Mihin koira onnettomuuden sattuessa?

Exäni joutui sairaalaan onnettomuuden takia, ja kyselisinkin että mihin voisi hänen koiransa pistää hoitoon? Itse en voi siitä huolehtia allergian takia.
Kuka maksaa kaiken?

5

2399

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara29

Onko olemassa sukulaisia tai ystäviä, jotka voisivat hoitaa koiraa?

• niin?

"Kuka maksaa kaiken?"

Ajattelitko, että esim sairaala maksaa?

• belin

muistaa, kenen ongelma on. Tässä tapauksessa ex:säsi. Ei kai hänkään ihan yksin maailmassa ole, varmaankin hänellä on omaisia tai ystäviä. Viime kädessä sitten kyseeseen tulisi koirahoitolat. Mutta tuo maksukysymyksesi jätti minunkin suuni auki. Se tietenkin maksaa kuka koiran omistaa, ja siten sen hoidosta vastaa. Ja tässä taitaa olla sellainen asia kyseessä, josta onneksi ei ole kai kukaan vielä vaatinut tai olettanut yhteiskunnan tai jonkin verorahoitteisen instituution ottavan taloudellisen vastuun harteilleen.

• Mona-Henrika

Tai muu vastaava pieneläinten hoitopaikka. Niitä on melkein joka kunnassa ja kaupungissa. Tosin tulee vähän myöhään tämä vastaus. Jos ex:llä on eläinvakuutus tms. niin vakuutuskin voi maksaa hoidon.

Totta kai ex on se, joka maksaa kulut. Tietysti jos onnettomuus on jonkun toisen ihmisen aiheuttama, niin voisi vaatia myös sitä onnettomuuden aiheuttajaa korvaamaan kulut. Tosin eriasia suostuuko onnettomuuden aiheuttaja siihen.

Itse et ainakaan ole rahallisesti tm. vastuussa ex :n koirasta.

• eläinrakasss

....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe