Luulen, että alienit muuttavat välillä aikaamme koska osaavat aikamatkustuksen. Siksi joskus havaitsemme jotain tehdessämme, että olisimme tehneet sen aikaisemminkin. Ajassamme on viimeaikoina tapahtunut niin paljon jo nopeita muutoksia, ehkä alienit todella muuttelevat yhtä sun toista menneisyydessämme korjatakseen maailmamme.
Alienit muuttavat
5
531
Vastaukset
- jatkoa
Toinen teoriani on, että me jotka koemme välillä näitä deja vu ilmiöitä, että olemme alineiden sieppaamia ja sieppauksen jälkeen tyhjentävät sieppausmuistomme ja näin palauttavat juuri siihen hetkeen ennekuin sieppasivat meidät.
- kp75
(olemme alineiden sieppaamia ja sieppauksen jälkeen tyhjentävät sieppausmuistomme ja näin palauttavat juuri siihen hetkeen ennekuin sieppasivat meidät.) niin itse olen sitä mieltä, että he istuttavat meihin ns. tiedon siirto sirun. joka koteloituu johonkin kohtaa vartaloamme. sen kautta he tarkkailevat ja saavat tietoa maapallolta. sieppaavat ja lisäännyttävät meitä siellä ylhäällä ja palauttavat maanpinnalle tänne meidän sekaan.
Muukalaiset todella muuttavat menneisyyttämme koska osaavat todistettavasti kulkea ajassa samalla tavalla kuten me paikassa! Muukalaiset tuhosivat dinosaurukset jotta ihmiset voisivat elää, poistivat merenneidot ja todisteet itsestään, asumme oikeasti maailmankaikkeudessamme marmorikuulassa ja näitä marmorikuulia myydään paikallisessa muukalaispuotissa suunnattuna leikkimielisille elämäänsä kyllästyneille vihreille miehille.
UFOT TULEVAT, KAIVAKAA BUNKKERIT PERUSKALLIOON! Varautukaa maidolla ja pikkuleivillä vastaanottoon.- owashista
Teorioita saa ja pitääkin olla, kiva kun kirjoitat omia aatoksia.
- 11 v
oon 11v poika ja joskus kun katsoin stuart little 2 niin tuntui kuin olisin katsonut sen joskus ennenkin vaikken edes ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783721
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262700Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?552541- 1462361
- 672036
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3141939- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381367Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275