Aamu-tv:n ANNA VUORINEN

Bråwa

Näin yhtenä päivänä Aamutv:n Anna Vuorisen kaupassa ja tänään aamuteeveessä.
Ujo nainen hän on, tervehtiessäni hän punastui kuin koulutyttö.

Tänä aamuna katseeni kiinnittyi hänen upeisiin sääriinsä. Onkohan Anna vielä vapailla markkinoilla?

55

41246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olli

En tiedä onko vapaana, mutta jos joku tietää niin kertokoon. Näyttävä nainen ja minunkin makuuni!

• Pohjanmaalta

Ylen aamutiimillä on muutenkin näyttävämmät naisjuontajat kuin kilpailijallaan. Onhan ylessä vielä tämä Kati N eikä ne muutkaan ole hassumpia!
      Kaiken lisäksi he ovat vielä työssään ammattitaitoisempia eikä sellaisia sönkkääviä tekopirteitä kuin maikkarin muijat!

• Ingvaar

Just så! Voin vain olla samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.

• jepu
        Ingvaar kirjoitti:

Just så! Voin vain olla samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.

Anna on söpö

• Vanittaja
        jepu kirjoitti:

Anna on söpö

Kyllä ennen oli paremmin, kun ruudussa oli kaisa kirves.Onhan yleläiset kyl parempii ku maikkarin tyypit.

• ihana yksilö!
        jepu kirjoitti:

Anna on söpö

Rakastan myös monia muita YLEn juontajia ja toimittajia.

• Daniel12
        Vanittaja kirjoitti:

Kyllä ennen oli paremmin, kun ruudussa oli kaisa kirves.Onhan yleläiset kyl parempii ku maikkarin tyypit.

Mielipidekysymyksiähän nämä ovat mutta itse en Kirveessä juuri kauneutta huomannut, sen ajan mitä muija ruudussa mähläsi. Tosin en pidä sitä uutisten lukijan toimessa kovinkaan tärkeänä kriteerinä.
        Kaikki kritiikki ei pohjaudu kateuteen, jotkut haluavat myös laadukasta tv-tuotantoa myös sen itseisarvon vuoksi.

Kirveen esiintyminen oli epävarmaa ja epätasaista, jännitys löi läpi, kädet vapisivat ja muu olemus oli luonnottoman jäykkä. Eräänä aamunakin meinasivat uutiset jäädä neitokasielta kurkkuun sellaista kakomista oli koko puhe. Kanavaahan tietenkin voi vaihtaa mutta Yle tuottaa suomen laadukkaimmat tv-uutiset ja ei viitsisi niistä heikkotasoisen lukijan takia luopua.
        Oli oikein että muija siirrettiin tai siirtyi itse suosiolla syrjään ruudusta!

• iupoöiuv

Eikös tuo ole ollut Maikkarilla?

• Jeps.
        jepu kirjoitti:

Anna on söpö

Hyvä juontaja.

• Heppu

Anna on kuiteskin yli muiden. Tosin Sari Huovinen oli tänä aamuna aika herkullisen näköinen pakkaus pusuhuulineen.

Ylen aamutv:n naistoimittajat eivät pidä useinkaan polvipituista hametta. Se vain toisi paremmin heidän naisellisuutensa esille. :)

• AaPee

mukaelma lastensadusta RUMA ANKANPOIKANEN

runo: kun Kaisa tahtoi skandaalin..."

Olipa kerran ylen pieni uutistenlukija,joka tahtoi olla enemmän kuin muut uutistenlukijat...
        hän halusi olla taivaan tähdet ja kuut..."
        http:/ /www.yle.fi/yle24/kuvat/kirveskaisa.jpg

"olenpas kaunis ja rohkea" tuumi kaisa vainen toven haluan elää täysillä HC Andersenin satua ruma ankanpoikanen...

Yle on minulle vain harjoittelupaikka, haluan täältä itselleni
        mainosta,siksi esittelen uusia kampauksiani, meikkejä ja
        kynsilakkoja,vihkisormusta esittelen nimettömässäin, puutteitain korostan...
        sitten joskus kun olen viisaampi haluan itselleni myös oikean työn stockmanin kosmetiikkaosastolta!

