Ihme nikkejä?

animattiN

Aloitetaan joku aihe ja sitten ei vaivauduta vastailemaan ollenkaan tai vastataan muutaman kerran.
Sitten ei kuin uutta kyselyä kehiin ja sama jatkuu.
Miksi vaivautua tekemään aloituksia jos ei oma mielenkiinto kestä paria vastausta enempää.

68

2691

Vastaukset 68

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun me

kaikki emme trollaa emmekä ole
      trolleja, siinä se!

• animattiN

Aloituksen oikein. Trollit nähtävästi niitä aloituksia tekeekin jos ei vaivauduta edes vastailemaan aloituksiinsa. Joten kuulutko sinä trolleihin?

• Tekevät jatkuvasti

uusia riitelyaloituksia;D

• animattiN

Paikkaansa, riitely aiheet tekee toiset lukijat tai kirjoittajat, niinkuin sinäkin nyt yrität.

• nyt itse
        animattiN kirjoitti:

Paikkaansa, riitely aiheet tekee toiset lukijat tai kirjoittajat, niinkuin sinäkin nyt yrität.

aloitit riitaketjun, etkä edes ensimmäistäsi. Sinulla on kyllä outo tyyli haastaa jokapaikassa riitaa. taidat olla se sama joka haastaa riitaa aina Goldiellekin, ainakin tulit juuri niihin aikoihin tällä nikilläsi palstalle, kun tämä nainen alkoi hänen perässään suksimaan. No myönnätkö?

• animattiN
        nyt itse kirjoitti:

aloitit riitaketjun, etkä edes ensimmäistäsi. Sinulla on kyllä outo tyyli haastaa jokapaikassa riitaa. taidat olla se sama joka haastaa riitaa aina Goldiellekin, ainakin tulit juuri niihin aikoihin tällä nikilläsi palstalle, kun tämä nainen alkoi hänen perässään suksimaan. No myönnätkö?

Luuloissasi ihan rauhassa. Ettet vain olisi itse se perässähiihtäjä.

• miettii

Ne nikit jotka vastaavat jatkuvasti omassa aiheessaan jokaiselle vaikka ei ole mitään sanomista metsästävät vain pallukkaa:)

• animattiN

Ei tuokaan aina pidä paikkaansa ja oikeastaan mitä sitten. Itse nyt perään sellaista asiaa, kun ei mielenkiinto riitäkkään loppuun asti aloituksissa.
        Alotetaan ja sitten vähät välitetään niistä jotka ovat sinne kirjoitelleet ja toivovat jotain keskustelua aloittajan kanssa.

• miettii
        animattiN kirjoitti:

Ei tuokaan aina pidä paikkaansa ja oikeastaan mitä sitten. Itse nyt perään sellaista asiaa, kun ei mielenkiinto riitäkkään loppuun asti aloituksissa.
        Alotetaan ja sitten vähät välitetään niistä jotka ovat sinne kirjoitelleet ja toivovat jotain keskustelua aloittajan kanssa.

Moni aloittaa aiheen johon haluaa mielipiteitä jotka sitten lukee kun on aikaa,eivät kaikki ole työttömiä kuten sinä eikä heillä ole aikaa päivystää täällä kellon ympäri:))

• animattiN
        miettii kirjoitti:

Moni aloittaa aiheen johon haluaa mielipiteitä jotka sitten lukee kun on aikaa,eivät kaikki ole työttömiä kuten sinä eikä heillä ole aikaa päivystää täällä kellon ympäri:))

Vedät työttömyyteni mukaan keskusteluun. Miten sinäkin alennuit vastaamaan minulle kun olet niin saakutin viisas ja töissäkin viellä?
        Onko joku kussut sukkaasi kun et osaa rakentavasti keskustella?

