmien tiedot auta. Tarvitaan nimittäin todellinen halu raitistua. Pitkäaikaisempaa raittiutta harvoin saavuttaa, jos tuntee joutuvansa luopumaan elämän suuresta ilosta ja olemaan "kuivilla". Kokemukseni mukaan raittiita päiviä alkaa kertyä sitten, kun kokee, että ei onneksi enää TARVITSE juoda.
      Iloista matkaa ja hauskanpitoa!

• Anni-Addiktio

Join niin kauan, että minä en enää juonutkaan, vaan joku minussa tahtoi vain juopua... Iloiset viinakset loppui monta vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2307
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1423
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1218
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      909
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      841
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      832
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      204
      817
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      17
      802
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      765
    Aihe