Kuka laulaja mies tai nainen on käytökseltään mielestäsi kohteliain ?
Kohtelian laulaja ?
52
10230
Vastaukset
- Lissu
MIkko Mäkeläinen:)
- *nanna*
MIkko on tosi kohtelias ja mukava kaikille.. huippu!! mutta ei sovi myös unohtaa myrskylyhdyssä laulavaa OLLLIA.. olli on myös kaikille hirmu mukava:)
- Santtu
Mäkeläisen Mikko on aina niin ihanan kohtelias ja mukava keikoilla. Jaksaa aina iloisesti jutella kaikkien kanssa.
- sande
siis kyllä Mäkeläisen Mikko on kohtelias nuori mies!!!
samoin Yölinnun pojat; monesti olen heidän kanssa jutellut keikan jälkee, myös takahuoneessa ja hauskaakin on ollut!!! Huumorinkukkia lentää...=) - Köhöh
Muutama nimi tähän: Janne Tulkki, Mikko Mäkeläinen, Liisa Tuhkanen, Saija Tuupanen, Anniina Mattila! Nämä ovat aina olleet kohteliaita ja miellyttäviä keikoillaan käydessäni!
- Köhöh
Tietenkin suosikkini Tomi Markkola!
- ihhhhailija
Köhöh kirjoitti:
Tietenkin suosikkini Tomi Markkola!
Minä olen ikuinen Saija T. fani pohojoosesta.
Tomi Markkola ja Janne Tulkki sanoisin.
- ..........
Mihin jäi Kansa???No eihän se...
.......... kirjoitti:
Mihin jäi Kansa???No eihän se...
Mihin mahtoi jäädä niin ?
Tapsa ei ole kaikkein kohteliain laulaja ole. Kyllä mä sen pystyn myöntämään.On se kyllä kohteliaskin usein, mutta sillä on aika paljon sitä tempperamenttia, ja se pääsee kuohahtamaan aina välillä.- varma tieto
Yleensä kaikki ovat kohteliaita. Edelliset mainitsemasi ja Saija vielä lisäksi.
Saijasta olen kuullut, että hän yleensäkin on kohtelias ja symppis, eikä vain keikkayleisönsä edessä.
Tutullani on tanssipaikka, jossa Saija on ollut esiintymässä ja hän kertoi, että harvinaisen mukava, eikä ole "turhan narisija"! - Iltatuulen viesti
varma tieto kirjoitti:
Yleensä kaikki ovat kohteliaita. Edelliset mainitsemasi ja Saija vielä lisäksi.
Saijasta olen kuullut, että hän yleensäkin on kohtelias ja symppis, eikä vain keikkayleisönsä edessä.
Tutullani on tanssipaikka, jossa Saija on ollut esiintymässä ja hän kertoi, että harvinaisen mukava, eikä ole "turhan narisija"!Ihan tuota samma olen kuullut Saijasta. Ystäväni kertoi lomareissullaan ollensa Saija keikalla ja oli ollut todella otettu siitä, miten SAija oli huomioinut yleisönsä. Yleisvaikutelmanaan hän kertoi, että Saija on luonollisen aito esiintyjä ja hänen iloisuutensa tarttuu yleisöön. Ei esitä liikaa jne. Me kaikki toivomme SAijalle lempeää tuulta siellä missä hän liikkuukin!
- ehdottomasti
Mikko Mäkeläinen ja Janne Raappana!!!
- muutama......
Matti Esko ja Anna eriksson. molemmat oon tavannu ja erittäin kohteliaita olivat, etenkin matti esko.
- Vanha herra
Kuulin juuri eilisiltaisesta Janne Tulkin keikasta Hämeenlinnassa. Janne oli illan lopussa ollut jakamassa nimmareita. Tosi pitkä jono edessään. Hän oli siinä pyörhdellyt puolelle ja toiselle ja vahingossa oli jäänyt kymmenkynta henkilöä selkäpuoleltaan huomioimatta. Hän oli sitten mennyt pyörähtelemään parketille jonkon tuttunsa kanssa. Palattuaan parketilta oli joku mies, Tulkin tuttu, mennyt sanomaan Janne Tulkille, että siellä on vielä nimmarin odottajia. Kovasti anteeksi pyydellen Janne Tulkki oli tullut kirjoittamaan nimmareita lisää. Ja hänellä oli ollut nyt tuplasti aikaa niille, jotka vasta silloin olivat saaneet nimmarikortin! Tällainen jos mikä on mielestäni kohteliasta käytöstä. En ole kuullut kenenkään muun artistin tällaista tekevän!
