Kuva lehtijutusta (SSRI-katastrofi)

Ajattelin laittaa palstalle näkyviin tuon Iltalehdessä julkaistun tarinani.

http://kuvablogi.com/nayta/1/48113

Tilanteeni ei ole muuttunut miksikään. Seksuaalisuuteni on ja pysyy poissa SSRI-lääkityksen seurauksena. Lääkityksen lopettamisesta on kohta puolitoista vuotta ja oireet ovat edelleen samat:

-Iho genitaalialueella on täysin tunnoton.
-Aivoni eivät tunnista visuaalista seksuaalista ärsykettä.
-Ejakulaatio on epämiellyttävä ja kivulias.
-En kykene kokemaan minkäänlaista seksuaalista mielihyvää.
-Sosiaaliset emootiot, kuten rakkaus ja läheisyydentarve, ovat hävinneet.

Kokemani katastrofi EI ole skientologien propagandaa, vaan totisinta totta.

Viimeisimmät tutkimukset aiheesta viittaavat siihen, että SSRI-lääkkeet muuttavat geenien ilmentymää dopamiiniketjussa siten, että aivot eivät tunnista seksuaalista ärsykettä ja mielihyvän kokemusta ei synny.

Teille, joille lääkäri tarjoaa masennuslääkitystä, haluan sanoa seuraavaa:

Miettikää tarkkaan, haluatteko ottaa riskin!

Markus
4431
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

on päin vastainen! Söin masennus lääkkeitä melkein viisi vuotta ja lopettamisen jälkeen ei jäänyt mitään haittavaikutuksia "päälle" eli ei pidä senkään asian suhteen yleistää.
Jos en olisi aikoinaan lääkkeitä syönyt niin en olisi tässä elämässä enää kiinni, jos olisin ollenkaan olemassa.
Minulle lääkkeet toi elämän takaisinja nyt nautin siitä ja seksistä!

Äänestä
  • Miten voit olla noin typerä, että yleistät vaikutukset? Ne ovat yksilöllisiä ja minulla ei lääke ole seksihaluihin ainakaan vaikuttanut.

    Sinulla on selvästi masennus, joka saa aikaan sen. Tai väärä SSRI. Impotenssiinkin on lääke, pikkumies.

    Äänestä

  • SSRI:n Onnellinen Käyttäjä kirjoitti:

    Miten voit olla noin typerä, että yleistät vaikutukset? Ne ovat yksilöllisiä ja minulla ei lääke ole seksihaluihin ainakaan vaikuttanut.

    Sinulla on selvästi masennus, joka saa aikaan sen. Tai väärä SSRI. Impotenssiinkin on lääke, pikkumies.

    ..nyt!

    MISSÄÄN vaiheessa en ole väittänyt, että SSRI-lääkkeiden käyttämisestä automaattisesti seuraa seksuaalisuuden lopullinen menettäminen!!!

    Mutta RISKI on olemassa. Kuten minun tapauksessani kävi hyvin ilmi.

    Teit diagnoosin, jonka perusteella minulla on masennus. Ilmeisesti olet paras asiantuntija Suomessa, sillä kolme eri psykiatrian erikoislääkäriä on kanssasi eri mieltä.

    Impotenssia minulla taas ei ole. Erektio on kivikova ja kestävä. En vain tunne aktin aikana yhtään mitään.

    Pikkumieskään en tunnusta olevani... Elopaino 92 kiloa ja kaikki lihasta. =)

    Äänestä

  • SSRI:n Onnellinen Käyttäjä kirjoitti:

    Miten voit olla noin typerä, että yleistät vaikutukset? Ne ovat yksilöllisiä ja minulla ei lääke ole seksihaluihin ainakaan vaikuttanut.

    Sinulla on selvästi masennus, joka saa aikaan sen. Tai väärä SSRI. Impotenssiinkin on lääke, pikkumies.

    ..pari asiaa sinulle, SSRI:n onnellinen käyttäjä.

    Kauanko olet lääkkeitä syönyt?

    Itselläni seksisivuvaikutukset olivat n. kahden vuoden ajan lähinnä toiminnallisia. (Orgasmin saaminen vaikeutui, siemennestettä vuoti omia aikojaan jne). Seksihaluni olivat ennallaan.

    Mutta n. 2 vuoden SSRI-käytön jälkeen tapahtui katastrofi. Pitkään jatkunut lääkealtistus muutti aivojen toiminnassa jotain pysyvällä tavalla.

    Kohtalotovereitani (netin vertaisryhmässä) on esim. USA:ssa yli 400.

    Jos et koskaan joudu jakamaan minun kohtaloani, sinun on syytä onnitella itseäsi.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nimetön kirjoitti:

Ajattelin laittaa palstalle näkyviin tuon Iltalehdessä julkaistun tarinani.

http://kuvablogi.com/nayta/1/48113

Tilanteeni ei ole muuttunut miksikään. Seksuaalisuuteni on ja pysyy poissa SSRI-lääkityksen seurauksena. Lääkityksen lopettamisesta on kohta puolitoista vuotta ja oireet ovat edelleen samat:

-Iho genitaalialueella on täysin tunnoton.
-Aivoni eivät tunnista visuaalista seksuaalista ärsykettä.
-Ejakulaatio on epämiellyttävä ja kivulias.
-En kykene kokemaan minkäänlaista seksuaalista mielihyvää.
-Sosiaaliset emootiot, kuten rakkaus ja läheisyydentarve, ovat hävinneet.

Kokemani katastrofi EI ole skientologien propagandaa, vaan totisinta totta.

Viimeisimmät tutkimukset aiheesta viittaavat siihen, että SSRI-lääkkeet muuttavat geenien ilmentymää dopamiiniketjussa siten, että aivot eivät tunnista seksuaalista ärsykettä ja mielihyvän kokemusta ei synny.

Teille, joille lääkäri tarjoaa masennuslääkitystä, haluan sanoa seuraavaa:

Miettikää tarkkaan, haluatteko ottaa riskin!

Markus

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu