Mites teillä iho on reakoinut kuurin loputtua?
Itsellä oli kuurin aikana iho hyvässä kunnossa.Ei näppylöitä ja rasvaista ihoa.Nyt 1kk jälkeen kuurin loputtua alkoi tulee pikkunäppylöitä,iho alkoi rasvottua ja nyt on näkyvissä 2 kunnon finniä.Onko tämä vain jokin reaktio kuurin loputtua?Palautuuko se ennalleen?
Itsellä oli kuurin aikana iho hyvässä kunnossa.Ei näppylöitä ja rasvaista ihoa.Nyt 1kk jälkeen kuurin loputtua alkoi tulee pikkunäppylöitä,iho alkoi rasvottua ja nyt on näkyvissä 2 kunnon finniä.Onko tämä vain jokin reaktio kuurin loputtua?Palautuuko se ennalleen?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Söin Roaa puoli vuotta syksyllä 2004 ja noin puolen vuoden kuluessa kuurin päättymisestä akne palautui. Kärsin keskivaikeasta aknesta. Olen aikoinaan kokeillut antibioottikuurit ja paikallishoidot ja nyt viimeisimpänä keinona Diane Novat, mutta ilman tulosta. Roa on ollut ainoa, joka on tehonnut, mutta valitettavasti tulos ei silläkään ollut pysyvä. Nyt olen juuri aloittanut uuden Roa-kuurin, annostus on hieman korkeampi ja tulen tod. näk. syömään sitä pidempään kuin ekalla kerralla. Kysyin lääkäriltäni, miten tavallista on, että akne uusiutuu Roankin jälkeen ja vieläpä melko lyhyen ajan sisällä. Hän sanoi, että kyllä se on melko tavallista, monet joutuvat syömään sitä useammankin kuurin. Toivottavasti tällä kertaa pääsisin lopullisesti eroon tästä vitsauksesta. Johan tästä on melkein 10 vuotta kärsitty:(
eikä lopullista apua ole tullut.Lievempänä tosin, muttä tällä hetkellä antibiootilla ja diane novalla ja avitcidillä mennään eteenpäin. Kaikkea_aivan kaikkea_kokeiltu.. Eikä edes ole kovin paha, vaan pinnallinen ,mutta rasittava ja laaja