olen vetänyt 2v joka viikonloppu ja 1/2v viikonloput ja ke ja ehkä to.
liikaa menee.
nyt lauantaina menen laivalle ja annan luvan nauttia ja juhlia mut sit tulee stoppi!
soitin jo aa puhelimeen ja siitä se lähtee. tiedän jo ryhmät ja ajat.
tuleeko tuollasella juomisella helposti maksa/haima/munuaisvaurioita?????
olen alkkis.
5
1751
Vastaukset
- huolehdi
...olen nainen ja juonut 20v... nyt tuntuu että on tullut raja vastaan vasta terveydellisesti.....
raittiuden aloittamiselle onkin ensi maanantai. Toiseksi suosituin on huomenna. Kolmantena on ihan pian.
- ei vielä
tule kysymiäsi vaurioita. Musta silmä, katkennut kylkiluu, kipeä tukka ja tukeva morkkis ovat varmempia seurauksia.
- belin
Yleensä tuolla juomisella ei tapahdu muuta kuin että psyyke menee pikkuhiljaa sekaisin ja alkoholi alkaa käyttää Sinua etkä Sinä alkoholia. Keho kestää useimmilla yllättävän paljon! (vaikka joku taas voi saada haimatulehduksen yhdestä venähtäneestä viikonlopusta...)
Mutta vietä vielä rauhassa reipasta elämää. Alkoholista ei oikein kykene luopumaan silloin kun sen käyttämisen kokee vielä suurena nautintona. Siinä ei yleensä pelkät puhelinnumerot ja ryhmien tiedot auta. Tarvitaan nimittäin todellinen halu raitistua. Pitkäaikaisempaa raittiutta harvoin saavuttaa, jos tuntee joutuvansa luopumaan elämän suuresta ilosta ja olemaan "kuivilla". Kokemukseni mukaan raittiita päiviä alkaa kertyä sitten, kun kokee, että ei onneksi enää TARVITSE juoda.
Iloista matkaa ja hauskanpitoa!- Anni-Addiktio
Join niin kauan, että minä en enää juonutkaan, vaan joku minussa tahtoi vain juopua... Iloiset viinakset loppui monta vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899