Siippani on minulle vain kappale, onhan minun luotava uskollisuutta katsojille, pidettävä sormusta nimettömässäin ja annettava kuva tasapainoisesta naisesta, jolla on aviomies, perhe ja vihkisormus...
        vaikka, jos totta puhutaan, välillä minusta tuntuu että en tiedä onko siippani edes olemassa, SIIS, en tiedä onko sormus nimettömässäin huijausta, vai onko minulla aviopuoliso... vaikea päättää hmmm"

noh, pääsiäismunasta saa uuden rihkamasormuksen, esittelen sitä sitten ensi syksynä ylen katsojille, kun morkkiksen jälkeen palaan takaisin ruutuun ajamaan karkuun kaikkia ylen vannoutuneita katsojia,
        vaikka minusta vähän nyt tuntuu, että minua ei
        kelpuuteta enää Ylen aamutiimiin ensi syksynä !
        Mutta sääli on sairautta ja koska Yle on kaikkien ...
        suojatyöpaikka, uskon että pääsen vielä jatkossakin esittelemään itseäni, ammattitaidotonta vajavaisuuttani sekä typeryyttäni koko kansalle, ehkäpä tuo... ollako vai eikö olla mietti pikku-kaisa hmmmm.

Mutta nyt haluan ELÄÄ, ja täysillä... haluan mukaan presidentin juhliin tekemään ohjelmaa,sitten ohjelmanteon jälkeen päästän irti todellisen minäni, sen todellisen minän mikä sielussain myllertää...
        hmm. suunnitelmallisuus, miten sitä minusta löytyykään,
        toivottavasti itse itsestäni laatimat kirjoitukset netin
        keskustelupalstoilla, jotka vähintään ovat aiheetonta ylistystä, purevat tyhmiin kakaroihin, aikuiset miehethän eivät ota minua tosissaan...
        saa sitten yle esittää ohjelmaa "kriisiapua nuorillepareille"
        kaikille niille onnettomille nuorille pariskunnille, joille annan
        esimerkkiä kuinka parisuhteessä petetään, sillä saan käännytettyä ainoastaan nuoret kokemattomat pojanklopit, joita voin pyöritellä saadakseni palstatilaa roskalehdistä, nämä tälläisethän liikkeitäni seuraa aamuisin kun vähä niinku flirttailen puolihuolimattomasti poikasille television kautta...
        www.katso.fi/lehti/uusin/article116450.html
        (linkki ei saata aueta, jutun julkaissut A-lehdet nimittäin sai tuomion painokanneherjauksesta joulukuussa 2005 ja luopui ilmeisessä häpeässä lähes välittömästi katso lehdestä)

mutta kuinkas sitte kävikään:

nimittäin katso lehti osui paikalle kun pikku-kaisa petti ja julkaisi kuvan aivan tavallisesta suomalaisesta naisesta toppatakissaan, naisesta joka ei ollut missi
        tai viihdemaailman stara...

kansalaiset ällähtivät, mitä pettua meitä on huijattu... ja tämä nainen joka tuli olohuoneisiimme ja vakuutti itseään tasapainoiseksi, perheelliseksi ym. vihkisormus nimettömässään, on katso lehdessä "kuumaromanssi" jutussa jonkun pojan kanssa joka ei ole hänen
        aviopuolisonsa"

se ei sitten ollutkaan se Kaisa Kirves johon luotimme, pitikö edes hänen lukemansa uutinen paikkaansa kun näin kylmäverisesti on huiputtanut meitä katsojia...

Ja Kaisan henkinen pyyhekumi on alkanut hangata kipeää
        muistoa pois, hän on laihtunut huomattavasti viimeisten vuosien aikana, se onkin normaalia kun ihmisessä alkaa kulkea nesteet alhaalta ylös latvaa, karistaa se ystävät,kilot ja todellisuuden... hän haluaa unohtaa tapahtuneen toteamalla mielessään "juttuja tulee,juttuja menee", mutta unohtaako tylsistyneet Ylen uutisia katsovat, jotka ovat närkästyneet että heitä pidetään yhtä hölmöinä kuin tv-ohjelma itse!"

kuvassa tuore päivitys Ylen uutistenlukijoista ja aamutiimistä, kuvassa alaoikealla on tyhjä ruutu: siinä oli ennen Kaisa Kirves
        http://www.yle.fi/yle24/lukijat.php

• :)

Vielä viiden vuoden jälkeenkin Sari on tänä aamuna todella vetävän näköinen ja herttainen!!! Kauniit kasvot, viehättävä hymy ja seksikäs kampaus.

• Heppu

Mutta nuo otsikossa mainitut ovat upeita Ylen aamutiimiläisiä!

• Ripa

Onko kaikilla sukkahousut, jos on niin niitä vois vähän vilauttaa telkkariruudussa!!

• naminami

Miten voi olla noin söpö tyttö olemassakaan. Aivan mielettömän ihana pakkaus, ne silmät varsinkin... Onkohan vielä vapaa? Taitaa olla muutaman vuoden minua vanhempi, mutta kyllä kelpaisi.

• Oi Anna!