• ystävällinen;D
        animattiN kirjoitti:

Vedät työttömyyteni mukaan keskusteluun. Miten sinäkin alennuit vastaamaan minulle kun olet niin saakutin viisas ja töissäkin viellä?
        Onko joku kussut sukkaasi kun et osaa rakentavasti keskustella?

Tuotako tarkoitat rakentavalla keskustelulla;D

• odottelet
        animattiN kirjoitti:

keskustelua, niin ihmettelen miksi en ole huomannut sinun todella
        keskustelevan koskaan kenenkään vastaajan kanssa?
        Tapanasi on töksäytellä mielipiteitäsi muutaman sanan lauseilla,
        jotka melkein aina hipovat hyvän maun rajoja ?

• animattiN
        odottelet kirjoitti:

keskustelua, niin ihmettelen miksi en ole huomannut sinun todella
        keskustelevan koskaan kenenkään vastaajan kanssa?
        Tapanasi on töksäytellä mielipiteitäsi muutaman sanan lauseilla,
        jotka melkein aina hipovat hyvän maun rajoja ?

Vastaa kuin sinne huudetaan. Sinuna olisin hiljaa, puskajussi.

• miettii
        animattiN kirjoitti:

Miksi siis ihmettelet?

• tosiaankaan
        animattiN kirjoitti:

voi olla luotaan työntävämpää "keskustelijaa" kuin sinä, >:=)
        Ihmettele nyt sitä, miksei sulle kukaan viitsi vastata.

• animattiN
        tosiaankaan kirjoitti:

voi olla luotaan työntävämpää "keskustelijaa" kuin sinä, >:=)
        Ihmettele nyt sitä, miksei sulle kukaan viitsi vastata.

Eihän ole minulle vastaamisesta kyse vaan yleensä koko ketjusta.
        Ja vastasithan sinäkin nyt.

• laittaa älylliseen
        animattiN kirjoitti:

keskusteluun johdattelevan aloituksen ja saa vain heikkolahjaisten mölinöitä, niin kyllähän siinä kai mielenkiinto hiipuu, kenties.

• animattiN
        laittaa älylliseen kirjoitti:

keskusteluun johdattelevan aloituksen ja saa vain heikkolahjaisten mölinöitä, niin kyllähän siinä kai mielenkiinto hiipuu, kenties.

Olivat mielestäni kiinnostavia mutta,,mutta,,aloittajalla ei riittänyt mielenkiintoa jatkaa enempää. Näin on tapahtunut monesti. Kuitenkin sama henkilö aloittaa toisen keskustelun välittämättä siihenkään tulleista vastauksista. Surku vaan,,,:(

• hapannaama
        animattiN kirjoitti:

Olivat mielestäni kiinnostavia mutta,,mutta,,aloittajalla ei riittänyt mielenkiintoa jatkaa enempää. Näin on tapahtunut monesti. Kuitenkin sama henkilö aloittaa toisen keskustelun välittämättä siihenkään tulleista vastauksista. Surku vaan,,,:(

tätä tällä avaajalla, minäkin pistän lusikkani tähän varsin typerään sanailun soppaan, jonne muutkin sortuvat, tämän siivottoman, riitely haluisen nais immeisenn kanssa hoh hoijakkaa. Onpa hauska tunnelma täällä: kuinka eksyinkään, tänne känälään...

• animattiN
        hapannaama kirjoitti:

tätä tällä avaajalla, minäkin pistän lusikkani tähän varsin typerään sanailun soppaan, jonne muutkin sortuvat, tämän siivottoman, riitely haluisen nais immeisenn kanssa hoh hoijakkaa. Onpa hauska tunnelma täällä: kuinka eksyinkään, tänne känälään...

Vaikka herneet nenääs.

• hapannaama
        animattiN kirjoitti:

Vaikka herneet nenääs.

samat sulle eri paketissa, maku on enempi kitkerä.

• Ramperi

tulee mieleen että toiset hoitavat alotuksen
      niinkuin leipäpappi oman virkansa. Olisi
      kohteliasta toisia kohtaan jos alottaja
      osoittaisi kiinnostusta muidenkin mielipiteisiin.