- Ylivoimaisesti
Souvari-Lasse!!!
- Anonyymi
Täällä toinen kanssasi yksimielinen. Lasse on listan ylivoimainen ykkönen!
- Aamu-Aurinko
Tuupasen Saija ja Tulkin Janne, miellyttäviä, hyväkäytöksisiä artisteja molemmat.
- hymyhuuli
Saija on todella sympaattinen laulaja.
Kirkkaat, iloiset silmät ja naurava suu. - fani -56
Janne on ylivoimaisesti kohteliain ja muutenkin symppis!!! Tämä koskee myös bändin muitakin poikia.
- Yhtä mieltä
hymyhuuli kirjoitti:
Saija on todella sympaattinen laulaja.
Kirkkaat, iloiset silmät ja naurava suu.SAija ehdottomasti ja Saska H.
- Lea
Saska Helmikallio, Charles Plogman...
- Taivaantuuli
Saska Helmikallio nimittäin...
Charles Plogman on niin valhetta täynnä, kuin ihminen voi ikinä olla. Läpensä paha kulissien takana. Narsisti ja sadisti samassa paketissa. Sitä miestä ei pitäisi julkisuuteen päästää ollenkaan. Käytti mun siskoa hyväkseen ja mun sisko sai keskenmenon.
- Anonyymi
Turbomoottori kirjoitti:
Charles Plogman on niin valhetta täynnä, kuin ihminen voi ikinä olla. Läpensä paha kulissien takana. Narsisti ja sadisti samassa paketissa. Sitä miestä ei pitäisi julkisuuteen päästää ollenkaan. Käytti mun siskoa hyväkseen ja mun sisko sai keskenmenon.
Onko tämä tuorekin juttu? Onko mies tietoinen tapahtuneista. Jos on, niin miten suhtautui?
- Anonyymi
Turbomoottori kirjoitti:
Oliko lapsi Plogmanin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko lapsi Plogmanin?
Niin sehän voi olla kenenkä vaan lapsi, toivottavasti siskosi on perillä asioista ja kyllähän siihen lapsen tekoon tarvitaan kaksi ihmistä.
- sari, tuusula
kyllä tomi markkola ja tommi soidinmäki ovat myöskin fiksuja rentoja kavereita!
- camilla
Mukavimmat ja fiksuimmat laulajat ovat:
eija kantola
tommi soidinmäki
mikko mäkeläinen
saija tuupanen
tomi markkola
he oikeasti osaavat ottaa yleisönsä... - Upside
Joitakin aikoja sitten sain kuulla, että Soidinmäen Tommin lempinimi on Soikkari, joten Soikkarin keikoilla käyneenä, voin todeta herran olevan tosi huomaavainen tanssiyleisölleen.
- ellen ja pasi
johanna pakonen
tommi soidinmäki
arja koriseva
janne tulkki - Ellen
Matti Eskonniemi, Reija Kortet, Ninni Martikainen
- niiaus
Ihan kohteliasta käytöstä olen saanut Kari Tapiolta.On kiittänyt saamistaan kehuista, halannut ym. Naisartisteista Tarja Lunnas on ollut ihan asiallinen. Artistin ei passaa olla epäkohtelias tai ylimielinen yleisölleen, vaikka kuinka väsyttäis. Yleisö on se, joka yhden kerran jälkeen helposti sanoo AINA...
- Taikakuusta
vetää kyllä oman kokemukseni mukaan ehdottomasti kyllä tässä kisassa pisimmän korren!
- tähän
Että mielestäni kaikki Taikakuu-orkesterin jäsenet ovat kohteliaita ja huumorintajuisia, ainakin omaan kokemukseeni perustuen. Keikkoja on takana itselläni useita kymmeniä, eikä loppua näy.=)
- sanna
tähän kirjoitti:
Että mielestäni kaikki Taikakuu-orkesterin jäsenet ovat kohteliaita ja huumorintajuisia, ainakin omaan kokemukseeni perustuen. Keikkoja on takana itselläni useita kymmeniä, eikä loppua näy.=)
tuon Raappanan vastasin kuitenkin tuohon koska kysymys kuului, kuka on kohteliain laulaja! Mutta totta puhut, että kohteliaitahan he kaikki ovat.
- yks ihailija
Janne Raappana on kyllä ylivoimaisesti kohteliain ja sympaattisin artisteista, joita olen tavannut.
