Vianor on tunnetusti voittanut joka vuosi kalleuskilpailun. Mutta se että rahalla saa myös ynseintä palvelua on kyllä yllätys.
VIANOR KALLEIN
7
2356
Vastaukset
- varakas
Olet ilmeisesti joku säälittävä yhden "miehen" veroja kiertävä rengasliike, jolla ei ole varaa edes markkinoida itseään?
- Asiakas
Olen jo monena vuotena käyttänyt Herttoniemen Vianoria ja palvelu on aina ollut hyvää. Olen päässyt kiireenkin keskellä sopivasti palveltavaksi ja joskus jopa jonon ohi. Renkaat olen saanut ihan käypään hintaan, eikä palvelumaksutkaan ole kohtuuttomat.
Tuote ja palvelu maksaa aina, joten ei mihinkään kauppaan kannata lähteä persaukisena. Jos jotain haluaa, on siitä oltava valmis myös maksamaan. Muutaman euron erosta ei kannata kenenkään vinkua. Ja jos kesärenkaat tuntuvat kallilta, niin ajakaa nastattomilla talvirenkailla kesät ja talvet!- aajlasdfa
Jos ´joku on päässyt "jonon ohi", sehän tarkoittaa stiä että muut odottaa sitten enemmän...Minullakin on kokemusta kyseisestä liikkeestä, palvelu oli mielestäni törkeän huonoa!
- muualta
Syksyllä 2005 talvirenkaat, Nokian HKPL 4, ostin
120 € halvemmalla muualta kuin Vianorista. Palvelu oli oivallista, ilman jonotusta. Ja jopa
vanteet pestiin ennen renkaitten vaihtoa.- muualla
Ja tulivatko jopa pyyhkimään pyllyn kun kävit odotellessa vessassa?
- juttu...
Lahden molemmilla Vianoreilla on kans niin huono palvelu etten ole pahemmin vieraillut liikkeissä. Kerran kummassakin :)
- Anonyymi
20025 samat kokemukset asiakaspalvelu ei voi toimia kun sitä ei ole
lähdein saman ongelman kanssa liikkestä minkä vuoksi sinne tulin
heiltä ostettu rengas puhki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913