Exäni joutui sairaalaan onnettomuuden takia, ja kyselisinkin että mihin voisi hänen koiransa pistää hoitoon? Itse en voi siitä huolehtia allergian takia.
Kuka maksaa kaiken?
Mihin koira onnettomuuden sattuessa?
5
2311
Vastaukset
- Saara29
Onko olemassa sukulaisia tai ystäviä, jotka voisivat hoitaa koiraa?
- niin?
"Kuka maksaa kaiken?"
Ajattelitko, että esim sairaala maksaa? - belin
muistaa, kenen ongelma on. Tässä tapauksessa ex:säsi. Ei kai hänkään ihan yksin maailmassa ole, varmaankin hänellä on omaisia tai ystäviä. Viime kädessä sitten kyseeseen tulisi koirahoitolat. Mutta tuo maksukysymyksesi jätti minunkin suuni auki. Se tietenkin maksaa kuka koiran omistaa, ja siten sen hoidosta vastaa. Ja tässä taitaa olla sellainen asia kyseessä, josta onneksi ei ole kai kukaan vielä vaatinut tai olettanut yhteiskunnan tai jonkin verorahoitteisen instituution ottavan taloudellisen vastuun harteilleen.
- Mona-Henrika
Tai muu vastaava pieneläinten hoitopaikka. Niitä on melkein joka kunnassa ja kaupungissa. Tosin tulee vähän myöhään tämä vastaus. Jos ex:llä on eläinvakuutus tms. niin vakuutuskin voi maksaa hoidon.
Totta kai ex on se, joka maksaa kulut. Tietysti jos onnettomuus on jonkun toisen ihmisen aiheuttama, niin voisi vaatia myös sitä onnettomuuden aiheuttajaa korvaamaan kulut. Tosin eriasia suostuuko onnettomuuden aiheuttaja siihen.
Itse et ainakaan ole rahallisesti tm. vastuussa ex :n koirasta. - eläinrakasss
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289