• animattiN

Sitä tuntee itsensä jotenkin jymäytetyksi kun ei saakkaan vastausta aloittajalta.

• Veikko-eno
        animattiN kirjoitti:

Sitä tuntee itsensä jotenkin jymäytetyksi kun ei saakkaan vastausta aloittajalta.

sinä se olet alkanut oikein kilpaan Ajosmiehen kanssa palstan vastenmielisimmästä riidanhaastajasta.

Täytyy sanoa, että Jermu on myös usein riitelijä, mutta hän osaa tehdä riitelystä taitolajin.
        Siihen sinusta ei ole.

• miettii
        animattiN kirjoitti:

haukkumisia ja loukkauksia,niitäkö muka odotellaan?

• se heppu
        Veikko-eno kirjoitti:

sinä se olet alkanut oikein kilpaan Ajosmiehen kanssa palstan vastenmielisimmästä riidanhaastajasta.

Täytyy sanoa, että Jermu on myös usein riitelijä, mutta hän osaa tehdä riitelystä taitolajin.
        Siihen sinusta ei ole.

olisi oivallinen riitelijä, mutta sillä on paha vika ruveta riitelemään jonkun toisen puolesta.
        Siksi hän ei saa kaikkea sympatioistani.

• animattiN
        Veikko-eno kirjoitti:

Siihen sinusta ei ole.

En kilpaile kenenkään kanssa. ei ole tarvis. Aloitukseni oli aivan normaali kunnes te luetun ymmärtämis vaikeuksissa olijat tulitte haastamaan kilpasille.
        Ja Jermu ei ole mikään jalustalle nostettava jumala , ei ainakaan minulle, sinusta en tiedä nuoletko sen varpaatkin.

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        miettii kirjoitti:

haukkumisia ja loukkauksia,niitäkö muka odotellaan?

Katsos ei kaikilla ole omaa konetta ,jonka takana istua tuntikausia.
        Itekin olen taas pojan koneella,kun poika on saunassa,mutta kohta tulee ja pois joudun koneelta

• miettii
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

Itekin olen taas pojan koneella,kun poika on saunassa,mutta kohta tulee ja pois joudun koneelta

Etkö sinä sen koneen ja nettiajan maksa?
        Itselläni on kone sekä töissä että kotona,pojallani on oma mutta en ehdi päivystellä netissä ympäri vuorokauden,on muutakin tekemistä:)
        En tosin aloittelekaan aiheita:))

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

tähän soppaan kauhani, vaikka keltanokka olen tällä palstalla, Kyllä siinäkin perää on, että aloitus kirjoittajan pitäisi huomioida muut vastailijat ja tulla mukaan keskusteluun, koska aika turhauttavaa on kirjoitella mielipidettään, jos ei vastata. Tietenkin riippuu aiheen sisällöstä, eli tarviiko välttämättä vastata ja onko joku toinen vastannut aloitus kirjoittajan puolesta.

• animattiN
        Mettäläinen kirjoitti:

tähän soppaan kauhani, vaikka keltanokka olen tällä palstalla, Kyllä siinäkin perää on, että aloitus kirjoittajan pitäisi huomioida muut vastailijat ja tulla mukaan keskusteluun, koska aika turhauttavaa on kirjoitella mielipidettään, jos ei vastata. Tietenkin riippuu aiheen sisällöstä, eli tarviiko välttämättä vastata ja onko joku toinen vastannut aloitus kirjoittajan puolesta.

