Onko siis kukaan ottanut tuota kautta koiraa? Paljonko on tullut kustannuksia? Ja miten menee koiran tuonti Suomeen? Kuka koiran tuo? Kuinka suuret kustannukset tulevat vielä Suomeen tuonnista? Mistä päin Suomea koirat on noudettava?
Rekku Rescue!!
4
1258
Vastaukset
- hei
ajatteletko nyt ollenkaan muuta kuin kustannuksia,onko sulla tarkoitus saada halpa koira vai antaa pysyvä ja hyvä koti kodittomalle!?jos kuulut ekaan vaihtoehtoon niin unoha koko juttu.
- epäillään
tällä palstalla, et joku ei todella halua asiasta tietoa, vaan aina pitää ottaa negatiivinen kanta?? Toki moinen asia kiinnostaa, vaikka haluaisi koiralle kodin antaa. Toisilla ihmisillä ei todella ole paljon "ylimääräistä", eikä edes kennelistä ostetusta rotukoirasta liika makseta. Itselläni on kaksi rekisterissä olevaa koiraa ja olen niistä hyvän hinnan maksanut, mutta kyllä minuakin kustannukset kiinnostaisi, jos olisin ottamassa rajan takaa koiraa. Miksi ei voi asiallisesti kysymyksiin vastata??
- lukemassa
Suoraan Rekkujen sivuilta. Sieltä löytyy kaikki tarvittavat tiedot ja saat asiallisia vastauksia.
- tuosta
käytännön kokemukset, Minuakin kiinnostaisi tietää miten asia käytännössä hoituu ja yleisesti ootaen mitä kustannuksia rajan takaa tulevista koirista kertyy. eläinlääkärikulut suomessa vaihtelevat lääkäriaseman mukaan muttapa... niin, no asiaa käytännöstä katsoen... ei vain teoriaa lukien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829