Gay-Baari

Johtaja

Mäntyharjulle! Lukuisista ideoista liike-elämään en todellla pysty toteuttamaan Teidän Mäntyharjulaisten toivetta Gay-baarin laittamisesta teidän kuntaan. Ymmärrän toiveenne mutta tämän kirjoittaja ei hyväksy millään tällaista toimintaa ja siksipä on parempi, että ei enää ehdotuksia tulis jatkossa sieltä Mäntyharjulta.

27

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murjun fagotti

      Asia vilpitön. Liian hienoohan se olis ollukin jos tuommoinen baari olisi tänne saatu. No pää pystyyn; tarttee sit vaan jatkaa niitä Hirvensalmen visiittejä.... juu knou wat ai miin...

    • tuli heti

      voi ei ei ei ei mä hyppään junan alle. miksi ,oi miksi herra johtaja ei voi täyttää meidän mäntyharjulaisten valtaenemmistön toivetta.hirvensalmella käynnit ovat alkaneet jo tympiä.........

    • AnalArm

      onhan meillä Krouvi!

    • anaali atsiuh

      Onhan meillä tämä oma panomies,panomies, kukaties? Kyllä se panee ketä vaan, kuka eteen sattuu!! Ei missään ole semmoista panomiestä, kukaties, kuin Mäntyharjun oma panomies! Se panee kaikkea mikä on pantavissa!!
      Kunnan panomies! Muualla on palomiehiä. poliisimiehiä, järjestysmiehiä. MUTTA meillä on oma panomies!!

    • Nyt kyrsii!

      Olisiko aika nyt sovelias tälle baarille? Ottaa jo pahasti pannuun tämä jatkuva sahaaminen eri paikkakuntien välillä.

      • TOSIMIESTEN HOMMAA

        Olen samaa mieltä! Itselläni ei niinkään pyllypettereitä vastaa ole, kunhan pysyvät lajitovereidensa kanssa. Mäntyharjullahan näitä riittää, vielä enemmän tuottoisammaksi tulisi tuo hanke, jos mainostettaisiin, että baarilla on vaitiolovelvollisuus asiakkaista. Luikkailisi moni varmasti kaapistaan ulos. Se on MIESTEN hommaa!


    • asdasdasd22

      Kyllähän mäntyharjulle sitä tarvittaisiin, tulee mieleen ainakin hhmm... 10-20 homoa jotka tunnen mäntyharjulta, monet tosin niistä ei ole julkisesti tullut kaapista ulos mutta ehkä gaybaarin myötä ilmapiiri mäntyharjulla paranisi.

    • peräpukamat

      tämmöselle baarille ois kova kysyntä täälläkin!

      • Miestenmies...

        Jos muilla paikkakunnilla on naistenmiehiä, niin Mäntyharjulla on ainakin miestenmiehiä!


      • Mäntiksen homokiima
        Miestenmies... kirjoitti:

        Jos muilla paikkakunnilla on naistenmiehiä, niin Mäntyharjulla on ainakin miestenmiehiä!

        Savolaane miäs tykkää homostella! Ronskisti vuan!


    • perätuuppari69love

      Silloin kun aletaan kunnolla nussimaan niin naiset on vain tiellä!

    • jo-ois-korkea-aika

      kyl pitäs saaha joku kutupaikka mäviinkin. nyt rohkeasti joku yrittäjä täs ois hyvä bisnes idea. toinen mikä puuttuupi on seksivälinekauppa. joutuu välinee hakemaan mikkelistä tai tilaamaan muualta.

    • pointti

      Mietittiin.

      Kyllä nuorena parina...
      Mutku oli liikaa ässiä Idean
      toteutukseen.

      Olis liikaa kylälle.

      Nääs ss/ mies

    • supermanniikumä

      Hei nyt kaivattas jotain toimintaa tän asian suhteen. Kiima alkaa oleen nimittäin aivan sietämätön. Tääl ois yks kuuma Kalle vailla mäntyharjulaista miesten keskeistä nami namia. Ihana ois päästä bailaa teidän kaa. Mä muuten tykkään salmiakkikossusta, se on meitsin lempijuoma. Ihqu paikka tää mäntyaharju. Mun kivekset laskeutu viime yönä ja nyt panettaa sikana. Auttaaks hei poitsut!

    • panettaaaaaaa

      siis ihan tajuton homokiima päällä. Mistä sais seuraa?

      • Anonyymi

        Jos kiima on kova niin voisin pyllyä antaa luonnossa.mieli tekee kalua.


    • Anniina ja Heli

      Kyllä Mäntyharjulle tarvitaan kipeästi kunnon Gay-baari paikkakunnan miehille, koska osaa ei naiset kiinnosta ja eräskin paikkakunnan komea uros on joutunut yksin hoitelemaan yli 1000 naista kun merkittävä osa paikkakunnan miehistä ei osaa käsitellä naisia ja osoittaa heille hellyyttä kuten se smooth ja komea mister.

    • <3 <3

      ihanaa...

    • PanoPetteriPunakyrpä

      Niin tarvittas mut kukaan ei tajuu perustaa. Kait se on lähtävä hakee starttirahaa ja pistettävä kutupaikka pystyyn. Tulee meinaa sellanen restaurantti että oksia pois sahaillaan. Nyt eletään 2000 lukua eikä luulis näiden asioiden olevan mitään tabuja enään mäntyharjussakaan vaikka tykätään toisten asioita ahkerasti vahdata. Anyways kiimaliimat housussa rukoiltava että jonkun komean bisnesmiehen sormi osuu mäntyharjuun ja saamma ikioman gay baarin.

    • IlmanKumia

      Älytön aamustondis ja suunnaton energia virtaa sisälläin kun veri pakkautuu alapäähän.Sisällä suunnaton kaipuu toisen miehen syliin lämpimään.Isot karvaiset kädet saisivat hyväillä minua ikuisuuden. Iso kyrpä liukuu sisään kuin sandaali mun nimi on suuri nautinto ja miehet liikkuu ympärillä kuin kellon viisarit. mut saa syttymään kovat otteet.Olo raukea jälkeen hetken kauniin.

      Ääni gay baarille ja meille homoille

    • SalattuRakkaus72

      Joku yrittäjä vois kyl ton baarin pikkuhiljaa laittaa tänne. Täs on sillai iso vaikutusalue ja maksukykyistä porukkaa, et varmaan riittäis asiakkaita koko viikolle.

    • alatoopin einari

      Milloin tämä gay-baari avataan?

    • tilaa on

      Kyllä mäntyharjulle yksi baari ihmeteltäväksi mahtuu. Riittää kylän raiteilla puhumista.

    • Anonyymi

      Toivottavasti mitään gay baaria ei ikinä tule mäntyharjulle, en itse enää asu m.harjulla.
      Mutta ei ikinä sellaista homo baaria pilaamaan lapsuuteni maisemia.

    • Anonyymi

      Mihin hävisi Lautalan baari, muistan sen muinoin kuusi-seitsemän kymmen luvulta.
      Silloin elettiin vanhaan hyvään aikaan.
      Silloin ei koskaan olisi voita pilata elämää millään homo baarilla.
      Se olisi häpeä tuolle pikku paikkakunnalle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi voi onko suuri sankarimme armoitettu ja ylistetty kuulapää kastroitu kun hänen sukuelin on tuossa pöydällä 😬😪


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe