mulla on tummaleväpleko joka on tällä hetkellä 19v... kauan se voi vielä eläää!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????
montako vuotta monni voi elää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3
673
Vastaukset
- hoitsu
Ja oikean kokoisessa altaassa hyvällä tuurilla kymmenenkin vuotta. Toivotaan parasta, jos olet jo ehtinyt kiintyä kalaasi ja haluat sen elävän.
- Kira
Minun rakas partamonnini eli lähes kymmenenvuotiaaksi. Toivottavasti partis kakkonen elää yhtä pitkään...
- vanha monni
kyllä tollanen pleko voi hyvässä hoidossa elää vaikka useita kymmeniä vuosia. On ollut tapauksia, että hoitaja on kuollu ennen ku hoidettava. Usein vaan käy nii, että hoito on puutteellista ja siitä syystä fisu kupsahtaa ennen aikojaan. Sehän voi isossa altaassa kasvaakin yli puolimetriseksi ja jätettä tulee sen mukaan. Ei muuta ku hauskoja hetkijä Teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996