Täytyy kyllä sanoa, että Anna Vuorisessa on sellaista miellyttävää raikkautta, joka näiltä "kohukaunottarilta" puuttuu. Sellainen suloinen naapurintyttömäinen ihminen. Silmissä sellainen jatkuva hymy. Huoh... Juuri tuollaisten juontajien vuoksi voisikin alkaa maksaa TV-lupaansa.

• varmaa tietoa

Ou jees, Anna on kotoisin pieneltä pohjoissavolaiselta paikkakunnalta, joka on sattuneista syistä itsellekin tuttua seutua. Kylällä puhutaan, että Anna on menossa tänä kesänä naimisiin. Joten onnea hänelle!

• olen aamuteeveen katsoja

vain Annan takia. Onnea Annalle ja kaiffarille joka on hänet omakseen onnistunut sieppaamaan. Anna on huippumussukka! Kaunis ja ammattitaitoinen.

• mara82

Olipa ikävä kuulla että aamu-tv-n. kaunein ja valovoimaisin juontaja on siirtynyt muihin tehtäviin. Anna Vuorinen oli mielestäni kaikkein luonnollisin ja iloisin tv toimittaja mitä koko tv historian aikana olen nähnyt. (yli 40 vuotta)
      Mitä tulee siihen Annan esiintymiseen . Sitä oli oikein ilo katsella. Anna jännitti mielestäni ainakin joskus aivan hirveäst, mutta ketäpä ei jännittäisi tv.ssä. esiintyessä, mutta mitäpä siitä. Toisekseen oli todellaki mukava nähdä että, muuten lähes täydellinen ihminen, kaunis ja hyvin itseään ja asioita ilmaiseva ihminen ei kuitenkaan ole aivan täydellinen. Annan jännittämistä oli mukava katsella ja se oli ehdottomasti koko aamun koho kohta kun Anna ilmestyi kuvaruutuun. Koko päivä oli pelastettu.
      Toivonpa totisesti että Anna palaa vielä tv ruutuun ja vieläpä pikaisesti, niin suosittu hän on meidän perheessämme ja useimpien työtovereiden mielestä.
      Anna, älä lannistu vaan palaa ruutuun. Jännittäminen kuuluu elämään ja muiden mielipiteistä ei kannata välitää. Arvostelu, siis nekatiivinen, sehän on vain kateellisten ihmisten paneskelua.
      Anna plet meidän perheen mielestä todellinen tähti jonka rinnalla idolsit BB.t yms. muut ovat vain naurettavia tyrkky pyrkyreitä. Hyvää jatkoa Anna ja palaa pian tuutuun.

• .,.,.,

Anna on palannut ruutuun yhtä hehkeänä kuin ennenkin.

• pampers...

Näyttäis vaan taas olevan paksuna, joten ilo jäänee lyhyeksi.

• dred5r

Panisin jos saisin. Kauniit sääret myös.

• Joonas s
        dred5r kirjoitti:

Panisin jos saisin. Kauniit sääret myös.

Hörhöilettekö te kaikista palvelualalla näkemistänne duunareista palstalla? mäkin voisin alkaa listata. Tänään Alepan kassan Ritu oli söpö kun sillä ei ollut lainkaan tissiliivejä. SItten taksikuski Pertsa haisi valkosipulille. Sitten kassaneiti flirttaili mulle. Ja että tuolla meidän postinkantajalla on sitten nätti mekko.

• lbb

Kiitos kuvista. Luonnollinen kaunotar. Naimisissa tosin. Yksi lapsi.

• we34rty

on tyhmä femakko

• pi

No onpas ikävä uutinen että Anna vaihtaa maisemaa, mutta aamuherämiset eivät liene herkkua. Ilmeisesti hänen tilalleen on tullut sitten se kaamea Stenroos, joka sekoilee sanoissaan, ei ole ollenkaan toimittaja-ainesta, tekee fiksuille ihmisille, siis haastateltavilleen, typeriä kysymyksiä, käyttää slangia puhuessaan ja on muutenkin hermoilevan näköinen ja oloinen. TV1:n aamussa ollut aina kovin asianmukaiset ja ammattinsa osaavat naistoimittajat vaan tämä Maria Stenroos...tekee mieli sulkea koko TV, mutta onneksi voi aina vaihtaa MTV3:lle.

• giulb,

Anna on super-kaunotar... luonnollinen.

• eikö tuo

ole ollut ruudussa just äsken aivan ennallaan

• AA-tuomari

en kyllä tunne Annaa... mutta jos linkki löytyy niin mielelläni arvostelen

• Annafan

Jos ei, niin antaa olla.
        Tyydy sinä vaan Rita Strömmeriin.

• Dadaaan

Da

• hpng
        Dadaaan kirjoitti:

Da

Anna on huippu naturelli.

• Oon aivan samaa mieltä. Nätti on ja kivan tuntuinen. Olen vuosikaudet ollut hänen ihailijansa.

