Joo. Otsikko kysyy pääasian! Eli kuinka on helppo tehdä hyvät karhennukset itse aseeseen? Tai no ei nyt niin helppokaan tarvitse olla, kertokaa keinoja kuin keinoja! Ja minkälainen lakka olisi hyvä? Merkkejäkin voi suositella.
Ite kyllä kannatan tukkiöljyn käyttöä enkä lakkaa mutta nyt olisi yks tussari jota voi tuunailla ihan huvikseen. Ja haluaisin kokeilla lakkaakin...
Tukin karhennukset
4
2765
Vastaukset
- kokeilla
Skeittiteippi tarttuu puhtaaseen pintaan ihan hyvin ja tarpeen vaatiessa vaihdettavissa ja poistettavissa ilman jälkiä tukissa. Kannattanee kokeilla, ennen kun alkaa muuta tekemään? Ainakaan ei saa mitään pilalle tällä kokeilulla.
- ja lakkaaminen
Kiitos hyvästä vinkistä, ei ihan ekana juolahtanu mieleen=) Saako sitä muutes ihan normaalista suurmarketista vaiko ihan jostain skeittiliikkeestä? Itse kun en oikein skeittailua harrasta. Pitänee kokeilla, mutta jotenki tuntuu et passaakohan se oikein hyvin tohon mun aseeseen=) Kokeilempa kuiteski.
Onko se jotain krippiä? Kerroppa miksi sitä kutsutaan niin lähen kyselemään liikkeistä... - lisää tietoa
ja lakkaaminen kirjoitti:
Kiitos hyvästä vinkistä, ei ihan ekana juolahtanu mieleen=) Saako sitä muutes ihan normaalista suurmarketista vaiko ihan jostain skeittiliikkeestä? Itse kun en oikein skeittailua harrasta. Pitänee kokeilla, mutta jotenki tuntuu et passaakohan se oikein hyvin tohon mun aseeseen=) Kokeilempa kuiteski.
Onko se jotain krippiä? Kerroppa miksi sitä kutsutaan niin lähen kyselemään liikkeistä...Eipä taida tuo skeittiteippi se oikea nimi olla, mutta sillä nimellä kulkee harrastajien parissa...
Joka tapauksessa omani ostin Practical Basement-nimisestä paikasta, joka ei enää ole pystyssä, mutta tuota tavaraa löytyy varmaan myös joistain muista aseliikkeistä. Muita mitä kannattaa kokeilla, niin on rautakaupat ja markettien työkaluosastot. Niin ja tietysti urheilupuoli kanssa. Maksoi aikanaan 10 markkaa metriltä.
Yleensä kaikki liimapintaiset karhennetut teipit käy, mutta kannattaa tarkistaa, millasta liimaa siinä on, ettei tulisi turhia jälkiä.
- Kokeillut
Olen joskus tehnyt seuraavasti:siivilöi tasarakeinen hiekka ja kuivata hyvin ,karhennettavalle alueelle vaikka venelakka,heti kuiva hiekka tasaiseen ripoteltuna päälle ja kuivumaan.Kun homma on kuivunut kunnolla,lakkaus muutamaan kertaan päälle ja on jopa toiminut!Jos epäonnistuu,lähtee maalinpoisto-aineella kätevästi pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1994346
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611647
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331343Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581327Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10879Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696