Exäni joutui sairaalaan onnettomuuden takia, ja kyselisinkin että mihin voisi hänen koiransa pistää hoitoon? Itse en voi siitä huolehtia allergian takia.
Kuka maksaa kaiken?
Mihin koira onnettomuuden sattuessa?
5
2384
Vastaukset
- Saara29
Onko olemassa sukulaisia tai ystäviä, jotka voisivat hoitaa koiraa?
- niin?
"Kuka maksaa kaiken?"
Ajattelitko, että esim sairaala maksaa? - belin
muistaa, kenen ongelma on. Tässä tapauksessa ex:säsi. Ei kai hänkään ihan yksin maailmassa ole, varmaankin hänellä on omaisia tai ystäviä. Viime kädessä sitten kyseeseen tulisi koirahoitolat. Mutta tuo maksukysymyksesi jätti minunkin suuni auki. Se tietenkin maksaa kuka koiran omistaa, ja siten sen hoidosta vastaa. Ja tässä taitaa olla sellainen asia kyseessä, josta onneksi ei ole kai kukaan vielä vaatinut tai olettanut yhteiskunnan tai jonkin verorahoitteisen instituution ottavan taloudellisen vastuun harteilleen.
- Mona-Henrika
Tai muu vastaava pieneläinten hoitopaikka. Niitä on melkein joka kunnassa ja kaupungissa. Tosin tulee vähän myöhään tämä vastaus. Jos ex:llä on eläinvakuutus tms. niin vakuutuskin voi maksaa hoidon.
Totta kai ex on se, joka maksaa kulut. Tietysti jos onnettomuus on jonkun toisen ihmisen aiheuttama, niin voisi vaatia myös sitä onnettomuuden aiheuttajaa korvaamaan kulut. Tosin eriasia suostuuko onnettomuuden aiheuttaja siihen.
Itse et ainakaan ole rahallisesti tm. vastuussa ex :n koirasta. - eläinrakasss
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413