Ei ole vapailla markkinoilla. Turha toivo. Ei noin kiva ihminen pysy vapaana kovinkaan kauaa.
      Vastíkäänhän oli virastaan vauvalomalla.

• Cityhuuhkaja
    • öb.l

Super Naturel.

• Annalisääää.,

Joka aamu Sua odotan. Piristät mun päiväni. Kiitos Anna.

• Miss Plastic
    • 978966986

IKÄVÄ ANNAA.

• 03+330

Plastic-linkissä väärä Anna.

• jghljghllllllbjb

Anna takaisin tai en maksa TV-lupaa.

• JK

IKÄVÄ ANNAA

• ihstn

Mahtava pakkaus! Eikä vain ulkopuolelta

• voih

Olin jo lähes unohtanut tämän viehättävän kaunokaisen. Aamu tv oli aivan pakko katsoa, aiheesta piittaamatta, jos ihana Anna oli mukana.

• 9809870899970007+

Minne Anna on kadonnut? Äitiyslomalla? Ei huvita uutiset enää.

• Kaipuun vanki

Anna Vuorinen on pelastanut minullekin monta apeaa aamua. Kaiholla muistelen häntä ja toivon hänen pian palaavan piristämään kaikkien päivää. Sensuelli ja herkkä nainen, -harvoin näkee yhtä ilmeikkäitä kasvoja. Kauniskin on, persoonallisella tavalla. Toivottavasti hän ei anna stailata itseään muodin mukaisella tavalla.

• pjjbppkm
        Kaipuun vanki kirjoitti:

Anna Vuorinen on pelastanut minullekin monta apeaa aamua. Kaiholla muistelen häntä ja toivon hänen pian palaavan piristämään kaikkien päivää. Sensuelli ja herkkä nainen, -harvoin näkee yhtä ilmeikkäitä kasvoja. Kauniskin on, persoonallisella tavalla. Toivottavasti hän ei anna stailata itseään muodin mukaisella tavalla.

Ikävä.

• voizek

olin aamutv;n Anna Vuuorisen kanssa riparilla Loimaalla noin v.-70 tai -71,yksipuolisen kirjeenvaihdon vuoksi juttumme jäi kesken,joten ois kiva jos otettas yhteyksiä

• Täsä

http://www.google.fi/imgres?hl=fi&client=firefox-a&hs=0jh&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1698&bih=816&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=qa8N18GaR-AjAM:&imgrefurl=http://emdzei666.wordpress.com/2008/05/12/onko-miespuolinen-tyontekijasi-taas-myohassa-godtube-amen-videotuomarille-fudut-suomen-sivuverkkomaalista/&docid=Qi_ka9sQ482fmM&imgurl=http://blu1.storage.msn.com/y1pEgAq9t0Y_RFLhph0SbOMl-Oa293VQqcmuf6W_j7QXf-F7jc1mEG8yPlbOh5koaSej9nQ4yEwUOuS95ObVR0kCSHM3PLAHUIl?PARTNER=WRITER&w=549&h=310&ei=YKhYUI2kL4SP4gTL0oDoDw&zoom=1&iact=hc&vpx=971&vpy=152&dur=3617&hovh=169&hovw=299&tx=126&ty=63&sig=109520730357232762843&page=1&tbnh=110&tbnw=195&start=0&ndsp=34&ved=1t:429,r:14,s:0,i:114

• ghj

Anna on palannut ruutuun yhtä kauniina kuin ennenkin.

• jope1

Ihana Anna, aamujen ilo.

• Ununun

Kääk se ärsyttävä saukkonen on viennyt annan hommat.....kiva on annaa ollut katsoa joskus näkyy hameen alle kunnolla jopa joskus ei pidä pikkareita ja hyvin trimmattu tussu vilahtaa

• Hhhhhhhh

• Hfffj

• Anonyymi
        Hfffj kirjoitti:

Kaunista.

Anna rupsahti... Ja olemus ollut muutenkin sotkuinen Yle antoi varoituksen ja kehoitti Annaa ryhtiliikkeeseen mutta anna ei mennyt kuntosalille vaikka Ylellä on oma sellainen... Milloinkahan Savikko palaa vauva lomilta nyt ois kiva katsella kun rinnoissa maitoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna rupsahti... Ja olemus ollut muutenkin sotkuinen Yle antoi varoituksen ja kehoitti Annaa ryhtiliikkeeseen mutta anna ei mennyt kuntosalille vaikka Ylellä on oma sellainen... Milloinkahan Savikko palaa vauva lomilta nyt ois kiva katsella kun rinnoissa maitoa

Ei taida Savikko enää palata Yleen, on niin kauan ollut jo poissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe