Steppilauta!

Jartsa

Kokemuksia steppilaudasta,sopiiko se ylipainoiselle,olen ajatellut ostaa laudan ja askelmittarin,josta näkee sykkeen,askelmäärän,ajan ja kulutetut kalorit,olisko toimiva paketti??Kesällä jatkan pyöräilyllä,saisko näillä läskit tippumaan ja kunnon kohenemaan?

11

10870

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On steppilauta

Se on ihan hyvä, katselen samalla telkkaria kun steppailen.
      Sitä on vain harrastettava usein ja 30-40 minuuttia kerralla vähintään.
      On se aika ikävää , mutta voi varata vaikka hyvän elokuvan niin aika kuluu huomaamatta.
      Niissä on joissakin malleissa painorajoitus, olikohan 80-kiloa tai ainakin sata.
      Ihan hyvä, mutta ulkona pyöräilyä se ei voita.

• Minun kokemuksia

Steppilaudasta en tiedä muutakun, että oon ollu stepp tunnilla ja on tuntunu tehokkaalta. yks vaihtoehto on stepperi, itsellä seuraavanlaisia kokemuksia...

On tosi tehokas ja kiva käytössä, mutta kannattaa heti todella koekäyttää, että jos menee rikki niin saa vaihdossa uuden. Minulla nimittäin, vaikka en edes ollut tuolloin ylipainoinen, meni niitä rikki 4 kappaletta rungosta, kunnes en enää halunnut uutta. Taisi olla ketler merkkinen stepperi, tilasin Hobby Hallista. Eli heti vaan kunnon käyttöön, niin ei tuu pettymystä, jos alkaiskin käyttää puolen vuoden päästä ja kapine menis rikki eikä takuu tai palautusoikeus ole enää voimassa. Tykkäsin tosi paljon, mutta en ole uskaltanu itse ottaa riskiä, ku oli tosi iso vaiva aina palauttaa ja tilata uusi ja palauttaa ja.... joka kerta tuli myös treenaamiseen paussi ku sai odotella uutta sellasen viikon päivät. Käytin sitä tosi ahkeraan päivittäin ja jalkojen käyttö ei ollut mitään hidasta, vaan todella kiivasta, niin että sain todella hien ja tuntumaa jalkoihin. Näin ei se stepperi reppana kestäny kitkan tuomaa lämpöä rungossa, tai mistä lie johtunut.

Eli jos tällaista stepperiä harkitsee kannattaa hankkia jostain liikkeestä, johon se on helppo kiikuttaa takaisin ja saada uusi tilalle, jos se ei kestä "käyttöä". Hyvässä lykyssä se ei mene rikki.

• steppilaudan

ja stepperin.Tietenkin minulla on stepperi.
        stin tavaratalosta halvinta mallia.
        On kestänyt kovassa käytössä yli kolme vuotta.

• Jumppaaja
        steppilaudan kirjoitti:

ja stepperin.Tietenkin minulla on stepperi.
        stin tavaratalosta halvinta mallia.
        On kestänyt kovassa käytössä yli kolme vuotta.

Ai, tosi kiva kun on kestänyt. Minkä merkkinen?

• 39 Euroa
        Jumppaaja kirjoitti:

Ai, tosi kiva kun on kestänyt. Minkä merkkinen?

Siinä ei ole mitään hienouksia kalorimittareita ym.pelkkä stepperi.
        Minulla on kuntopyörä jossa on kaikki hienoudet.
        Ei niitä tule käytettyä.
        jos jaksaa olla pitkäjännitteinen tuloksia tulee hitaasti mutta varmasti.

• Jumppaaja..
        39 Euroa kirjoitti:

Ei niitä tule käytettyä.

Ei se mitään haittaa, se mun oli kans sellanen perusmalli ilman mitään hienouksia. En muista taisko siinä olla joku perus askelmittari. Voi olla et ei edes sitä, ku siitä on niin pitkä aika ku mulla oli sellanen. Ny miettimään jospa uskaltaisin kokeilla taas.

• Techistä
        39 Euroa kirjoitti:

Ei niitä tule käytettyä.

Mulla meni Gym tech rikki yhtä nopeasti kuin Hobby hallin saman hintainen stepperi eli kolmessa kuukaudessa. Käytän kolme/neljä kertaa viikossa 10000 askelta kerralla eli siitä tulee noin kahden tunnin urakka.
        Tietääkö joku jonkun todella luotettavan merkin?
        En haluaisi investoida turhan takia hirveesti rahaa laitteeseen joka hajoaa viimeistään takuuajan päätyttyä

• Jumppaaja
        Techistä kirjoitti:

Mulla meni Gym tech rikki yhtä nopeasti kuin Hobby hallin saman hintainen stepperi eli kolmessa kuukaudessa. Käytän kolme/neljä kertaa viikossa 10000 askelta kerralla eli siitä tulee noin kahden tunnin urakka.
        Tietääkö joku jonkun todella luotettavan merkin?
        En haluaisi investoida turhan takia hirveesti rahaa laitteeseen joka hajoaa viimeistään takuuajan päätyttyä

Voi ei. En taidakkaan sit hankkia. Kait me käytetään sit jotenkin vaan eritavalla tätä stepperiä, ku ollaan omamme saatu rikki. Hyvä kun ei kaikilla oo menny, ku minusta oli hurjan hyvä, kiva ja tehokas tapa kuntoilla. Sääli!

• Jartsa

Riittääkö päivittäin se 10000 askelta steppilaudalla?

• Mutta ainakin

Minä poljen 30-45 minuuttia yhtä soittoa.
        Katselen samalla elokuvia tai telkkaria.
        Luin ohjeista että 30-minuuttia pitää kunnossa mutta 40 min. jo laihduttaakin.

• Kestää
        Mutta ainakin kirjoitti:

Minä poljen 30-45 minuuttia yhtä soittoa.
        Katselen samalla elokuvia tai telkkaria.
        Luin ohjeista että 30-minuuttia pitää kunnossa mutta 40 min. jo laihduttaakin.

Eihän sitä kannata tilata tai ostaa.
        Osta 2 kpl 18x250x800 liimapuulevyä ja muutama poratappi. Sahaa päihin jaloiksi 200x250 palat, ja vinotueksi 200x200 palat sisäpuolelle, ja kestää steppailun ilman painorajoitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe