Carismassa takakontin narina

PJK

Talvella ilmaantui takaosasta kuuluva voimakas kitinä -98 - Carismaani.Ajattelin äänen häviävän pakkasten mentyä, mutta kuuluu 0 - kelissäkin. Äänen alkaessa kävin koettamassa, onko takakontin luukku kiinni, muttei vika siitä johtunut.
Onko muilla tehnyt samaa? Avaisi luukun ja voitelisi sieltätäältä saranat ja jouset ensialkuun?

7

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppi

Mulla on Vectrassa sama vika ja se johtuu seuraavasta:
      Takalasista sulaa lumi ja jää ja se jäätyy takakontin ja ikkunan kohdalle kiinni.
      Eli jää on kiinni takalasissa ja takakontissa,tämän kun aina naputat irti niin natinat loppuu.
      On nykyautoissa liian pienet vesirännit.

• avais

luukkua ja voitelis sieltä täältä??? meillä oli sama vika ja ME AVATTIIN LUUKKU JA VOIDELTIIN SIELTÄ TÄÄLTÄ? Että oli vaikeeta. mut natina loppu.

• Anoppi

Ulos takakontista!

• Mä vaan

Onko se hatchback vai joku kiinteä viritys? Sieltä se kuitenkin kuuluu. Sen pahvin kiinnikkeet narisee. Joko huonosti paikoillaan tai vain kumi/muovi kulunut niin että pieni liike tekee ison äänen.

• carisma-98

hattuhylly se on,kokeilin ilman hattuhyllyä ni loppu narinat:) vettä ei ole tullu konttiin.

• PJK

Kiitos asiallisista viesteistä. Aina -omasta mielestä - loistava humoristi sattuu joukkoon. Huoltomies huomasi alustassa takaa "joidenkin puslien" kuluneen. Arveli näiden aiheuttavan narinan. Kesärenkaiden vaihdon yhteydessä täytynee katsoa tilanne tarkemmin, kun auto on nosturilla.
      Takakonttiin oli tullut jostain kosteutta. Huoltomies kehotti tutkimaan, pääsisikö vesi lamppujen kautta. Vaikuttavat minusta olevan kunnossa. Kuivatellaan ja tutkitaan kesemmällä.
      Onko kukaan törmännyt vastaavaan Carismassaan?

• :)

Vahvistan aikaisemmat viestit. Hatchpack-mallissa takaluukun hattuhylly narisee kovasti muovia vasten. Narina häviää kokonaan, kun suihkuttaa silikonisprayta kauttaaltaan hattuhyllyn ja muovin väliseen kosketuspintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe