kertokaa ny ihmiset, missä intias ois mukava käydä ? ...Lähden sinne junaileen ja oisin kiitollinen vinkeistä ..Oisko kellään mieles esim jotain erikoisen speciaalia, mikä kantsis tsekata ?
IntiaIntiaIntia
5
1198
Vastaukset
- mitä...
Ei kyllä paljon ole kokemusta, mutta haaveita on.
Agra, Varanasi, Udaipur, Leh, Puri, Bangalore, Mysore, Ajanta Gaves, Hampi, Karnatakan rannat (Gokarna), Sikkim, Darjeeling, Rajastanissa kameliretki, norsuilla tiikereiden jäljitys, DalaiLaman kaupunki (mikä se nyt oli, ei tule mieleen), Bollywood, turistittomat kylät maaseudulla, pitkät junamatkat, ja vaikka mitä. Edellisten lisäksi minä suosittelen Himalajan aluetta, riippuen tietysti mihin aikaan vuodesta olet Intiaan menossa. Kevät ja syksy ovat parasta aikaa vuoristossa, ilma on kauniin kuulas ja kesäisen lämmin. Luonto on upea ja maisemat mahtavat. Olen viettänyt pari keväistä viikkoa Dharamsalassa, tuossa Dalai Laman kotikylässä, jonka Tiibetin pakolaiset asuttavat.
Eikös sinne pohjoiseen mene joku "Toy Train", näin olen muistaakseni netistä lukenut. Joskus vielä minäkin...Delhi, Kalkutta ja Madras(Chennai). Orissassa Puri, etelässä kantsii käydä tamil Nadua ja Keralaa kiertelemässä. No joo, ota vaikka vuosi aikaa niin kiireettömästi tutustuu melko moneen paikkaan.
- kata
Itse olen kierrellyt eteläisessä intiassa paljon. suurimmaksi osaksi asunut keralan kochissa mutta kierrellyt myös ympäristöä. kannattaa käydä koko intian eteläisimmässä kärjessä eli tamil nadun kannyakumarissa, siellä kohtaa 3 merta eikä ole (ainakaan vielä) kovin paljon länsimaalaisia turisteja. Käymisen arvoinen ehdottomasti näiden kaikkien oppaiden ylistämien kohteiden sijaan tai lisäksi. munnari vuoriston teeviljelmät keralassa ovat kauniita nähdä, mutta automatka vaatii vatsalta päljon...
- maailmanperintökohteet
Tuossa linkki Intiassa oleviin maailmanperintökohteisiin, jos sellaisiin tutustuminen kiinnostaa. Joitakin niistä voisi olla kiva nähdä.
http://www.indiantravels.com/world-heritage-sites/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971