Asiani ja tuota ei voi paremmin enään selittää tai sanoa. :)

• miettii
        Mettäläinen kirjoitti:

Jos nyt vaikka aloitan aiheen ja kysyn vaikka vastaajien mieliruokia tai ovatko he naimisissa vaiko eivät (aloituksessa tietenkin kerron oman kantani tai tilanteeni)ei minun tietenkään tarvitse jokaiselle erikseen sen jälkeen vastata:)
        Ärsyttävimpiä ovat ne jotka kysyvät esimerkikisi "Mitä mieltä olet uskottomuudesta?" mutta eivät itse kerro omaa kantaansa asiasta:((
        Aloittajan ei myöskään tarvitse vastata ja vinoilla jokaiselle vaikka ei ole mitään järkevää sanomista (kuten esimerkiksi tämän aiheen aloittajan tyyli on)

• animattiN
        miettii kirjoitti:

Jos nyt vaikka aloitan aiheen ja kysyn vaikka vastaajien mieliruokia tai ovatko he naimisissa vaiko eivät (aloituksessa tietenkin kerron oman kantani tai tilanteeni)ei minun tietenkään tarvitse jokaiselle erikseen sen jälkeen vastata:)
        Ärsyttävimpiä ovat ne jotka kysyvät esimerkikisi "Mitä mieltä olet uskottomuudesta?" mutta eivät itse kerro omaa kantaansa asiasta:((
        Aloittajan ei myöskään tarvitse vastata ja vinoilla jokaiselle vaikka ei ole mitään järkevää sanomista (kuten esimerkiksi tämän aiheen aloittajan tyyli on)

Niinkuin sinun tyylisi morkata aloittajaa.

• animattiN kirjoitti:

Niinkuin sinun tyylisi morkata aloittajaa.

tahtoo olla, että meitä on monenlaista kirjoittajaa ja osa jopa tuntee toisensa pitemmältä ajalta ja saattaa tulla kiihkeätäkin keskustelua tai nokittelua. Eihän täällä mitään kohteliaisuus sääntöjä vaadita, mutta varmaan lukijat arvioivat kunkin sivistys tason, jopa pilkkuvirheistä.

• animattiN
        Mettäläinen kirjoitti:

tahtoo olla, että meitä on monenlaista kirjoittajaa ja osa jopa tuntee toisensa pitemmältä ajalta ja saattaa tulla kiihkeätäkin keskustelua tai nokittelua. Eihän täällä mitään kohteliaisuus sääntöjä vaadita, mutta varmaan lukijat arvioivat kunkin sivistys tason, jopa pilkkuvirheistä.

Edes jonkin moista kohteliaisuutta pitäisi olla. No niinkuin täälläkin on nyt nähty, niin sitä on turha vaatia. Kimppuun hyökättiin heti, piilotetulla ironialla ja ylemmyyden innoittamana.
        Samaa sain aikaisemmassakin ketjussa missä puhun linkeistä. Sen tajuan jos hyökätään sellaisiin aiheisiin mitkä ovat suoraan provoja, siellä saakin hattuilla. :)))

• Itse vastaat
        animattiN kirjoitti:

Edes jonkin moista kohteliaisuutta pitäisi olla. No niinkuin täälläkin on nyt nähty, niin sitä on turha vaatia. Kimppuun hyökättiin heti, piilotetulla ironialla ja ylemmyyden innoittamana.
        Samaa sain aikaisemmassakin ketjussa missä puhun linkeistä. Sen tajuan jos hyökätään sellaisiin aiheisiin mitkä ovat suoraan provoja, siellä saakin hattuilla. :)))

hävyttömyyksilä jos sinua vähänkin uskaltaa arvostella!

• animattiN
        Itse vastaat kirjoitti:

hävyttömyyksilä jos sinua vähänkin uskaltaa arvostella!

Miten sinä määrittelet arvostelun ja suoranaisen mollaamisen.

• nainen...
        animattiN kirjoitti:

Niitä kaloja saa mitä onkii. Tämän ketjun luettuani, tulin siihen lopputulokseen, että "animattiN", sinä selvästi hierot verta nenästäsi. MIKSI? Ei ruikuttamalla ja säälipisteiden keräämisellä pitkälle mennä.

