haetaan muita jotka

2n+1m

auvat kolmen ihmisen avoliitossa?? ihan kokemuksia vaan,itse mies 31 vuotta ja mun rakkaimpani ovat 26 ja 25 vuotiaat naiset..ja vittuilut menee automaattisesti kateellisten ihmisten lokeroon,onhan tässä hyvät puolensa kunseksiä saa kahdelta naiselta mutta myös ne huonot,itse saatan joutua kuunteleen ns. tupla kiukuttelua kun molemmat ovat känkkäränkkänä,mutta muuten menee hyvin rakkaus kukoistaa ja on ihan kiva köllötellä 2 naisen välissä öisin vastuuta vaan on tuplasti ja huonoista puolista mainittakoon se että naimisiin ei voida mennä koska suomen laki sen estää..mutta onko muita jotka vavkavissan seurustelevat kolmisin mies ja 2 naista tms. yhdistelmää..kertokaa kokemuksia..=)

6

1854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marie

Tämähän saattaa olla provo, mutta oletetaan nyt että ei, koska se olisi niin läpinäkyvää..tai ehkä olen vain ainoa joka tähän menee:D Siinähän nyt ei sinänsä ole mitään uutta että mies seurustelee kahden naisen kanssa samaan aikaan..

Muttamutta: ihan tollasesta asumismuodosta en oo kuullutkaan, paitsi jossain vanhan AllyMcBeal-sarjan jaksossa. Noh, mikäs siinä jos toimii...

Vähän vain jäi ihmetyttään toi järjestely, että miten ne tyttöset toisiinsa suhtautuu. Onko niilläkin keskenään joku suhde vai onko ne vaan saman miehen tyttöystäviä? Vaikea ymmärtää miten ne voisi jälkimmäisessä tapauksessa ihan coolisti asua keskenään.

• 2n+1m

rakkaani harrastavat seksiä myös keskenään,eli ovat bi seksuaaleja..ja minä rakastelen joko molempia tai toista vaan,riippuu tilanteesta,kyllä se toimii..ainakin meillä toimii,juuri siksi hain muita jotka asuvat 3 ihmisen avoliitossa että toimmiiko heillä vai ei..en suosi kumpaakaan vaan molemmat saavat rakkautta ja hellyyttä tasapuolisesti..ja minä saan rakkautta ja hellyyttä tasapuolisesti takaisin.

• sinulle!
        2n+1m kirjoitti:

rakkaani harrastavat seksiä myös keskenään,eli ovat bi seksuaaleja..ja minä rakastelen joko molempia tai toista vaan,riippuu tilanteesta,kyllä se toimii..ainakin meillä toimii,juuri siksi hain muita jotka asuvat 3 ihmisen avoliitossa että toimmiiko heillä vai ei..en suosi kumpaakaan vaan molemmat saavat rakkautta ja hellyyttä tasapuolisesti..ja minä saan rakkautta ja hellyyttä tasapuolisesti takaisin.

No niin, otapa talouspaperia ja pyyhi sperma pois näppäimistöltä. Lähde vaikka ulos lenkkeilemään kun on niin kiva päiväkin.

• 2n+1m kirjoitti:

Mitäs sä sitten teet, kun "tyttöystäväsi" eivät enää jaksa leikkiä sinun kanssasi, vaan menevät keskenään naimisiin ja hankkivat yhteisen lapsen?

• 2n+1m
        Richartti kirjoitti:

Mitäs sä sitten teet, kun "tyttöystäväsi" eivät enää jaksa leikkiä sinun kanssasi, vaan menevät keskenään naimisiin ja hankkivat yhteisen lapsen?

niin ei tule tapahtumaan,ja varmistin sen äsken rakkailtani,he eivät pidä avioliittoa tärkeänä..kun yhdessä voi olla muutenkin,mutta toi oli kyllä hyvä kysymys..onneksi minun ei tarvitse pelätä moista.

• ---

ei taida olla ihan normaalia meininkiä toikaan.sairasta.hakekaa apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3137
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2694
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2580
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1888
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      77
      1845
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1509
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      25
      1338
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe