Terve ! Tarkoitus mennä kesällä hiukan Tukholman länsipuolelle, mutta paperikarttasarja "Tukholman saaristo" loppuu harmittavasti johonkin Gamla Stanin paikkeille...
Tietääkö joku, onko tässä CD:llä läntistä Tukholmaa tarpeeksi pienessä mittakaavassa :
NIMEKE MERIKARTTASARJA [Elektroninen aineisto]
OSAN NIMEKE PT : Pietari - Tukholma = St. Petersburg - Stockholm
TEKIJÄT Merenkulkulaitos
JULKAISUKIELI suomi, ruotsi, englanti
OSAN PAINOS [Uusi versio]
JULKAISUTIEDOT Helsinki : Merenkulkulaitos ; Vantaa : Genimap
OSAN JULK.TIEDOT 2002
Tai sitten riittäisi, jos jostain netistä löytyisi tulostettava pala k.o. alueesta (Gamla Stan .... pari mailia Kungsholmenin länsipuolelle). En ole itse ainakaan vielä löytänyt...
Kaipaan karttaa
Tukholmasta
3
946
Vastaukset 3
PT 2002 rajoittuu Lon 18.oo,oo´ ja se varsinainen erikoiskortti 6142 vielä idempänä eli 18.02,93´.
Oletan että jos haluat digitaallinen PC-kortti joudut hankimaan "Det levande sjökortet".
Kysy Troil Mariniltä miten paljon länteen sillä pääsee.- ?????-??
sitten osta Mälaren korttisarja.....
- hoidossa
Joo, kiitti vastauksista. Tutulla on Tsunamis Navigator karttaohjelma josta saankin
printattua muutaman A4:sen kyseisestä alueesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451