• animattiN
        nainen... kirjoitti:

Niitä kaloja saa mitä onkii. Tämän ketjun luettuani, tulin siihen lopputulokseen, että "animattiN", sinä selvästi hierot verta nenästäsi. MIKSI? Ei ruikuttamalla ja säälipisteiden keräämisellä pitkälle mennä.

Ihan rauhassa, kuulut samaan kategoriaan kuin muutkin riidan haastajat tässä aloituksessa.
        Älä vastaa minulle, koska en vaivaudu takiasi enään edes ottamaan kantaa vastauksiisi.

• ihmeen aika on aina

ajomies-nikin kaa, saat mahdollisesti mukaan jopa kymmenen eri, samasta koneesta lähtenyttä nikkiä keskustelemaan henkeviä kanssasi. Ja vastauksia löytyy, myös kommentteja ja nokan koputusta.

• animattiN

Pelko oli tiedossa, mutta en anna sen häiritä. Tässäkin ketjussa oli vain yksi ja sama kinaaja, jäi kiinni kun viestit loppui samaan aikaan.
        Niin siis en muuten seurustele ajomiehen kanssa, minulla oli ihan eri metodit miksi juttelin hänen kanssaan, jota en tuo nyt julki.

• Miellän tämän keskustelupalstan osittain samanlaiseksi kuin vaikkapa yleisönosastoihin kirjoittelun. Asiat ovat tärkeämpiä kuin henkilöt mielipiteiden tai ajatusten takana. Tekstejä voi sekä lukea että kirjoitella silloin kun ehtii ja haluaa. Henkilökohtaisesti keskusteltaessa kiinnostuksen voi ilmaista elein ja ilmein. Ellei ole mitään sanottavaa tai kommentoitavaa, turha tyhjän höpöttäminen olisi minusta melkein keskustelun häiritsemistä ja täällä ketjun tarpeetonta venyttämistä. Mielenkiintoisetkin puheenvuorot hukkuisivat höpötysten joukkoon. Joskus ne "höpötykset" voivat tietysti olla koko ketjun parasta antia.

Ainakin itse kokisin pyrkiväni jonkinlaiseen mestarin tai vanhemman rooliin, jos lähtisin kommentoimaan jokaista puheenvuoroa ilmaan heittämääni aloitukseen. Mielestäni me olemme täällä tasa-arvoisia, emmekä kaipaa paimenia tai mestareita voidaksemme keskustella oman ajankäytön ja mielenkiinnon mukaan. Ainakin minusta on täysin yhdentekevää, kuka jonkin kiinnostavan keskustelun on avannut. Olen ymmärtänyt sen olevan kaikille avoin ja yhteinen. Jokainen vastaa itse sanomisistaan ja kirjoittaa, jos hänellä on jotain sanottavaa asiaan ja haluaa sen tehdä.

Luulen, että useimmat hakevat täältä mielenkiintoisia keskusteluja oman ikäluokkansa ihmisten kanssa ja harvat henkilökohtaisia ystävyyssuhteita. Useimmista puheenvuoroista ei kirjoittajasta voisikaan paljon päätellä. Henkilökohtaisuudet tuskin antavat keskusteluille yleisellä tasolla lisäarvoa. Jotkut lukijat kokisivat sen ehkä enemmän sisäpiirin keskusteluksi ja siltä se tottavie minustakin monesti vaikuttaa. Jos joku hakee täältä huomiota ja tyydytystä hyväksytyksi tulemisen tarpeelleen, täällä riittää varmaan keskustelijoita sellaiseenkin.

Jos jokaisen pitäisi paimentaa aloittamiaan keskusteluja jatkuvasti, aloituksia voisivat tehdä vaan sellaiset, joilla on siihen riittävästi aikaa ja halua.

Meillä on varmaan jokaisella oma käsityksemme siitä, miten asioita pitäisi hoitaa. Ehdotan, että yrittäisimme elää sovussa ja antaa tilaa myös toisenlaisille käsityksille ja näkemyksille.

