Noin hienoa termiä, hyperovulation, käytettiin jossain jenkkisivulla - taipumus voi johtaa kuulemma kaksosten syntymään.
Kysymys kuuluu: tiedättekö voiko tästä taipumuksesta olla itse tietoinen, siis että munasoluja irtoaa kerralla enemmän kuin yksi? Jotain oireita, esim. tosi runsaat kuukautiset ja kivut? Ihmetyttää vaan joskus, että mitäköhän siellä sisuskaluissa oikein tapahtuu, kun valuu kymmenettä päivää. :)
Hyperovulaatio
3
1595
Vastaukset
- todettiin
toi "ongelma" jos nyt näin voin sanoa,jokin aika sitten=)
mulla todettiin jopa neljä irtoavaa munasolua,lääkäri sanoi että minulla on riski saada monisikiöinen raskaus ja puhui sen olevan riskiraskaus yms,ja että sikiöiden harventaminen tulee kysymykseen kun neljä sikiötä on...pelästyin lääkärin suhtautumista asiaan toki myös riskiraskautta pelkään,sikiökuolemia yms...mutta ei tulisi miekekään tappaa omaa lastansa.
meillä miehen kanssa suunitelmissa vauva.
itselläni on ollut aina "normaalia" pidempi kierto,sekä vuotoaika ja sitten runsaat menkkakivut,myös munasolujen kasvaessa tunnen kipua ja oviskivut aika messevät.
En tiedä onko näitä oireita muilla naisilla jotka ovuloivat "supermaiseseti".
ehkä yksilöllistä tai en...ei ole tullut perehdyttyä asiaan...- korjaus
eli on aika kovat menkkakivut (tulen toimeen ilman lääkettä) ja vuoto on hieman runsasta...
- KLASGONEVITZ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141