Itselläni on ollut ongelmaiho 15 vuotta. eli iho on kiristävän kuiva, nenässä mustapäitä ja finnejä ilmestyy silloin tällöin, lisäksi saan kuivia ihottuma läiskiä talvisin, couperosaa ja ryppyjä.... eli melkoisesti eri ongelmia lärvissä. Kyseessä on siis HERKKÄ IHO.
Tässä minun vinkkini iho-ongelmiin.
Sisäisesti:
-"Nokkos-kalkki soijaisoflavonoidit"- kapseli, vastaa teholtaan "Diana Novaa", mutta on luonnon kasviestrogeeni
- vehnänalkioöljy, luonnon e-vitamiini, vahvistaa ihoa ja voidaan käyttää myös ulkoisesti esim. ryppyihin ja hiuksiin
ihonpuhdistukseen:
-Erisan puhdistusgeeli, tehokas meikinpoistaja
-suomalainen hunaja (ei juokseva), voidaan käyttää myös naamiona, taputellaan kevyesti kostutetulle iholle, ei saa hieroa herkälle iholle
-DrHauschka kasvovesi Special
Kosteuttavat, mutta EI ihohuokosia tukkivat voiteet:
-DrHauschkan voidenaamio, tehokosteuttaja(!)
-Frantsilan kehäkukkavoide
-Lemminkäisen Äidin terva-pihkavoide
Omat finniongelmani johtuivat suurimmaksi osaksi liiallisesta hankaamisesta, nyppimisestä ja lisäaineista ja kuivattavia ainesosia sisältävistä ihonhoitotuotteista. toisin kuin yleensä luullaan, luonnonöljyt eivät aiheuta finnejä!Sen sijaan silikonia ja mineraaliöljyjä sisältävät tuotteet muodostavat iholle hengittämättömän kalvon. Ihon on annettava hengittää! monet kuivattavat finnituotteet vain lisäävät talin tuiotantoa ja pitävät yllä jatkuvaa bakteerien kasvua iholla.
kuivan-finni-ihon hoito-ohjeet
5
7614
Vastaukset
- soijajuttuja saa??
olisin tosi kiinnostunu ku on hormoniperäinen akne.. mistä saa ja minkä hintaista?
- vanhuusiänfinnit
Nokkos-Kalkki soijaisoflavonoidit- tabletteja saa luontaistuotekaupasta ja esim.terveysasema.fi:stä.
hinta on 18 euroa ja paketissa on 120 tablettia. Itse syön vain yhden tabletin päivässä. Jos estrogeeniä syö liikaa alkaa lihoamaan, näin käy helposti esim. Diana Nova- ehkäisypillereitä popsiessa.Tekee mieli suklaata kokoajan ja tissit aristaa eli ihan kuin olisi raskaana.
- ihon pitäisi
saada hengittää. Reipas ulkoilu ja runsas veden juonti ja kasvikset/marjat ovat myös hyväksi.
Itse vuosia puunasin ja hoidin ihoa vääränlaisilla tuotteilla ja aina paheni. Jätin kaikki kalliit kosteusvoiteet ja käytän nykyään vain apteekin humektaania. Se kosteuttaa ja antaa ihon hengittää. Aluksi ihon kunto huononi ja nyt n.2 kk jälkeenpäin alkaa tulosta näkymään. Tuntuu ihanalta, kun voi lähteä ulkoilemaan ja kaupassa käymään ilman meikkivoiteita ja muita tuotteita.
Aamusin aikaa menee paljon vähemmän itsensä kaunistamiseen, kun kaikki turhat tuotteet olen jättänyt pois. En kyllä sisäisestikään syö mitään luontaistuotteita.
Aikaa se vie, mutta tulos kannattaa. Itselläni oli hormooniperäinen akne, kuiva iho päältä ja alta rasvainen. Oikea ongelma.- kaapu
moi, millä sinä pääsit haluttuun lopputulokseen? Kuulostaa niin ihanalle se, että voisi jättää kaikki kalliit aineet ja voisi mennä kauppaankin ilman meikkivoidetta. Ongelmani kuulostaa hyvin pitkälle samanlaiselle kuin sinullakin on ollut.
- Dekku300
Miten saa Finnit pois ja sellaiset pienet näppylät ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628