• animattiN

Menikö pitkään kun vastausta teit.Täällä nyt vain on sellaisia keskusteluja mihin on ollut aloittajalta montakin päivää ottaa kantaa aloitukseensa.
        Sellainen aloittaja ei ehkä saa ajan myöten enään vastauksia jos ei osaa "vaalia" lukijoitansa jotka vastaavat.

• että täältä

palstalta löytyy edes yksi ihminen jolla on vielä
        jotain sanottavaa.
        Tämä sen vuoksi, että en todellakaan enää ymmärrä
        noita häh,höh ja pöh ketjuja.
        Onko ne pöhisijät eniron omaa väkeä, jotka yrittävät
        pitää tämän palstan hengissä vai mikä on homman nimi?

• että eihän täällä aloitusviestin kirjoittaja jouda koko ajan päivystelee ja jokaisella on oikeus toimia mieltymystensä ja harkintansa mukaan. Aiemmin mainitsin siitä, että jotkut kaipaavat myös vastauksia kirjoituksiinsa, koska muuten on aika turhauttavaa kirjoitella seinille ja hyvä tapa olisi jonkun kommentoidakin, ei tietenkään turhamaisuuteen sortuen, eli siis talonpoikais järkeä käyttäen tarviiko vastata vai ei.

• animattiN kirjoitti:

Menikö pitkään kun vastausta teit.Täällä nyt vain on sellaisia keskusteluja mihin on ollut aloittajalta montakin päivää ottaa kantaa aloitukseensa.
        Sellainen aloittaja ei ehkä saa ajan myöten enään vastauksia jos ei osaa "vaalia" lukijoitansa jotka vastaavat.

en ottanut aikaa. ;) Joskus pysähdyn mielelläni pohdiskelemaan asiaa, josta kirjoitan. Kirjoittaminen sujuu suurinpiirtein samalla nopeudella kuin puhuminen, usein nopeammin kuin ehdin ajatella.

Meillä on selvästi erilainen näkemys tästä palstasta. Ymmärrän ja kunnioitan sinun näkemystäsi ja ihailen aktiivisuuttasi. Sinä olet selvästikin yksi tämän palstan kantavista voimista.

Minun mielikuvassani täällä on suuri joukko ihmisiä, jotka kaikki yhdessä keskustelevat eikä sillä ole väliä kuka jutun on pannut liikkeelle tai kuka vastaa ja kommentoi. Muillakin palstoilla ihmiset heittävät ilmaan kysymyksiä, joihin ovat hakemassa vastauksia tai haluavat vaan kuulla ihmisten mielipiteitä tms. En ole koskaan ajatellut, että minulla olisi täällä lukijoita. Jos ajattelisin, kokisin silloinkin varmaan asian enemmän toimittajan näkökulmasta.

• animattiN
        optimisti-orvokki kirjoitti:

en ottanut aikaa. ;) Joskus pysähdyn mielelläni pohdiskelemaan asiaa, josta kirjoitan. Kirjoittaminen sujuu suurinpiirtein samalla nopeudella kuin puhuminen, usein nopeammin kuin ehdin ajatella.

Meillä on selvästi erilainen näkemys tästä palstasta. Ymmärrän ja kunnioitan sinun näkemystäsi ja ihailen aktiivisuuttasi. Sinä olet selvästikin yksi tämän palstan kantavista voimista.

Minun mielikuvassani täällä on suuri joukko ihmisiä, jotka kaikki yhdessä keskustelevat eikä sillä ole väliä kuka jutun on pannut liikkeelle tai kuka vastaa ja kommentoi. Muillakin palstoilla ihmiset heittävät ilmaan kysymyksiä, joihin ovat hakemassa vastauksia tai haluavat vaan kuulla ihmisten mielipiteitä tms. En ole koskaan ajatellut, että minulla olisi täällä lukijoita. Jos ajattelisin, kokisin silloinkin varmaan asian enemmän toimittajan näkökulmasta.

