piereskely

kohtalotovereita?

Mulla on probleemana piereskely. Onhan se normaalia, että ihmiset piereskelevät päivittäin, mutta mua alkaa ottaa kupoliin todella pahanhajuiset "pierukohtaukset". Mulla on lievä laktoosiongelma, ei kelialiaa tai muuta. Mutta mä en voi enää syödä mitään kaaleja (kukka, parsa, jäävuorisalaatti), papuja, sipulia, tuorekurkkua jne, kun kaikki pierettää. Pierusta voi jopa haistaa, että olen syönyt kaalia. Mä syön ja haluaisin syödä kasvispainoitteista ruokaa. Aina saa miettiä etukäteen joudunko menemään parin tunnin päästä ihmisten ilmoille sen jälkeen, jos olen syönyt näitä ruoka-aineita. Ja entäs juomat, ei siideriä ja punaviiniä. Punaviinistä en kyllä luovu.

Mä luulen, että mun vatsa on tullut herkemmäksi stressin takia. Stressi kaudella mun vatsakin oli löysänä, mutta se katos saman tien kun stressikin hävis. Piereskely ei. Ja voi miesparkani, hän saa kärsiä tästä eniten. Onko mulla muuta keinoa, kun lopettaa noiden syöminen kokonaan ja syödä pelkkää perunaa ja lihaa. Ei kovin ravintoarvokasta elämää.

Onko kohtalotovereita?

4

4670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minuakin pierettää

paljon. Se ei luultavasti minulla mistään ruuasta johdu vaan muuten vaan pierettää paljon:(

• olis

yks kohtalotoveri,mutta mua tuntuu pierettävän nykyisin peruna.Perunamuusi on jopa liian raskasta ruokaa,tulee usein huonot oltavat jälkeenpäin.Mut toisaalta,jollei piereskelis,niin kuis kauhee olo siitä seuraakaan.Mitäs sitä turhaan pahanhajuista ilmaa sisällään pitämään.

• Ella

Hei. Mulle tuli mieleen, että syötköhän liian suuria annoksia kerralla? Kokeile vaikka parin viikon kuuria niin, että syöt päivällä pieniä annoksia 4 tunnin välein ja juot paljon vettä. Luulen, että voisi auttaa. Apteekista saa myös lääkkeitä ilmavaivoihin, esim. cuplaton.

• täälläkin, ainakin jossain määrin. Mulla varmaan johtuu stressistä, kun vatta on enemmän tai vähemmän rikki. Ja jos taas ei ihan hajalla, niin ainakin ilmavaivoja perrrrrkeleesti. Mutta kuten Ella totesi;varmaan yksi hyvä lääke on syödä kerralla vähemmän mutta useammin. Ittellä niin epäsäännölliset ruokailutottumukset, että voi johtua omat ongelmat ainakin osittain siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      81
      3888
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      95
      3271
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      117
      2554
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1734
    5. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      142
      1628
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      76
      1560
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      90
      1483
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      103
      1421
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1113
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      59
      1111
    Aihe