- poppa
Janne Raappana ehottomasti!!!
- Perfect Stranger
Viimeisen puolen vuoden aikana tavatuista laulajista ehdottomasti mukavin oli Ian Gillan. Deep Purplen Helsingin keikan yhteydessä tavattu elävä legenda antoi itsestään hyvin mukavan ja kohteliaan kuvan. Samalla keikalla tavatut Steve Morse, Roger Glover ja Don Airey pääsevät samaan kategoriaan.
Steve Morse jumaloituna kitarasankarina oli ehkäpä ylitse muiden. Hänet aiemminkin tavanneena tuli taas siihen tulokseen, että hän on luonteeltaan niin erinomaisen mukava, että eipä uskoisi hänen olevan niinkin palvottu stara. Käytös ja ystävällisyys on kymppiluokkaa!- olenkin ollut vaan
keikalla enkä tavannut, niin Paul McCartney ja Ringo Starr olivat kohteliaita ja mukavia brittiherrasmiehiä.
- Vanha herra
olenkin ollut vaan kirjoitti:
keikalla enkä tavannut, niin Paul McCartney ja Ringo Starr olivat kohteliaita ja mukavia brittiherrasmiehiä.
Myönnettäköön, että ulkolaisista artisteista Helmut Lotti on jäänyt mieleeni hyvin ystävällisenä persoonana!
- Mattila
on kohtelias, kaunis, ihana ja kaikkea muuta. Ehdottomasti paras!
- kyläläinen
on se kumma kun oma väki pitää kehua tässäkin..höh höh
lopettakaa jo... Mattiloita on aivan liikaa..koko karvian kylä on jo väsynyt moisiin..ne on noussu hattuu..
- Silmu solmussa
Epäkohteliain artisti on Simo Silmu. Hän on epäkohtelias ensinnäkin yhtyeen muita jäseniä kohtaan esiintymällä joka ikisessä poseerauskuvassa polleasti ykköspaikalla, muut joutuvat olemaan taustalla.
Keikoilla mies käyttäytyy esityksen päätyttyä niin nokkavasti, että silloin tällöin yleisön joukosta huudellaan pojulle ja haukutaan euroopanomistajaksi.
Kammottava esimerkki heikkolahjaisesta ihmisestä, joka on onnistunut peittämään öykkärimäisen luonteensa kiltin ulkokuoren alle.- nähty on.
Olen nähnyt Simon aivan umpi kännissä eräässä paikassa ja seuraavana päivänä hänellä oli keikka ko. paikassa. Mitenkähän keikka meni tais olla kaamee olo.
- mie....
nähty on. kirjoitti:
Olen nähnyt Simon aivan umpi kännissä eräässä paikassa ja seuraavana päivänä hänellä oli keikka ko. paikassa. Mitenkähän keikka meni tais olla kaamee olo.
antti on aina kohtelias!!!
- fani-56
Lisäys edelliseen siis kyseessä on Taikakuun Janne Raappana.
- kellarihumppaaja
Ihana Tommi Soidinmäki osaa olla kohtelias keikoillaan. Hymyilee aina ja kirjoittaa nimmarin jokaiselle sitä haluavalle sekä juttelee fanien kanssa! Oikein mukava nuori herra! Markus Törmälä ja FBI Beatin pojat ovat myös todella hurmaavia, juttelevat fanien kanssa tauoilla ilman että lähtisivät takahuoneeseen istumaan, tanssivat myös faniensa kanssa! Epäkohteliaimmaksi sanoisin Tarja Lunnaksen, kerran olen hänen keikallaan käynyt ja niin huono maku jäi ettei ole toista kertaa viitsinyt mennä, Tarja ei meinannut tulla jakamaan nimmareita, vaikkei pyytäjiä ollut edes hirveästi, lopulta kun tuli, oli tosi nyrpeänä
:( Silmun Simosta voisi vielä sanoa sen että lehdissä niin kiiltokuvapojulta näyttävä Simo esiintyi Yölinnun keikalla resuisessa ja likaisessa valkoisessa t-paidassa, yhh :S
- Anonyymi
Netta Skog on kyllä tosi mukava ja kohtelias.
- Anonyymi
Tangolaulaja joka vonkaa valkoinen mirri kaulassa.
- Anonyymi
J.Karjalainen,Eini ja Susanna Heikki tulee mieleen.
- Anonyymi
Kohteliain on hän joka on niin kännissä että antaa hanuristin laulaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019