Mutta tuskin olen mikään kantava voima, tai ainakin tuntuu siltä, mutta kivahan se on joskus kuulla positiivisiakin asioita.
        Kyllä sinun textejäsi luetaan, vaikka ne onkin pitkiä.
        Kirjoitus vauhtisi on todella hyvä, meikäläiseltä menisi saman pituiseen kirjoitukseen varmaan kymmen kertainen aika.:)

• Oivallus Ko
        että täältä kirjoitti:

palstalta löytyy edes yksi ihminen jolla on vielä
        jotain sanottavaa.
        Tämä sen vuoksi, että en todellakaan enää ymmärrä
        noita häh,höh ja pöh ketjuja.
        Onko ne pöhisijät eniron omaa väkeä, jotka yrittävät
        pitää tämän palstan hengissä vai mikä on homman nimi?

"Onko ne pöhisijät eniron omaa väkeä,..."?? Sinä taisit oivaltaa jotakin hmmmmm??

• hapannaama
        animattiN kirjoitti:

Mutta tuskin olen mikään kantava voima, tai ainakin tuntuu siltä, mutta kivahan se on joskus kuulla positiivisiakin asioita.
        Kyllä sinun textejäsi luetaan, vaikka ne onkin pitkiä.
        Kirjoitus vauhtisi on todella hyvä, meikäläiseltä menisi saman pituiseen kirjoitukseen varmaan kymmen kertainen aika.:)

heti alkoi perustus pettää, kun joku vähä antoi kehuja, sillä lailla. Eipä aikaakaan, niin tyyli ja tympeys palasi, taisi mennä parin kommentin verran. Olet kyllä aika tättärää, aniharvonM. Pistäkää pystyyn riitely kisat, kuka voittaa....

• alettais

kaikki kirjoittelemaan samalla rekisteröimättömällä
      nikillä ja huudeltais puskasta. Eikö olis jännittävää arvailla kuka on mitäkin sanonut?

• animattiN

Tuotakin ole jo kokeiltu, eikä se ongelmaa muuta kuitenkaan miksikään.

• lähinnä
        animattiN kirjoitti:

Tuotakin ole jo kokeiltu, eikä se ongelmaa muuta kuitenkaan miksikään.

tarkoitat?
        Maailmassa on niin paljon ongelmia tällä hetkellä
        jopa yksistään täällä suomessa.

• animattiN
        lähinnä kirjoitti:

tarkoitat?
        Maailmassa on niin paljon ongelmia tällä hetkellä
        jopa yksistään täällä suomessa.

Vitsi pitääkö rautalangasta vääntää. Mistä nyt yleensä täällä aloituksessa puhutaan. :D

• vastaat
        animattiN kirjoitti:

Vitsi pitääkö rautalangasta vääntää. Mistä nyt yleensä täällä aloituksessa puhutaan. :D

aina niin inhoittavasti kaikille?
        Mikä sun oma ongelmas on?
        Onko valot sammunut vintistä, vai pihiseekö siellä
        enää mikään? Hyvästi, olet heikoin lenkki!

• sulle maksetaan
        animattiN kirjoitti:

liksaa tuosta keljuilusta, vai oletko vapaaehtoistyöntekijänä täällä?

• animattiN
        sulle maksetaan kirjoitti:

liksaa tuosta keljuilusta, vai oletko vapaaehtoistyöntekijänä täällä?

Se on salaisuus. En kait omaa palkkaani sinulle paljastaisi.

• animattiN
        vastaat kirjoitti:

aina niin inhoittavasti kaikille?
        Mikä sun oma ongelmas on?
        Onko valot sammunut vintistä, vai pihiseekö siellä
        enää mikään? Hyvästi, olet heikoin lenkki!

Oliko oma vastaukseskaan sieltä mukavimmasta päästä?

