Tuntuu kauppoihinkin menevän tavara nykyään vain rullakoissa. Mistäköhän saisi Helsingistä hommattua pahvilaatikoita (vaikka ostamalla kun ei tunnu muuten löytyvän) muuttoa varten. Viime muuttokerralla käytettiin muuttolaatikoita, mutta kun nyt jää tavarat varastoon melkein vuodeksi.
pahvilaatikoita
19
20778
Vastaukset
- saa niitä
Pyydä elintarvike kaupan henkilökuntaa jättämään sulle laatikoita,koska niitä tulee sinne.Helppo kantaa kotia jos "purat" ne teippauksistaan ja ostat ruskeaa pakkausteippiä kootaksesi ne uudestaan kotona.
Itse olen saanut laatikoita pyytämällä ja toivottavasti lähi kauppasi henkilökunta on yhtä palvelualttita kuin minulla, mutta edellyttäen että haet ne myös silloin kun sovit asiasta heidän kanssa.- -mistä-
Kun lähikauppoihin tulee kaikki tavara rullakoissa muoviin käärittynä. Ei ole mitään pahvilaatikoita.
- saa niitä
-mistä- kirjoitti:
Kun lähikauppoihin tulee kaikki tavara rullakoissa muoviin käärittynä. Ei ole mitään pahvilaatikoita.
Kas kummaa, onko lähikauppasi kovin pieni?
Ainakin isommat kaupat saa tavaraa pahvilaatikoissa vaikka onkin rullakoissa..jos kaupassa on palvelutiski, kysy sieltä henkilökunnalta ,koska esim.leikkeleitä ainakin tulee pahvilaatikoissa useimpiin kauppoihin..pakkohan se on..olen minäkin saanut laatikoita kaupasta, ainakin Vantaalta (esim.Jumbosta)saa.. - ...
saa niitä kirjoitti:
Kas kummaa, onko lähikauppasi kovin pieni?
Ainakin isommat kaupat saa tavaraa pahvilaatikoissa vaikka onkin rullakoissa..jos kaupassa on palvelutiski, kysy sieltä henkilökunnalta ,koska esim.leikkeleitä ainakin tulee pahvilaatikoissa useimpiin kauppoihin..pakkohan se on..olen minäkin saanut laatikoita kaupasta, ainakin Vantaalta (esim.Jumbosta)saa..soita johonkin hesburgeriin ja pyydä keräämään ja säilyttämään ranskislaatikoita muuttoa varten. varmaan kannattaa soittaa johonkin isompaan heseen missä saattaa tulla 20-40 laatikkoakin päivässä. laatikot on aika pieniä mutta niihin saa kyllä tavaraa mahtumaan ihan kiitettävästi.ja yleensä noista laatikoista ei täällä treellä tarvitse maksaa mitään..kiittää vaan kauniisti jos viitsivät nähdä vaivaa keräämisessä.täällä ollaan ainakin kerätty mielellään jos pyytää..
- Makaroonilaatikko
Ainakin Bauhaus myy muutamaa eri kokoa olevia pahvilaatikoita, hintaa koosta riippuen kahden euron molemmin puolin per kipale.
Olen nähnyt muuallakin, eli kysy lähimmästä hyvin varustellusta rautakaupasta. Kymmenen - parikymmentä laatikkoa ei kovin isoa lovea tee muuttobudjettiin. Ovat keskenään samankokoisina huomattavasti helppokäyttöisempiä kuin mahdollisesti kovalla etsiskelyllä jostakin kaupasta löytämäsi pahvilaatikot.
Muuten kannattaa käyttää lainalaatikoita, eli pahvilaatikoihin ne tavarat jotka pakataan etukäteen ja jäävätkin laatikoon muuton jälkeen odottelemaan parempia päiviä. Heti tyhjennettävät tavarat muovisiin lainalaatikoihin, niiden vuokra on varsin kohtuullinen. - muuttajanti
Ikeasta löytyy edukkaita ja oivia muuttolaatikoita. Pahvisissa on tukevat kantokahvat ja suuremmissa painoraja on 30kg. Sieltäpä sitten! ne on myös kiva säästää ja pistää tavaroita vintille, tuntuu sen verta tukevilta lodjuilta.
- vinkaaja
Käy "dyykkaamassa" pahvinkeräyspisteestä. Sieltä löytyy hyviä kodinkone yms. laatikoita. Kannattaa kuitenkin katsoa, että on kuiva ilma.
Meillä on ihan sama ongelma, kaupat kun niin äkkiä pistävät laatikot paaleiksi tai puristimiin.
Ja ne muna. yms laayikot on aika pieniä. - hoitsu
onko lähistöllä sairaalaa, vaihaikotia tai jotain muuta hoitolaitosta? Vaipat tulevat pahvilaatikoissa ja ne menee yleensä keräykseen. Itse olen töistä hommannut juuri näitä laatikoita ja ovat hyviä ja melko tilavia.
- hoitsu
siis vanhainkoteja...
- Pakkauspojat Oy
Katso www.pakkauspojat.fi. Meiltä voi ostaa muuttolaatikkosetin.
- Axession
Käy katsomaan www.nymix.fi - sieltä saat kaikenlaiset pahvilaatikot
- - sieltä saat -
itse ostin Nymixiltä - www.nymix.fi fiksu paikka muutenkin
- pahvilaatiko muuteipää
Ostin laatikkoni Pakkauspojilta http://www.pakkauspojat.fi/pahvilaatikko.htm
- .xx
www.curaton.fi saa pahvilaatikoita voi vuokrata ja ostaa
- pahviset muuttolaati
Tuolta löytyy myös pahviset muuttolaatikot http://www.pelicanselfstorage.fi/pahvit
- Hellu1978
Löysin ainakin KiertoPack yrityksen joka vaikuttaa egologiselle jutulle sivuilta www.muuttopaikka.fi
Kyllä kauppaan ainakin banaanit tulee pahvilaatikoissa jos nyt ei mikään muu. Mutta, jos ilmaiseksi haluat pahvilaatikoita niin käy kysymässä hoivakodeista yms. Kun tulee vaippatilaus niin niitä laatikoita on paljon! Itse otan töistä muuttolaatikot (olen siis hoitaja).
- Ujo
Entäs jos on semmonen vähän ujon tyyppinen ihminen eikä kehtaa mennä kyselemään pahvilaatikossa? Mulla ois nimittäin käyttöö pahvilaatikoille, mutta olen niin kauhean ujo ! :(
- laatikoita
Myös Biltema ja Class Ohlsson myy muuttolaatikoita. Hyviä ovat kantaa ja kohtuu kestäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409