• mitä ongelmaa
        animattiN kirjoitti:

Oliko oma vastaukseskaan sieltä mukavimmasta päästä?

mahtanet tarkoittaa.
        Se oli vaan eräänlainen keskustelun avaus, mitä
        epämukavaa siinä oli mukamas?

• animattiN
        mitä ongelmaa kirjoitti:

mahtanet tarkoittaa.
        Se oli vaan eräänlainen keskustelun avaus, mitä
        epämukavaa siinä oli mukamas?

Ongelmaa? eikös tämä avaus kerro jo sinulle mistä ongelmasta puhun.

• meinaatkos
        animattiN kirjoitti:

Ongelmaa? eikös tämä avaus kerro jo sinulle mistä ongelmasta puhun.

että kaikki yrittää samaa vedätystä kuin itse teet,
        siitäkö on kysymys, paitsi kaikilla ei riitä
        samaa sinnikkyyttä kuin sinulla.
        Taitaa R- - - - - - - - a olla hyvät liksat?

• tuntuu olevan

tapa julistaa omaa asiaansa, eikä siihen kuulu toisen kuunteleminen. Sitten on tietysti niitä jotka eivät osaa jatkaa jos toinen vastaa ja vie asiaa eteenpäin.

Semmoisia yksinään kukkuvia käkiä täynnä koko paikka, ei siitä synny kuin kilpalaulantaa.

• animattiN

Ei synny mitään, ainoastaan tyhjyyttä kumisevat aloitukset.

• hilma-tantti
        animattiN kirjoitti:

Ei synny mitään, ainoastaan tyhjyyttä kumisevat aloitukset.

tämä!

• Tuolla jossain?

Jotkut ihmiset tekevät myös muita asioita elämässään kuin roikkuvat netissä.

Keskustelut eivät ole tarkoitettukaan reaaliaikaiseksi foorumiksi vaan paikaksi missä vaihdellaan mielipiteitä ikäänkuin kirjeenvaihto tyyliin. Ja riittää jos esittää mielipiteensä, ei sitä välttämättä tarvitse korostaa jankuttamalla.

Itse koen ärsyttäviksi pitkät ketjut joissa muutamat nikit rönsyilevät juttuineen ties minne. Kommentteja saattaa olla satakin joista asiapitoisia kenties kymmenkunta.

Jos on enenpi näpyttely aikaa ja intoa niin sitten voi mennä chatin puolelle.

Kyllä aloittajalla mielenkiinto aina riittää lukemaan vastauksia. Eri asia sitten on mitä järkeä on vastata kaikenmaailman höpinöihin.

• aloituksen voi

aloittaa ja kun itse ei ennätä niin te, sinä ja muut saatte tapella!

En tee aloituksia em. syystä, aikaa ei ole seurata kukamitäkinmihinkin on kommentoinut.

• animattiN

Sinun puolesta muut saavat tehdä aloituksia ja sinä vaan odotat joskos tulisi mielenkiintoisia asioita johon voisit vastata jos viitsit. Sitten tulet kommentoimaan aloituksia, jos olet jaksanut lukea kaikki.

• Namenoz

Säännöissähän kielletään chattäily ja jos kaikki vastaisivat kaikkien viesteihin, palsta olisi auttamattomasti tukossa.
      Eikös sekin ole kohteliaisuutta, että jättää tilaa ja antaa arvoa myös muiden mielipiteille?

Mielenkiintoista sinänsä, että nämä sisältökeskustelut aiheuttavat eniten kirjoittelua ja kuitenkaan ne eivät juurikaan johda muuhun kuin keskinäiseen torailuun.

• animattiN

Mutta en ymmärtänyt, että siis cattailu on kielletty,,,,miten se rajataan keskustelusta. Hmmm aikas erikoista.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      3007
    2. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      152
      1236
    3. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1191
    4. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1183
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1164
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1070
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      785
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      757
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      647
    Aihe